Ga naar inhoud

Vers Aangekondigd


hego

Recommended Posts

Gaan ze ook in Vlaanderen beschikbaar zijn?

 

Ja natuurlijk - bij de betere SSZ :e002: . De tekst in onze flyer "nieuw voor Nederland" is ondertussen ook al aangepast want het is natuurlijk ook nieuw voor Vlaanderen!

 

Trouwens, je moet er nu al om gaan vragen bij de lokale winkelier, dan gaan ze straks zeker bij ons bestellen :e007:  :e007:  :e007: ...

 

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Ja natuurlijk - bij de betere SSZ :e002: . De tekst in onze flyer "nieuw voor Nederland" is ondertussen ook al aangepast want het is natuurlijk ook nieuw voor Vlaanderen!

 

Trouwens, je moet er nu al om gaan vragen bij de lokale winkelier, dan gaan ze straks zeker bij ons bestellen :e007:  :e007:  :e007: ...

 

 

Erik

 

Ahh.. ik was aan het twijfelen door die tekst 'nieuw in Nederland'... gelukkig. Bedankt voor de info. Stap ik wel even naar mijn ssz. :e002:

Link naar reactie

is die al verschenen in Frankrijk? Ik blijf het bizar vinden dat dit geen succesvolle strip was.

 

blijkbaar op 2 oktober te verschijnen.

 

Ik had ergens eens gelezen dat er in Vlaanderen maar een paar duizend exemplaren van verkocht zijn. Ik zie niet in welke uitgever zich dan zal bezighouden om nummer 3 te vertalen en uit te geven.

 

Doodjammer eigenlijk.

Link naar reactie

Een paar duizend exemplaren voor Vlaanderen zou een schitterende verkoop betekenen. Elke Nederlandstalige uitgever zou daarvoor tekenen. Het probleem bestond erin dat Dupuis er in het Frans 'amper' een achtduizendtal (eerste deel, daarna weet ik het niet meer) van verkocht en dat is voor een groot bedrijf als Dupuis onvoldoende.

Link naar reactie

Ik las dit weekend dat de gewone HC van het schitterende Urban door Dragon Books op 300 ex. werd gedrukt. Aan de andere kant drukken ze in het Frans ook soms te kort. De Franse versie van het tekstloze De Tijger wordt op ebay verkocht boven de 110€ per album. Brremaud postte de link op zijn facebook. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Ik heb erg veel zin om aan Urrban te beginnen, maar hou mezelf (totnogtoe) in toom om het niet te kopen.

De reden? Zowel de macht der onschuldigen, de geest van warren als doerakken, de andere 3 reeksen van Brunschwig in het Nederlands zijn niet volledig vertaald. Ok, bij de geest van Warren stoorde het niet zo erg als bij de macht der onschuldigen (Doerakken herinner ik me te vaag om te oordelen), maar toch: het blijft een 0 op 3. Ik neem dat risico gewoon niet meer. ik heb net een vrachtwagen onaffe strips buitengegooit en heb geen zin om een karrenvracht nieuwe onafgewerkte strips binnen te halen.

 

Misschien als het afgerond wordt in pakket? Ik blijf bovenstaande ook erg jammer vinden, maar je kan geen kansen blijven uitdelen, niet? :)

Link naar reactie

Een paar duizend exemplaren voor Vlaanderen zou een schitterende verkoop betekenen. Elke Nederlandstalige uitgever zou daarvoor tekenen. Het probleem bestond erin dat Dupuis er in het Frans 'amper' een achtduizendtal (eerste deel, daarna weet ik het niet meer) van verkocht en dat is voor een groot bedrijf als Dupuis onvoldoende.

 

Oesje, dat is idd wel héél weinig... maar hadden ze er dan beter niet mee gekapt na deel 1? Of de opdracht gegeven om het wat in te korten en er een tweeluik van te maken?

Link naar reactie

Ik heb erg veel zin om aan Urrban te beginnen, maar hou mezelf (totnogtoe) in toom om het niet te kopen.

De reden? Zowel de macht der onschuldigen, de geest van warren als doerakken, de andere 3 reeksen van Brunschwig in het Nederlands zijn niet volledig vertaald. Ok, bij de geest van Warren stoorde het niet zo erg als bij de macht der onschuldigen (Doerakken herinner ik me te vaag om te oordelen), maar toch: het blijft een 0 op 3. Ik neem dat risico gewoon niet meer. ik heb net een vrachtwagen onaffe strips buitengegooit en heb geen zin om een karrenvracht nieuwe onafgewerkte strips binnen te halen.

