Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

15 uren geleden, lukoste zei:

Iemand die MONSTERS al gelezen?

Ik had begrepen uit die mail dat hij in de US nog niet uit is. Ik zou er ook wel een fragmentje van willen zien.

 

Correctie. Google is toch een mooi ding. 

https://blog.fantagraphics.com/bwsmonsters/

https://www.theguardian.com/books/2021/may/12/barry-windsor-smith-is-back-monsters-has-been-a-slow-and-difficult-experience

https://www.geekster.be/comics/monsters-van-barry-windsor-smith-is-nu-al-de-sensatie-van-januari-2021/

https://brooklynrail.org/2021/04/books/Barry-Windsor-Smiths-Monsters

 

 

 

Link naar reactie

DDB brengt "Bas de Cuir" van Georges Ramaïoli uit, in 5 delen ipv 6. Op het einde van RMs Talent, minstens 10 jaar geleden, werd dit nog aangekondigd als "Leatherpants". DDB brengt het met nieuwe covers uit onder de naam "Leather Stocking". Heel blij mee...

 

 

FB_IMG_1622146245187.jpg

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

@djkeos. Klopt! Al iets bekend over een NL vertaling van deel 4?

Alleen jammer dat in 4e deel een pagina verspild wordt aan samenvatting van deel 3.

Dat had met een korte tekst, inclusief verwijzing naar deel 3, op schutblad gekund...

 

Op pagina 12 trouwens 2 bekende stripalbums: Blake & Mortimer deel 3 en Buck Danny deel 21:

 

T-L-Class4-pag12a-2021.png

 

T-L-Class4-pag12b-2021.png

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie
Op 26/7/2021 om 19:17, Hardcover zei:

@djkeos. Klopt! Al iets bekend over een NL vertaling van deel 4?

Alleen jammer dat in 4e deel een pagina verspild wordt aan samenvatting van deel 3.

Dat had met een korte tekst, inclusief verwijzing naar deel 3, op schutblad gekund...

 

Op pagina 12 trouwens 2 bekende stripalbums: Blake & Mortimer deel 3 en Buck Danny deel 21:

 

T-L-Class4-pag12a-2021.png

 

T-L-Class4-pag12b-2021.png

Verwacht NL vertaling omstreeks november, eerst zal nog T&L # 32: 'De sabel van de woestijn' moeten verschijnen. Maar kan ook dat deze vrij snel na elkaar uitkomen, zal eens informeren...

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
15 hours ago, djkeos said:

In november deel 25 van Franka - Gratis goud

merci!! Ik wist geeneens dat er een nieuw deel aan zat te komen!
O ik moet 12, 15, 18-20 ook dan nog maar eens aanschaffen! Dan ben ik helemaal bij!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

image.thumb.png.23d6a4aa856fe4feb9fd65d908457c3f.png

 

Ik ben fan van Cucca... wellicht was dat al opgevallen :)

Vanaf zijn uitgaves via DDB heb ik hem al gevolgd en uiteindelijk leverde dat me ook nog een cover op voor mijn eigen comic. Dus dubbel leuk!

Maar nu zie ik dat Silvester een ander verhaal van Cucca uitgeeft. HeerlijK! Ik heb mijn pre-order klaar staan!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
46 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

image.thumb.png.23d6a4aa856fe4feb9fd65d908457c3f.png

 

Ik ben fan van Cucca... wellicht was dat al opgevallen :)

Vanaf zijn uitgaves via DDB heb ik hem al gevolgd en uiteindelijk leverde dat me ook nog een cover op voor mijn eigen comic. Dus dubbel leuk!

Maar nu zie ik dat Silvester een ander verhaal van Cucca uitgeeft. HeerlijK! Ik heb mijn pre-order klaar staan!

'Ik heb mijn pre-order klaar staan!' Deze is toch al meer dan een week uit en was al enkel maanden aangekondigd..

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Al in juni aangekondigd door stripspeciaalzaak.be, maar nu viel me op dat er op de cover voor deel 6 'Savaje' staat....

 

Volgens https://www.bedetheque.com/serie-45299-BD-Undertaker.html  zijn dit de titels in het Frans:

 

Undertaker · 1 . Le Mangeur d'or · 2 . La Danse des vautours · 3 . L'Ogre de Sutter Camp · 4 . L'Ombre d'Hippocrate · 5 . L'Indien blanc · 6 . Salvaje.

 

Ook bij deel 3 lijkt me een fout in de titel....zijn ze nou echt zo slordig??

 

We hebben gelukkig nog even tot de kerstdagen...pffff

 

 

 

Undertaker.png

Link naar reactie

afbeelding.png.246350306d92e8682a99e1fc1a4d2182.png

 

Inhoud:
Zoals ieder jaar bereiden de Smurfen zich goed voor op de eerste vorst van het jaar, maar een sneeuwstorm van dit kaliber had niemand kunnen verwachten! Lolsmurf, Brilsmurf en Knutselsmurf waren een nieuwe slee aan het testen en worden afgesneden van het Smurfendorp. Terwijl hun vrienden in het dorp zich zo goed mogelijk proberen te organiseren, vinden de drie avonturiers onderdak bij een chagrijnige wichelroedeloper die zich vrijwillig van de wereld heeft afgezonderd. Maar wat als de redding van de ene groep afsmurft van die van de andere?

Link naar reactie
1 uur geleden, Peter Motte zei:

 

Heel goeie tekening, maar of iemand van die leeftijd in dat tijdperk nog zo krijgslustig kan uithalen, vraag ik me toch af.

Het is een Fantasy reeks dus alles kan en als ik me niet vergis werden de mensen in die wereld ook ouder dan wij, a la Aragorn uit LOTR.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...