Gilles Posted August 12 Share Posted August 12 Op 1/1/2024 om 08:13, bammar zei: SSZ: Silvester pikt begin 2024 de draad op en geeft om te beginnen De Wind in de Wilgen uit als een integrale editie van 128 pagina's met een nieuwe vertaling en lettering. Ook De Wind in de Woestijn krijgt een integraal jasje aangemeten van 160 pagina's en zal voor het eerst compleet te lezen zijn in het Nederlands. Kan er me iemand zeggen of dit nu effectief verschenen is? Quote Link to comment
HJMG Posted August 12 Share Posted August 12 26 minuten geleden, Gilles zei: Kan er me iemand zeggen of dit nu effectief verschenen is? Neen helaas, zoals altijd bij Silvester. Het zal eind 2024 of ergens tussen nu en 2030 verschijnen, of nooit kan ook. Quote Link to comment
lukoste Posted August 12 Share Posted August 12 Ha dat doet me denken aan de beloofde boxen voor de laatste delen van The walking dead. Quote Link to comment
Recommended Posts