Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
40 minuten geleden, cinco zei:

Slechts 39 euro voor 432 pagina's?? Ok, nu moet ik dat wel ergens in Wallonië gaan opvissen.

Luik is het dichtste bij voor mij. Advies voor een degelijke stripwinkel die daar ligt?

 

 

 

 

Je kan het altijd kopen bij stripweb https://www.stripweb.be/S-stripverhaal-et-franquin-crea-la-gaffe-bestellen-27624.asp

 

Of ik kan het in Brussel kopen voor personen die er interesse in hebben. 

 

Link naar reactie
13 uren geleden, cinco zei:

Slechts 39 euro voor 432 pagina's?? Ok, nu moet ik dat wel ergens in Wallonië gaan opvissen.

Luik is het dichtste bij voor mij. Advies voor een degelijke stripwinkel die daar ligt?

 

 

 

 

In Luik zijn verschillende leuke stripwinkels, meen ik me te herinneren van enkele jaren geleden.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
14 uren geleden, cinco zei:

Slechts 39 euro voor 432 pagina's?? Ok, nu moet ik dat wel ergens in Wallonië gaan opvissen.

Luik is het dichtste bij voor mij. Advies voor een degelijke stripwinkel die daar ligt?

 

 

 

of op Stripweb die ook fysieke winkels heeft in Brugge, Aalst, Oostende en Gullegem

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie
On 1/25/2022 at 7:16 PM, cinco said:

Luik is het dichtste bij voor mij. Advies voor een degelijke stripwinkel die daar ligt?

ben er toevallig gisteren geweest. Enkel franstalig, dus voor mij had het geen zin, maar het waren prachtige locaties en hele goede zaken. Ik stond versteld van de hoeveelheid mega-beelden (thanos, batman, harley quinn, spidey, wonder woman, LOTR-draken en meer) die ik óveral in Luik tegenkwam!! Lopend op de Casquette kwam ik een winkel tegen met énkel beelden zelfs!!

 

image.thumb.png.f6b80a5c84f6cb470aecd18eaacbf939.png

BDscope: Rue de la Casquette 28
Dragon Comics: Rue de la Régence 38
BD Liège (anc. Le Dépôt): Rue des Carmes 14
Slumberland: Rue des Dominicains 24
Kazabulles: Rue de l'Université 11

 

Ik heb ze niet allemaal gezien, maar de 1 is wat ruimer opgezet dan de ander. DRAGON heeft bijvoorbeeld veel tafels en banken om lekker te chillen. Heerlijk!

 

Alle winkels waren ontzettend proper en hadden ontzettend veel franstalige HC's, van strips tot hele comic-series in het frans.

Dus degelijk? In mijn ogen waren ze dat allemaal.


verder is Luik een stad waar ik met liefde zelfmoord zou willen plegen. De grijsbruine tinten, de vreselijke gebouwen, de kleurloosheid en het gebrek aan mooie architectuur of kunst....
Er zitten links en rechts wel pareltjes verstopt, maar je moet verdomt goed je best doen om ze
a] te vinden
b] te kunnen waarderen omringd door de inspiratieloze omgeving

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
7 minutes ago, Waldorf said:

Je komt aan in het mooiste station van België, daar in Luik.

ik niet...

ik rij met de auto vanuit het groene NL-Limburg richting Luik/Verviers, waarna het steeds bruiner, grauwer, grijzer wordt.
Je komt nog een mooi wit huis/kasteel op een prachtige rots tegen, maar zoals gezegd, je moet zoeken naar schoonheid.
Hoe dichter je bij Luik komt, hoe onoverzichtelijker het verkeer, de wegen, de verkeersborden en verkeerslichten... en het wordt steeds grauwer en viezer.

maar als ik even online het treinstation google, dan zie ik inderdaad iets heel moois.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
7 minutes ago, Richard Boom-vavavoom said:

ik niet...

ik rij met de auto vanuit het groene NL-Limburg richting Luik/Verviers, waarna het steeds bruiner, grauwer, grijzer wordt.
Je komt nog een mooi wit huis/kasteel op een prachtige rots tegen, maar zoals gezegd, je moet zoeken naar schoonheid.
Hoe dichter je bij Luik komt, hoe onoverzichtelijker het verkeer, de wegen, de verkeersborden en verkeerslichten... en het wordt steeds grauwer en viezer.

maar als ik even online het treinstation google, dan zie ik inderdaad iets heel moois.

Het station deed mee in de Guardians of the Galaxy. Ik viel bijna achterover toen ik het zag. En inderdaad, op de lange aftiteling (waar je bij Marvel voor blijft zitten), stond het inderdaad vermeld.

 

image.thumb.png.63e66ccc054ec221e1fdf6222d6b890e.png

 

 

 

Link naar reactie
4 minuten geleden, Ambreville zei:

Het station deed mee in de Guardians of the Galaxy. Ik viel bijna achterover toen ik het zag. En inderdaad, op de lange aftiteling (waar je bij Marvel voor blijft zitten), stond het inderdaad vermeld.

 

image.thumb.png.63e66ccc054ec221e1fdf6222d6b890e.png

ah tof, wist ik niet. 

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
12 hours ago, shakeitupguy said:

 

Heel tof. Maar ik stop er mee en ga het houden bij de eerste 10 albums.

 

10 hours ago, Veto said:

Ik kan je geen ongelijk geven. Ik ben er nog vroeger mee gestopt...

vanwege?

 

Ik moet bekennen dat het voor jong publiek wordt geschreven en ik mis diepgang.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

 

vanwege?

 

Ik moet bekennen dat het voor jong publiek wordt geschreven en ik mis diepgang.

Idd, tekenwerk is gewoon superknap. Maar die verhalen ??? Niet alles van Arleston is mijn ding. Odyxes, Danthrakon en Excalibur... ook totaal mijn ding niet.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...