Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

afbeelding.thumb.png.432f8623d127b790433ff5a09cdf466a.png

o dit vind ik interessant!

 

Quote

Deze nieuwe trilogie, die voorafgaat aan Druuna, vertelt de gebeurtenissen die leidden tot de eerste aflevering van de mythische erotische serie. Serpieri vertrouwde zijn geesteskind toe aan de deskundige handen van Alessio Schreiner en Eon, Italiaanse auteurs wiens liefde voor de tekenstijl, Druuna en haar universum op elke pagina voelbaar is.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Just now, cinco said:

 

Ik snap dus niet dat die uitgaves geen Nederlandstalige releases kennen.

Waar zit het hem dat de Nederlanders en masse Donald Ducks kopen maar in deze kwalitatief hoogstaande hommages totaal geen interesse hebben??

Die worden verder vertaald door Dark Dragon. Ze zijn overigens beter dan wat er in de klassieke Sanoma-uitgaves uitkomt. Ook die van Celoni en co. worden nu door Glénat uitgegeven.

 

 

 

Link naar reactie
4 minuten geleden, Ambreville zei:

Die worden verder vertaald door Dark Dragon. Ze zijn overigens beter dan wat er in de klassieke Sanoma-uitgaves uitkomt. Ook die van Celoni en co. worden nu door Glénat uitgegeven.

Wanneer verschijnt het eerste Donald Duck album Van Glenat dan in vertaling bij DDB? Staat nog niet op de planning voor dit jaar.

Link naar reactie
Just now, bammar said:

Wanneer verschijnt het eerste Donald Duck album Van Glenat dan in vertaling bij DDB? Staat nog niet op de planning voor dit jaar.

Only Amin knows...

 

Ik weet van de aankondiging dat ze die gingen verzetten. Ik ben toen gewoon naar het Frans overgeschakeld. Mooiere uitgaves voor veel minder geld en meer... Dus ik volg het niet meer.

 

 

 

Link naar reactie
24 minuten geleden, cinco zei:

Waar zit het hem dat de Nederlanders en masse Donald Ducks kopen maar in deze kwalitatief hoogstaande hommages totaal geen interesse hebben??

Donald Duck kopers zijn geen kwalitatief hoogstaande uitgaves gewend. Als ze meer dan 8,95 moeten uitgeven aan een Duck is het niet meer interessant. Het zijn gelegenheids lezers die hun horizon niet verbreiden en nummertjes van pockets verzamelen. Meer niet. Bovendien weten ze niet van het bestaan van dit soort uitgaves omdat ze hun aankopen niet in de speciaalzaken doen maar in de supermarkt en bij de Bruna of Primera en daar liggen die dingen niet.

 

Link naar reactie
9 minutes ago, Neat Stuff said:

Donald Duck kopers zijn geen kwalitatief hoogstaande uitgaves gewend. Als ze meer dan 8,95 moeten uitgeven aan een Duck is het niet meer interessant. Het zijn gelegenheids lezers die hun horizon niet verbreiden en nummertjes van pockets verzamelen. Meer niet. Bovendien weten ze niet van het bestaan van dit soort uitgaves omdat ze hun aankopen niet in de speciaalzaken doen maar in de supermarkt en bij de Bruna of Primera en daar liggen die dingen niet.

 

In Nederland. Die van Glenat liggen effectief in de Carrefour hier.

 

 

 

Link naar reactie

1905677282_halssnoer1.thumb.jpg.9cdf68d0a4c14d4dc90d513bf0528894.jpg

 

Binnenkort verschijnt de Franse Kuifje-weekbladversie Blake en Mortimer: Het Halssnoer van de Koningin. Ik heb al vier eerdere versies en deze  heb ik al besteld bij BDweb. Deze albums zijn van prachtige kwaliteit en ik vind het interessant om te zien hoe het Kuifje-weekblad een try-out versie was voor de albumversie. Ik begrijp eigenlijk niet waarom Casterman/Moulinsart niet soortgelijke albums uitbrengt van Kuifje, in plaats van de  ingekleurde zwart-wit reeks.

