Jump to content

Vers Aangekondigd

hego

Recommended Posts

Posted

DDB brengt "Bas de Cuir" van Georges Ramaïoli uit, in 5 delen ipv 6. Op het einde van RMs Talent, minstens 10 jaar geleden, werd dit nog aangekondigd als "Leatherpants". DDB brengt het met nieuwe covers uit onder de naam "Leather Stocking". Heel blij mee...

FB_IMG_1622146245187.jpg

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

DvDkes

Posted
Op 26/5/2021 om 17:43, lukoste zei:

Iemand die MONSTERS al gelezen?

Yep! Tekstueel nagekeken voor de uitgever. Indrukwekkend boek!

• 4 weeks later...
Posted

Vanaf 19 november a.s. Buck Danny Classic #8, concept, uiteindelijk:

couv-v10.jpg

(ISBN nr.: 978-2361183080)

PS

Inspiratie:

grumman-311.jpg

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

@djkeos. Klopt! Al iets bekend over een NL vertaling van deel 4?

Alleen jammer dat in 4e deel een pagina verspild wordt aan samenvatting van deel 3.

Dat had met een korte tekst, inclusief verwijzing naar deel 3, op schutblad gekund...

Op pagina 12 trouwens 2 bekende stripalbums: Blake & Mortimer deel 3 en Buck Danny deel 21:

T-L-Class4-pag12a-2021.png

T-L-Class4-pag12b-2021.png

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Posted
Op 26/7/2021 om 19:17, Hardcover zei:

@djkeos. Klopt! Al iets bekend over een NL vertaling van deel 4?

Alleen jammer dat in 4e deel een pagina verspild wordt aan samenvatting van deel 3.

Dat had met een korte tekst, inclusief verwijzing naar deel 3, op schutblad gekund...

Op pagina 12 trouwens 2 bekende stripalbums: Blake & Mortimer deel 3 en Buck Danny deel 21:

T-L-Class4-pag12a-2021.png

T-L-Class4-pag12b-2021.png

Verwacht NL vertaling omstreeks november, eerst zal nog T&L # 32: 'De sabel van de woestijn' moeten verschijnen. Maar kan ook dat deze vrij snel na elkaar uitkomen, zal eens informeren...

• 3 weeks later...
Posted

In november deel 25 van Franka - Gratis goud

Voorpublicatie recent afgerond in Eppo en Henk is inmiddels ook al gestart met het nieuwe verhaal 'Klifhanger' 

Van Ditmar Strips publiceerde al de diverse covers muv van de luxe edities:

Franka 25 hardcover back.jpg

Franka 25 HC.jpg

Franka 25.jpg

Franka 25 back.jpg

Posted
13 uren geleden, djkeos zei:

Franka 25 HC.jpg

Ooooohh, vintage Land Rover en vintage Unimog! What's not to like?

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Posted

image.thumb.png.23d6a4aa856fe4feb9fd65d908457c3f.png

Ik ben fan van Cucca... wellicht was dat al opgevallen :)

Vanaf zijn uitgaves via DDB heb ik hem al gevolgd en uiteindelijk leverde dat me ook nog een cover op voor mijn eigen comic. Dus dubbel leuk!

Maar nu zie ik dat Silvester een ander verhaal van Cucca uitgeeft. HeerlijK! Ik heb mijn pre-order klaar staan!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

Posted
46 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

image.thumb.png.23d6a4aa856fe4feb9fd65d908457c3f.png

Ik ben fan van Cucca... wellicht was dat al opgevallen :)

Vanaf zijn uitgaves via DDB heb ik hem al gevolgd en uiteindelijk leverde dat me ook nog een cover op voor mijn eigen comic. Dus dubbel leuk!

Maar nu zie ik dat Silvester een ander verhaal van Cucca uitgeeft. HeerlijK! Ik heb mijn pre-order klaar staan!

'Ik heb mijn pre-order klaar staan!' Deze is toch al meer dan een week uit en was al enkel maanden aangekondigd..

• 2 weeks later...
Posted
11 uren geleden, Chorasan zei:

Nog eens één van mijn favoriete topics bumpen...

9782731674576_cg.jpg

Geweldig, ook mijn favoriet, wist niet dat dit verder zou gaan. 

