Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Toevallig is hetzelfde vorig jaar bij de buurvrouw gebeurd. Merelnest in heg en eksters, een moeizame combinatie. Opeens een verschrikkelijk geraas, gepiep en gesnater, resultaat: 2 dooie merels in de tuin, buurvrouw helemaal van streek, wij hebben de lijkjes maar opgeruimd. Vlaamse gaaien (familie van de eksters?) hebben ook een handje (of snaveltje) van het leeghalen van nesten.....  

Link naar reactie

Tja, kraaien, eksters, Vlaamse gaaien... ook hier zorgen ze voor heel wat terreur, en niet zelden eindigen er zelfs kleine konijntjes in de tuin, geslachtofferd door onze gevederde vrienden.  Sinds enkele jaren worden ze hier wel zelf verjaagd door enkele "echte" roofvogels (onder meer een buizerd), maar tja, voor de andere vogels maakt dat niet zo'n verschil.

 

Zoals retep al zei... de natuur, gewoon haar gang laten gaan.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Misschien een genetische aandoening waarbij de levenstijl niet direkt als een oorzaak moet gezien worden. In zo'n geval valt er bitter weinig aan te doen.

Link naar reactie

Vreselijk nieuws. Hoe cool is mijn vrouw wel dat ze me daarvoor belt (omdat ik geen toegang tot de buitenwereld heb tot veel later vandaag)?µ

Ik was een week of drie begonnen met een Sopranos-marathon. Daar krijg ik nu plots een heel heel ander gevoel bij...

 

 

Spock, pas op eh, die meneer is amper ouder dan jij geworden. Als je ziet hoe Tony zich opwond, maak ik me soms zorgen om je.

(too soon?)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...