Ga naar inhoud

Stripbeurs Geraadsbergen 20 Maart 2016


bouwertje

Recommended Posts

Start de verkoop van tickets bij de stand van Hermelijn en Daedalus gelijktijdig?

Of wordt de volgorde van binnenkomst gerespecteerd en mag je na aankoop bij Hermelijn bij Daedalus aansluiten?

 

De tickets verkoop gebeurd gelijktijdig zodus zul je moeten kiezen bij wie je eerst ga staan .

Zodus als je eerst bij Daedelus je tickets koop dan moet je achteraan weer gaan aanschijven om bij Hermelijn om daar u tickets te kopen en omgekeerd .

Link naar reactie

Waarom zo ingewikkeld?

 

Al met al bevalt het me niet: reglementen fetisj, geheime gast, die je wellicht niet kan zien door 2 kassa's en ook veel dezelfde namen.

 Wat is er moeilijk ,buiten het eerste jaar zijn er geen problemen geweest zodus.

Maar ja ge hebt altijd mensen die moeilijk doen :e011:

Link naar reactie

Mystery auteur.........Signeert via lottrekking door aankoop

van ex-libris ( stand Hermelijn -- max tekeningen nog te bepalen met auteur )

Op zaterdag 19 maart zijn wij met enkele auteurs te gast in de muziekcafé

BOOGIEWOOGIE en dit vanaf 21u voor een optreden van Nonaj Balkan

( Muziek uit de Balkan accordeon--klarinet en bastuba )

Tevens is er een mini tentoonstelling met betrekking tot het vijfde stripfestival

Link naar reactie

Heeft Hermelijn ook Surcouf boeken bij?

dat zal wel, anders zal Daedalus  ze toch bij hebben want het is uit hun stal die strip :e005:

 

En voor Jos of andere personen die de trein vanuit Denderleeuw naar Geraadsbergen nemen, er is geen rechtstreekse verbinding dus hou er rekening mee dat je langer onderweg bent. Er zijn namelijk werken, daarom is er omleiding via zottegem.

Link naar reactie

De vijfde editie van het Stripfestival te Geraardsbergen is terug op z'n einde gekomen. We willen alle aanwezigen hartelijk bedanken en ook nogmaals onze excuses aanbieden. Dit omdat enkele auteurs/tekenaars niet aanwezig waren. We betreuren dit ten zeerste, maar hopen dat iedereen toch van zijn dag heeft kunnen genieten. Heel erg bedankt en tot volgend jaar!

Link naar reactie

Superfestival. Heel geslaagde editie alweer. Dédi's gescoord van : Chanouga, Marc Lechuga, Jaime Calderon, Vincent, Bruno Di Sano, Hermann en André Osi. Jammer dat voor het eerst enkele tekenaars hun kat hebben gestuurd : Baruti, Sallustio, Jigounov en Vassaux. Deze heren hadden helemaal niets laten weten. Ik keek (net zoals velen) vooral uit naar de komst van Jigounov. Ik heb die man immers nog nooit ontmoet. Het is er dus nu ook niet van gekomen. Steve Van Bael en Christophe Simon hadden  wel verwittigd dat ze niet zouden komen wegens familiale redenen en ziekte. Ik vond dat er best weer veel volk was. Maar door het grote aanbod tekenaars wordt het publiek toch verspreid. Langste wachtrij was voor Calderon die op een hele dag 13 tekeningen heeft gemaakt maar het waren dan ook stuk voor stuk juweeltjes !!!
Vincent en Chanouga waren ook heel populair en hebben ook heel knappe dédi's gemaakt. Gert en ik hebben deze heren allebei geïnterviewd op zaterdag. Ze waren allebei voor het eerst te gast in Vlaanderen. Ze hadden vandaag hun handen meer dan vol. Hun passage in 'de Vloanders' zullen ze niet meteen vergeten, denk ik. Hermann signeerde als vanouds héél snel. Gemiddeld anderhalve minuut per dédi. Maar toch, hij is er toch weer en dat op zijn 77ste ! Respect !​

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Lees ik nu goed. 6 tekenaars no show.... :e010:  :e010: :e010:......das veel....zeker als daar ook nog de publiekstrekkers (Simon en vooral Jigounov) bij zitten.

Maar ik begreep dat er nog genoeg over waren....... :e002: en Calderon is inderdaad een mooie dediemaker.  

 

Maar het ergste aan de zaak is dat ze niet verwittigen, buiten Steve Van Bael en Simon

Link naar reactie
Gast GAST-GAST

Ik heb geleerd dat vroeg komen nodig is.

De nodige tekenaars waren al uitverkocht.

Early birds?

 

Nee, Opmerkelijk was dat bijv. Calderon 10 tickets zou doen, maar er zeker 3 tickets naar de organisatie zijn gegaan!

Waar wordt een beurs voor georganiseerd? Voor betalende bezoekers (is maar een kleine bijdrage) of voor de organisatie??

 

Daarnaast heb ik veel gehoord over het geweldige optreden mbt tasjes, echter hier ook niets van gemerkt!

 

6 afmeldingen is inderdaad erg veel, zeker als dit pas in de loop van de dag wordt gemeld. Dit moet toch (van een aantal auteurs) eerder bekend zijn?

 

Desondanks hoop ik dat de organisatie dit meeneemt als verbeterpunt en zien we een nieuwe editie graag tegemoet!  :e005:

Link naar reactie

 

 

 

 

6 afmeldingen is inderdaad erg veel, zeker als dit pas in de loop van de dag wordt gemeld. Dit moet toch (van een aantal auteurs) eerder bekend zijn?

 

 

 

 

Ik heb ze horen bellen met Jigounov, en hij nam niet op vanuit het thuisfront.  Ze hadden spijtig genoeg zijn GSM-nummer (bestaat die ??) niet.

En Christophe Simon was plots ziek gevallen.

Tja soms zijn er onverwachte dingen die gebeuren....

Link naar reactie

en nogmaals posten als gast. Log toch gewoon in als je kritiek wil uiten. Is veel beleefder dan dit anoniem te doen.

 

Soms ben je als organisator ook machteloos.

Ik weet dat Bouwertje deze beurs met veel plezier organiseert en hij zelf niet van deze situatie hield.

 

En tekeningen voor organisatie. Dit gebeurd overal wel (meestal wel minder zichtbaar), maar ben je zeker dat Calderon geen 10 tekeningen gemaakt heeft voor de bezoekers. Ik heb lange tijd staan wachten rond Daedalus en denk toch wel dat hij zeker 10 bezoekers zal gedaan hebben.

 

Wees blij met wat je het kunnen bekomen. Ik was er maar om 10u30 en heb uiteindelijk toch de 3 namen kunnen krijgen die ik wou hebben.

Waaronder 1 naam van Daedalus waarvoor rond de middag enkele nieuwe tickets werden uitgedeeld.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...