Maar eerst moet Daedalus nog met het tweeluik 11 en 12 komen. 

Dus ons geduld wordt nog op de proef gesteld. 😅😅😅

Posted
Op 4/9/2021 om 19:36, hego zei:

Eind november deel twee van de Slang en de speer in Frankrijk, de Nederlandse  in december als alles volgens planning gaat

FAD427CB-2A95-4504-A8C1-020FF31595A1.jpeg

Dit vind ik nu geweldig nieuws! ontzettend genoten van 1e deel, machtig boek, kijk er naar uit.

Posted

Laatste deel van Servitude in December!

image.thumb.png.0c2b17c5faa343c580aff208b75d8ac5.png

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Posted
11 hours ago, mojo said:

Laatste deel van Servitude in December!

image.thumb.png.0c2b17c5faa343c580aff208b75d8ac5.png

🤩

Ik volg Servitude al van de eerste uitgave in NL maar heb er nog niets van gelezen. Al tig aantal jaar in grote verwachting om het in 1 ruk te lezen 😁😁😁 

Posted
17 uren geleden, Boris Valeo zei:

🤩

Ik volg Servitude al van de eerste uitgave in NL maar heb er nog niets van gelezen. Al tig aantal jaar in grote verwachting om het in 1 ruk te lezen 😁😁😁 

De eerste 5 staan hier ook ongelezen in de kast, dus dit is inderdaad goed nieuws :D 

Posted

Al in juni aangekondigd door stripspeciaalzaak.be, maar nu viel me op dat er op de cover voor deel 6 'Savaje' staat....

Volgens https://www.bedetheque.com/serie-45299-BD-Undertaker.html  zijn dit de titels in het Frans:

Undertaker · 1 . Le Mangeur d'or · 2 . La Danse des vautours · 3 . L'Ogre de Sutter Camp · 4 . L'Ombre d'Hippocrate · 5 . L'Indien blanc · 6 . Salvaje.

Ook bij deel 3 lijkt me een fout in de titel....zijn ze nou echt zo slordig??

We hebben gelukkig nog even tot de kerstdagen...pffff

Undertaker.png

Posted

afbeelding.png.246350306d92e8682a99e1fc1a4d2182.png

Inhoud:
Zoals ieder jaar bereiden de Smurfen zich goed voor op de eerste vorst van het jaar, maar een sneeuwstorm van dit kaliber had niemand kunnen verwachten! Lolsmurf, Brilsmurf en Knutselsmurf waren een nieuwe slee aan het testen en worden afgesneden van het Smurfendorp. Terwijl hun vrienden in het dorp zich zo goed mogelijk proberen te organiseren, vinden de drie avonturiers onderdak bij een chagrijnige wichelroedeloper die zich vrijwillig van de wereld heeft afgezonderd. Maar wat als de redding van de ene groep afsmurft van die van de andere?

Posted
3 minuten geleden, Peter Motte zei:

Heel goeie tekening, maar of iemand van die leeftijd in dat tijdperk nog zo krijgslustig kan uithalen, vraag ik me toch af.

Zo kun je je bij de meeste stripverhalen wel iets afvragen

Posted
1 uur geleden, Peter Motte zei:

Heel goeie tekening, maar of iemand van die leeftijd in dat tijdperk nog zo krijgslustig kan uithalen, vraag ik me toch af.

Het is een Fantasy reeks dus alles kan en als ik me niet vergis werden de mensen in die wereld ook ouder dan wij, a la Aragorn uit LOTR.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Posted

Uit de Eppo Update van 18 september 2021:

"DE DIKSTE AGENT 327

Veel fans en lezers van Agent 327 dachten dat Integraal 7 2003 – heden de laatste integrale was in de meer dan geroemde reeks van uitgeverij L. Maar voor hen en voor iedereen met een hart voor de strip hebben we goed nieuws, want de zevende integrale was niet de laatste.

Een achtste deel komt eraan en daar wordt op dit moment heel hard aan gewerkt. Je kent het wel: bloed, zweet en tranen. In deze achtste integraal staan Martin Lodewijk en de hommages aan Agent 327 centraal. Als leuke extra tonen we je nu alvast de cover. Nog niet te koop, maar wel volop in de maak!"

Agent-327-INT8.jpg