linthout Posted May 27, 2021 Posted May 27, 2021 Ik heb die al meer dan een maand in huis Het boek heeft zijn goeie momenten. En mooi getekend. Quote
Chorasan Posted May 27, 2021 Posted May 27, 2021 DDB brengt "Bas de Cuir" van Georges Ramaïoli uit, in 5 delen ipv 6. Op het einde van RMs Talent, minstens 10 jaar geleden, werd dit nog aangekondigd als "Leatherpants". DDB brengt het met nieuwe covers uit onder de naam "Leather Stocking". Heel blij mee... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
Daan Posted May 28, 2021 Posted May 28, 2021 Op 26/5/2021 om 17:43, lukoste zei: Iemand die MONSTERS al gelezen? Yep! Tekstueel nagekeken voor de uitgever. Indrukwekkend boek! Quote
Hardcover Posted June 23, 2021 Posted June 23, 2021 Vanaf 19 november a.s. Buck Danny Classic #8, concept, uiteindelijk: (ISBN nr.: 978-2361183080) PS Inspiratie: Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten."
cinco Posted June 28, 2021 Posted June 28, 2021 6 minuten geleden, Ambreville zei: Haha, die cover! Quote
Ambreville Posted June 28, 2021 Posted June 28, 2021 11 minuten geleden, cinco zei: Haha, die cover! Zero-G, hé Quote
cinco Posted June 29, 2021 Posted June 29, 2021 En in het tweede deel van het tweeluik landt hij op de maan. Quote
Hardcover Posted July 2, 2021 Posted July 2, 2021 Vanaf 27 augustus a.s.: Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten."
Hardcover Posted July 14, 2021 Posted July 14, 2021 Vanaf 22 oktober a.s.: Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten."
djkeos Posted July 24, 2021 Posted July 24, 2021 Op 2/7/2021 om 07:00, Hardcover zei: Vanaf 27 augustus a.s.: Preview te lezen op: https://www.dargaud.com/bd-en-ligne/une-aventure-classic-de-tanguy-laverdure-tome-4/10854/6925253e226eda0680bcd5aff7a3e95e Sterk tweeluik in deze 'classic' spin-off Quote
Hardcover Posted July 26, 2021 Posted July 26, 2021 @djkeos. Klopt! Al iets bekend over een NL vertaling van deel 4? Alleen jammer dat in 4e deel een pagina verspild wordt aan samenvatting van deel 3. Dat had met een korte tekst, inclusief verwijzing naar deel 3, op schutblad gekund... Op pagina 12 trouwens 2 bekende stripalbums: Blake & Mortimer deel 3 en Buck Danny deel 21: Quote "The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten."
djkeos Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 Op 26/7/2021 om 19:17, Hardcover zei: @djkeos. Klopt! Al iets bekend over een NL vertaling van deel 4? Alleen jammer dat in 4e deel een pagina verspild wordt aan samenvatting van deel 3. Dat had met een korte tekst, inclusief verwijzing naar deel 3, op schutblad gekund... Op pagina 12 trouwens 2 bekende stripalbums: Blake & Mortimer deel 3 en Buck Danny deel 21: Verwacht NL vertaling omstreeks november, eerst zal nog T&L # 32: 'De sabel van de woestijn' moeten verschijnen. Maar kan ook dat deze vrij snel na elkaar uitkomen, zal eens informeren... Quote
Richard Boom-vavavoom Posted July 29, 2021 Posted July 29, 2021 ZEEMEERMINNEN EN VIKINGS ik ken de reeks (vertaling via Daedelus) nog niet, maar de tekeningen voor #3 zien er mooi uit! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
djkeos Posted August 19, 2021 Posted August 19, 2021 In november deel 25 van Franka - Gratis goud Voorpublicatie recent afgerond in Eppo en Henk is inmiddels ook al gestart met het nieuwe verhaal 'Klifhanger' Van Ditmar Strips publiceerde al de diverse covers muv van de luxe edities: Quote
Ambreville Posted August 19, 2021 Posted August 19, 2021 Ik heb heimwee naar Henk zijn strips toen die nog niet voor meer dan de helft uit gemakkelijke flashbacks bestonden. Quote
Waldorf Posted August 20, 2021 Posted August 20, 2021 13 uren geleden, djkeos zei: Ooooohh, vintage Land Rover en vintage Unimog! What's not to like? Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.