 

494848816_halssnoer2.thumb.jpeg.4fa3aabd501a23a9b9ec7ad4b4e46e3f.jpeg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
6 uren geleden, stripfanaat zei:

Iemand enig idee hoe het met uitgeverij Indruk zit?

Deze is bijvoorbeeld allang aangekondigd...

image.png.a4ec6ae6d5bf70ed2ec7015c2f96f5c0.png

Tja, ook weer zo’n voorbeeld van eeuwig zonde. Ik had de hoop dat deze uitgeverij de gaten zou opvullen die uitgeverij Medusa helaas heeft laten vallen. 
Dat is in een enkel geval wel gebeurd, maar helaas veelal niet. Zij kwamen ook weer met nieuwe delen 1 van een serie en weinig communicatie over hun uitgave beleid. Waardoor ik als koper niet instap, wegens teleurstellingen uit het verleden. 
Dit blijft toch echt een verbeterpunt voor veel uitgeverijen, goede communicatie over je uitgaven. Jammer, want ik wil wel, maar heb gewoon geen zin meer in teleurstellingen. 
 

Link naar reactie
6 uren geleden, De Hollander zei:

Tja, ook weer zo’n voorbeeld van eeuwig zonde. Ik had de hoop dat deze uitgeverij de gaten zou opvullen die uitgeverij Medusa helaas heeft laten vallen. 
Dat is in een enkel geval wel gebeurd, maar helaas veelal niet. Zij kwamen ook weer met nieuwe delen 1 van een serie en weinig communicatie over hun uitgave beleid. Waardoor ik als koper niet instap, wegens teleurstellingen uit het verleden. 
Dit blijft toch echt een verbeterpunt voor veel uitgeverijen, goede communicatie over je uitgaven. Jammer, want ik wil wel, maar heb gewoon geen zin meer in teleurstellingen. 
 

2

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 26/9/2022 om 15:06, Neat Stuff zei:

Donald Duck kopers zijn geen kwalitatief hoogstaande uitgaves gewend.

 

 

Donald Duck kopers zijn kinderen. Of eigenlijk de ouders van de kinderen. Hoe goedkoper, hoe beter. Dat zijn geen volwassen verzamelaars met een volwassen budget die zelf kiezen wat ze aan hun liefhebberij willen uitgeven. Het zijn de ouders die betalen voor hun jengelende kinderen.

Link naar reactie
1 hour ago, Peter Motte said:

 

Donald Duck kopers zijn kinderen. Of eigenlijk de ouders van de kinderen. Hoe goedkoper, hoe beter. Dat zijn geen volwassen verzamelaars met een volwassen budget die zelf kiezen wat ze aan hun liefhebberij willen uitgeven. Het zijn de ouders die betalen voor hun jengelende kinderen.

Ik heb wel de complete Carl Barks- En Don Rosa library. Foute veralgemening van Andreas-liefhebbers.

 

 

 

Link naar reactie
1 uur geleden, Peter Motte zei:

 

Donald Duck kopers zijn kinderen. Of eigenlijk de ouders van de kinderen. Hoe goedkoper, hoe beter. Dat zijn geen volwassen verzamelaars met een volwassen budget die zelf kiezen wat ze aan hun liefhebberij willen uitgeven. Het zijn de ouders die betalen voor hun jengelende kinderen.


…zodat die kinderen er veel plezier aan beleven en uiteindelijk volwassen stripliefhebber/ kopers kunnen worden.

 

Mijn kinderen jengelen er niet om. Integendeel.

Ik koop de pockets en betaal het abonnement op de Donald Duck met liefde voor ze. 
En ze mogen mijn Fantagraphics uitgaven van Carl Barks ook lezen. Goed voor hun Engels.

 

Link naar reactie
1 uur terug, Ambreville zei:

Ik heb wel de complete Carl Barks- En Don Rosa library. Foute veralgemening van Andreas-liefhebbers.

 

Er zijn altijd uitzonderingen. Maar de volwassen kopers zijn niet het doelpubliek. Met Andreas-kopers ligt het wat anders.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...