Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

1 minuut geleden, Kool Thing zei:

Hermann begint echt wel pijnlijk te worden. Die knieën te diep. Die armen niet oké en die handen... verwrongen. Gelukkig is zijn balzak wel nog goed gepositioneerd. 

 

 

Als Hermann op zijn 83ste in de spiegel kijkt om model te staan, zien zijn handen en voeten er waarschijnlijk zo uit 😅 🤪

Link naar reactie
5 minuten geleden, Kool Thing zei:

Hermann begint echt wel pijnlijk te worden. Die knieën te diep. Die armen niet oké en die handen... verwrongen. Gelukkig is zijn balzak wel nog goed gepositioneerd. 

 

 

Dit is inderdaad geen beste (lees: "slechte") cover....

 

Het is fijn voor de beste man dat hij nog steeds strips wil/ kan maken maar zijn laatste werken beginnen naar mijn idee toch wel een beetje een smet op zijn blazoen te worden.. Ik heb al jaren niets echt goeds meer van hem gelezen..

Duke is aardig maar haalt het bij lange na niet bij Comanche.. de laatste Schemerwoude wil ik graag snel vergeten.. Jememiah.. Tja.. het is de laatste - pak m beet- 10 albums - al meer van hetzelfde geworden..

Dat het tekenwerk minder is geworden vind ik nog niet eens zo heel erg- maar de verhalen zijn ook niet best meer.. Het is vaak moeilijk te geloven dat dit dezelfde man is als die zelf ook de eerste 10 Schemerwoude delen schreef.. (in mijn ogen een meesterwerk) 

Link naar reactie
45 minuten geleden, Kool Thing zei:

Ik heb een echte fan van Hermann en heb bijna alles. Maar bij Duke ben ik afgehaakt. 


Idem... Ben hem blijven bewonderen en alles blijven kopen tot enkele jaren geleden.  De 2 albums van Duke die ik had heb ik verkocht.
Ik heb me ingehouden om niet negatief te reageren op alweer een lelijke cover van Hermann.  Ik gun hem zijn tekenplezier maar zijn laatste werkjaren leveren mij geen leesplezier meer op.

 

Link naar reactie
2 uren geleden, sanderg zei:

Duke is aardig maar haalt het bij lange na niet bij Comanche.. de laatste Schemerwoude wil ik graag snel vergeten.. Jememiah.. Tja.. het is de laatste - pak m beet- 10 albums - al meer van hetzelfde geworden..

 

Toevallig gisteren net die laatste Schemerwoude gelezen. Het scenario was een beetje verward maar ik was aangenaam verrast door het tekenwerk.

Link naar reactie
4 uren geleden, sanderg zei:

Jememiah.. Tja.. het is de laatste - pak m beet- 10 albums - al meer van hetzelfde geworden..

 

Is Jeremiah niet altijd zon' beetje hetzelfde geweest? Het duo arriveert in een gemeenschap met een onderdrukker, zet de boel op stelten, onderdrukker verliest, duo vertrekt?

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Dit lijkt op een herstart van de vakantiespecials van vroeger.

 

afbeelding.png.e119e2929775eb54f7fe25ab1da03a18.png

 

Voor €14,99 zijn volgende verhalen inbegrepen:

 

-Suske en Wiske: De scheve Schot

-De Kiekeboes: Vrouwen komen van Mars

-F.C. De Kampioenen: De kampioentjes en de kroonprins

-Jommeke: De snoezige dino’s                        

-De Rode Ridder: De slavin                           

-De Buurtpolitie: A…a...Aliens !    

-Nachtwacht: Het monsternest

-Amoras: De killerbacterie

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
1 minute ago, Peter Motte said:

Jules-Verne-1.jpg?itok=BvObdovr

 

Dat haat ik, dat ze van Jules Verne altijd iets maken voor de kinderen, terwijl er daardoor veel van de kwaliteiten van Verne over het hoofd worden gezien: zijn humor, zijn sarcasme zelfs.

Het is geen biografie. Ik vind het wel een leuk gegeven om een strip voor jonge lezers van te maken. De echte Vernes heb ik verslonden toen ik een jaar of 10 was.

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 19/6/2022 om 12:39, Hardcover zei:

18 november 2022: Buck Danny Classic deel 9.

Bron: https://www.decitre.fr/livres/buck-danny-classic-tome-9-le-vol-du-rapier-9782361183288.html

 

De XF-108 Rapier:

XF-108.jpg

 

Ha, een BD uit de tijd dat het nog over de vliegtuigen ging, i.p.v. over ... LADY X!

Link naar reactie

verrassing van de dag!!

 

NICKy SAXx (van Minck RIP Oosterveer en Willem Ritsier) komt in een INGEKLEURDE herdruk!!
met een nieuwe cover door Romano Molenaar zelfs!
En ook een HC-mogelijkheid... en meer!

 

https://www.facebook.com/rebootcomicsnl

 

image.thumb.png.1eb4799c7f2c3596da1d5936b3eb410b.png

image.thumb.png.a96ee47135fb6d7459aaa6112cc82d35.png

 

image.thumb.png.0ccf0537974e9a20dba53b0ce956da21.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 7/18/2022 at 2:47 PM, Richard Boom-vavavoom said:

verrassing van de dag!!

 

NICKy SAXx (van Minck RIP Oosterveer en Willem Ritsier) komt in een INGEKLEURDE herdruk!!
met een nieuwe cover door Romano Molenaar zelfs!
En ook een HC-mogelijkheid... en meer!

 

https://www.facebook.com/rebootcomicsnl

 

image.thumb.png.1eb4799c7f2c3596da1d5936b3eb410b.png

 

 

 

image.thumb.png.af8eb5b4ff3a7cf0f0248f734535daca.png

image.thumb.png.9c405919cae23d69ff65819d09a15cb4.png

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 7/18/2022 at 2:47 PM, Richard Boom-vavavoom said:

verrassing van de dag!!

 

NICKy SAXx (van Minck RIP Oosterveer en Willem Ritsier) komt in een INGEKLEURDE herdruk!!
met een nieuwe cover door Romano Molenaar zelfs!
En ook een HC-mogelijkheid... en meer!

 

https://www.facebook.com/rebootcomicsnl

 

image.thumb.png.1eb4799c7f2c3596da1d5936b3eb410b.png

image.thumb.png.a96ee47135fb6d7459aaa6112cc82d35.png

 

 

 

image.thumb.png.8fc606d935adb3064dbe542ec8fd3f2d.pngimage.thumb.png.427ee32eb2a90aea29f3fe70b1e52bd0.png

 

Nou... de officiele launch is met de STRIPDAGEN in RIJSWIJK, waar een (50 euro) speciale luxe dikke beurseditie ook nog eens wordt aangeboden.

Inschrijven wel... check REBOOT COMICS op Facebook of hun website.

 

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...