Richard Boom-vavavoom Posted August 20, 2021 Posted August 20, 2021 15 hours ago, djkeos said: In november deel 25 van Franka - Gratis goud merci!! Ik wist geeneens dat er een nieuw deel aan zat te komen! O ik moet 12, 15, 18-20 ook dan nog maar eens aanschaffen! Dan ben ik helemaal bij! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Richard Boom-vavavoom Posted August 20, 2021 Posted August 20, 2021 Ik ben fan van Cucca... wellicht was dat al opgevallen Vanaf zijn uitgaves via DDB heb ik hem al gevolgd en uiteindelijk leverde dat me ook nog een cover op voor mijn eigen comic. Dus dubbel leuk! Maar nu zie ik dat Silvester een ander verhaal van Cucca uitgeeft. HeerlijK! Ik heb mijn pre-order klaar staan! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
bammar Posted August 20, 2021 Posted August 20, 2021 46 minuten geleden, Richard Boom-vavavoom zei: Ik ben fan van Cucca... wellicht was dat al opgevallen Vanaf zijn uitgaves via DDB heb ik hem al gevolgd en uiteindelijk leverde dat me ook nog een cover op voor mijn eigen comic. Dus dubbel leuk! Maar nu zie ik dat Silvester een ander verhaal van Cucca uitgeeft. HeerlijK! Ik heb mijn pre-order klaar staan! 'Ik heb mijn pre-order klaar staan!' Deze is toch al meer dan een week uit en was al enkel maanden aangekondigd.. Quote
Richard Boom-vavavoom Posted August 21, 2021 Posted August 21, 2021 de aankondiging heb ik gemist en op de website van Silvester staat dit En mijn pre-order komt 30-8 aan (volgens mijn 'dealer') Ik weet dus niet beter Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor
Chorasan Posted September 3, 2021 Posted September 3, 2021 Nog eens één van mijn favoriete topics bumpen... Quote "I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves DvDkes
De Hollander Posted September 4, 2021 Posted September 4, 2021 11 uren geleden, Chorasan zei: Nog eens één van mijn favoriete topics bumpen... Geweldig, ook mijn favoriet, wist niet dat dit verder zou gaan. Maar eerst moet Daedalus nog met het tweeluik 11 en 12 komen. Dus ons geduld wordt nog op de proef gesteld. Quote
hego Posted September 4, 2021 Author Posted September 4, 2021 Eind november deel twee van de Slang en de speer in Frankrijk, de Nederlandse in december als alles volgens planning gaat Quote
Wil Posted September 9, 2021 Posted September 9, 2021 Op 4/9/2021 om 19:36, hego zei: Eind november deel twee van de Slang en de speer in Frankrijk, de Nederlandse in december als alles volgens planning gaat Dit vind ik nu geweldig nieuws! ontzettend genoten van 1e deel, machtig boek, kijk er naar uit. Quote
mojo Posted September 10, 2021 Posted September 10, 2021 Laatste deel van Servitude in December! Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
cinco Posted September 10, 2021 Posted September 10, 2021 Dit album wordt op 6 oktober gereleased. Het wordt niet vertaald, maar dat geeft in dit geval niet, want het is tekstloos. Quote
Boris Valeo Posted September 10, 2021 Posted September 10, 2021 11 hours ago, mojo said: Laatste deel van Servitude in December! Ik volg Servitude al van de eerste uitgave in NL maar heb er nog niets van gelezen. Al tig aantal jaar in grote verwachting om het in 1 ruk te lezen Quote
