Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

11 minuten geleden, Spawn999 zei:

Yep en Ralph Santolla van Obituary en Killjoy van Necrophagia....

Het is natuurlijk ook hilarisch om het overlijdensbericht van een lid van Obituary te lezen, of een hap te nemen uit een lid van Necrophagia. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Ik was indertijd zowat de enige in de ganse café die Manilla Road goed vond, en daar werd dan ook tot grote hilariteit zo nu en dan de spot mee gedreven. Veel platen moeten die toen ook niet verkocht hebben, want op tournee kwamen ze niet. De laatste jaren leek hun muziek wel aan te slaan, want nu kwamen ze wel. (Al die oude groepen beleven momenteel hun tweede jeugd) En nou is Mark Shelton overleden...

 

 

 

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser
10 hours ago, Mask said:

Ik was indertijd zowat de enige in de ganse café die Manilla Road goed vond, en daar werd dan ook tot grote hilariteit zo nu en dan de spot mee gedreven. Veel platen moeten die toen ook niet verkocht hebben, want op tournee kwamen ze niet. De laatste jaren leek hun muziek wel aan te slaan, want nu kwamen ze wel. (Al die oude groepen beleven momenteel hun tweede jeugd) En nou is Mark Shelton overleden...

 

 

 

"On July 27, 2018, the band's founder Mark "The Shark" Shelton died in the hospital after the band played in the Headbangers Open Air festival in Germany the previous night."

Damn, is ook vlug gegaan...

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Ursula K. Le Guin is ook al niet meer onder ons. Ook al van enkele maanden terug. Er zijn niet veel meer van die world building/sci fi auteurs meer over, me dunkt. Toch niet meer van het kaliber als Heinlein, Herbert, Clarke,...

Jodorowsky is er nog.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Deze nacht is de oudste kat van mijn ouders gestorven. Cléopatra oftewel kortweg Cléo was 17 jaar oud, misschien zelfs ouder. Haar naam paste perfect bij haar zelfbeeld en plagend noemde ik haar ook weleens een bolletje ego in een vacht. Al het geplaag ten spijt was ze eigenlijk bijzonder leuk gezelschap en vond ze niets zo leuk als het voltallige gezin in huis. Daarna kwamen de typische kattendingen zoals in het voorjaarszonnetje liggen, op muizen en eekhoorns jagen, PaVWS dwingen alle deuren in de keuken open en dicht te doen (het liefst tijdens het koken), de zetel van MaVWS en het elektrisch dekentje van MaVWS (zeker nadat ze ontdekt had hoe ze kon aanzetten).

Ze had een kleine aversie voor ganzen, baby's, regen, een kattenbak die in de verkeerde richting staat en delen met de andere kat.

Al bij al heeft ze een prinsessenleven gehad en wie is het gegeven om thuis tijdens het slapen heen te gaan?

Link naar reactie
Quote

China wil tegen 2020 een ‘artificiële maan’ lanceren om ‘s nachts het zonlicht naar de aarde te weerkaatsen. Met de satelliet willen de Chinezen besparen op verlichting. Dat heeft de staatskrant China Daily vrijdag bericht.

De satelliet zal een reflecterende pellicule hebben en moet de grote zuidwestelijke stad Chengdu verlichten. Het ding zou van op een hoogte van 500 kilometer acht keer zo helder moeten zijn als de echte maan. Indien het opzet lukt en Chengdu over een oppervlakte van vijftig vierkante kilometer verlicht raakt, is een jaarlijkse besparing van elektricteit ter waarde van 150 miljoen euro mogelijk.
 

 

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181019_03857795

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Maandag de definitieve diagnose gekregen dat Tiber, mijn oudste zoon, lymfeklierkanker heeft in stadium 4.

Ze geven hem wel 80 tot 90% kans op genezing, maar hij zal 6 chemokuren moeten ondergaan en eventueel daarna nog bestraling.

En plots relativeer je een hele hoop zaken in het leven.

Een 15-jarige zou andere dingen moeten doen dan voor zijn leven vechten...

Link naar reactie

Oppassen met malen, Knobbel. Bij dit soort afschuwelijk nieuws gaat het hoofd met je op hol, weet ik uit ervaring. Onderschat niet de kracht van taal, schijf eventueel samen met je zoon een nieuwsbrief (iedereen zal voortdurend willen weten hoe het gaat), dingen opschrijven werkt kalmerend. Dat lijkt me de grootste opgave. Kalm blijven, en niet vergeten ook je andere gezinsleden heel veel liefde te geven. Heel veel sterkte de komende tijd.  

Link naar reactie
6 uren geleden, knobbel zei:

Een 15-jarige zou andere dingen moeten doen dan voor zijn leven vechten...

Een waarheid als een koe en meteen een van de eerste zaken die ik ter sprake breng als ik ooit voor onzelievenheer verschijn.

 

Ik sterk me in de overtuiging dat de wetenschap al ver staat in het behandelen van dergelijke zaken, en dat dokters tegenwoordig niet meer liegen als ze het over kansen hebben. Ik heb het in mijn omgeving genoeg gezien.

Ik wens jullie veel moed en als je wil ventileren en je weet niet waar naartoe, deze draad staat helemaal tot je beschikking. Ik hoop echter dat je laatste bericht over dit onderwerp niet hier verschijnt, maar onder de leuke dingen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...