 

Misschien als het afgerond wordt in pakket? Ik blijf bovenstaande ook erg jammer vinden, maar je kan geen kansen blijven uitdelen, niet? :)

 

Urban komt uit in SC, en is de moeite. Low risk.

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Sarah was oorspronkelijk bedoeld als een achtdelige reeks. Dupuis had hen gevraagd om er een trilogie van te maken. Maar zelfs dat werd de makers niet gegund.

 

Timhardt, de drie reeksen van Brunshwig die je opsomt, werden vertaald door een uitgever die niet meer bestaat (Talent) en een uitgever (Casterman) die ermee ophield om Franse reeksen die niet van hen waren (Doerakken kwam van Delcourt) naar het Nederlands te vertalen. Wat Dark Dragon Books daarmee te maken heeft, begrijp ik niet.

Link naar reactie

Sarah was oorspronkelijk bedoeld als een achtdelige reeks. Dupuis had hen gevraagd om er een trilogie van te maken. Maar zelfs dat werd de makers niet gegund.

 

Timhardt, de drie reeksen van Brunshwig die je opsomt, werden vertaald door een uitgever die niet meer bestaat (Talent) en een uitgever (Casterman) die ermee ophield om Franse reeksen die niet van hen waren (Doerakken kwam van Delcourt) naar het Nederlands te vertalen. Wat Dark Dragon Books daarmee te maken heeft, begrijp ik niet.

 

Je bent toch een wandelende, lezende, kokende, hard werkende encyclopedie...... pffff. RESPECT!!! ;)

Bang zijn voor de dood is hetzelfde als bang zijn om een oud en versleten kleed weg te gooien.

Link naar reactie

Sarah was oorspronkelijk bedoeld als een achtdelige reeks. Dupuis had hen gevraagd om er een trilogie van te maken. Maar zelfs dat werd de makers niet gegund.

 

Timhardt, de drie reeksen van Brunshwig die je opsomt, werden vertaald door een uitgever die niet meer bestaat (Talent) en een uitgever (Casterman) die ermee ophield om Franse reeksen die niet van hen waren (Doerakken kwam van Delcourt) naar het Nederlands te vertalen. Wat Dark Dragon Books daarmee te maken heeft, begrijp ik niet.

 

 

Ok, dat snap ik wel hoor, er is altijd wel een uitleg, maar dat maakt MIJN rekening niet. Het gaat hem ook niet om Dark Dragon books, maar om MIJN vertrouwen in het afwerken in het algemeen, daar kan DD weinig aan doen of veranderen, tenzij het volledig uitbrengen van Urban.

 

Misschien moet ik mijn wantrouwen maar even opzij zetten en zoals Kool Thing al zei: kopen onder het motto low risk.

Link naar reactie

Ok, dat snap ik wel hoor, er is altijd wel een uitleg, maar dat maakt MIJN rekening niet. Het gaat hem ook niet om Dark Dragon books, maar om MIJN vertrouwen in het afwerken in het algemeen, daar kan DD weinig aan doen of veranderen, tenzij het volledig uitbrengen van Urban.

 

Misschien moet ik mijn wantrouwen maar even opzij zetten en zoals Kool Thing al zei: kopen onder het motto low risk.

Je bent toch een wandelende, lezende, kokende, hard werkende encyclopedie...... pffff. RESPECT!!! ;)

Het stond nochtans meermaals op onze site de afgelopen jaren.

Link naar reactie

Bizzz daedalus :hartje: ... :e002::e005:  (Ik had me er al bij neergelegd de franstalige versie te moeten kopen, maar dit is fantastisch nieuws. Daedalus is echt goed bezig hé...  )

 

Thx for sharing Shakitupguy :e002:

Het enige dat ik weet is dat Daedalus titels van het fonds van 12bis zal vertalen en zodoende concudeer ik dat deze titel ook we vertaald zal worden. Confirmatie zal wel later volgen via Stripspeciaalzaak of zo.
Link naar reactie

Nieuwe uitgave van de gehele Douwe Dabbert serie! Opnieuw ingescand (wat is dat?) en ingekleurd. Ik wil graag kennis maken met deze serie, maar helaas is het moeilijk om aan tweedehands albums te komen of ik zoek niet goed. Dit is gelukkig wel een mooie kans om aan een klassieke Nederlandse strip te geraken. 

EPPO STRIPBLAD - eppostripblad.nl

 

edit: oeps, als ik dit bericht kon verwijderen dan zou ik dat doen. Ik wist niet dat er al een Douwe Dabbert topic was. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...