kbellon Posted September 11, 2021 Posted September 11, 2021 17 uren geleden, Boris Valeo zei: Ik volg Servitude al van de eerste uitgave in NL maar heb er nog niets van gelezen. Al tig aantal jaar in grote verwachting om het in 1 ruk te lezen De eerste 5 staan hier ook ongelezen in de kast, dus dit is inderdaad goed nieuws Quote
djkeos Posted September 11, 2021 Posted September 11, 2021 Al in juni aangekondigd door stripspeciaalzaak.be, maar nu viel me op dat er op de cover voor deel 6 'Savaje' staat.... Volgens https://www.bedetheque.com/serie-45299-BD-Undertaker.html zijn dit de titels in het Frans: Undertaker · 1 . Le Mangeur d'or · 2 . La Danse des vautours · 3 . L'Ogre de Sutter Camp · 4 . L'Ombre d'Hippocrate · 5 . L'Indien blanc · 6 . Salvaje. Ook bij deel 3 lijkt me een fout in de titel....zijn ze nou echt zo slordig?? We hebben gelukkig nog even tot de kerstdagen...pffff Quote
cinco Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Inhoud: Zoals ieder jaar bereiden de Smurfen zich goed voor op de eerste vorst van het jaar, maar een sneeuwstorm van dit kaliber had niemand kunnen verwachten! Lolsmurf, Brilsmurf en Knutselsmurf waren een nieuwe slee aan het testen en worden afgesneden van het Smurfendorp. Terwijl hun vrienden in het dorp zich zo goed mogelijk proberen te organiseren, vinden de drie avonturiers onderdak bij een chagrijnige wichelroedeloper die zich vrijwillig van de wereld heeft afgezonderd. Maar wat als de redding van de ene groep afsmurft van die van de andere? Quote
Peter Motte Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 Op 10/9/2021 om 09:34, mojo zei: Laatste deel van Servitude in December! Heel goeie tekening, maar of iemand van die leeftijd in dat tijdperk nog zo krijgslustig kan uithalen, vraag ik me toch af. Quote Andreas, striptekenaar Blog Vertaalbureau Motte Alle taalfouten dienen om AI te pesten (c) Peter Motte, use by AI not allowed
bammar Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 3 minuten geleden, Peter Motte zei: Heel goeie tekening, maar of iemand van die leeftijd in dat tijdperk nog zo krijgslustig kan uithalen, vraag ik me toch af. Zo kun je je bij de meeste stripverhalen wel iets afvragen Quote
De Hollander Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 1 minuut geleden, bammar zei: Zo kun je je bij de meeste stripverhalen wel iets afvragen Haha, je bent mij net voor. Quote
mojo Posted September 17, 2021 Posted September 17, 2021 1 uur geleden, Peter Motte zei: Heel goeie tekening, maar of iemand van die leeftijd in dat tijdperk nog zo krijgslustig kan uithalen, vraag ik me toch af. Het is een Fantasy reeks dus alles kan en als ik me niet vergis werden de mensen in die wereld ook ouder dan wij, a la Aragorn uit LOTR. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”
djkeos Posted September 20, 2021 Posted September 20, 2021 Uit de Eppo Update van 18 september 2021: "DE DIKSTE AGENT 327 Veel fans en lezers van Agent 327 dachten dat Integraal 7 2003 – heden de laatste integrale was in de meer dan geroemde reeks van uitgeverij L. Maar voor hen en voor iedereen met een hart voor de strip hebben we goed nieuws, want de zevende integrale was niet de laatste. Een achtste deel komt eraan en daar wordt op dit moment heel hard aan gewerkt. Je kent het wel: bloed, zweet en tranen. In deze achtste integraal staan Martin Lodewijk en de hommages aan Agent 327 centraal. Als leuke extra tonen we je nu alvast de cover. Nog niet te koop, maar wel volop in de maak!" Quote
Recommended Posts