Ga naar inhoud

Toernooi


Timhardt

Recommended Posts

Voor we echt met het toernooi beginnen, wil ik het Elektra plaatje vervangen.

 

Dit is een klein stukje van de supergag van Guust, waar ik nog steeds om moet lachen, zelfs al mist de rest van de pagina. 

De eigenaar van de auto is schitterend, hopping mad in het Engels. Je ziet echt hoe hij op en neer springt, terwijl het stoom uit z'n oren komt.

 

post-461-0-55194800-1449514919_thumb.jpg

Link naar reactie

Voor we echt met het toernooi beginnen, wil ik het Elektra plaatje vervangen door deze supergag van Guust, waar ik nog steeds om moet lachen, zelfs al mist de rest van de pagina:

attachicon.gifLakschade.JPG

 

Is vervangen. Mocht je nog een afbeelding met betere kwaliteit vinden, laat het maar weten. 

 

Is ook altijd één van mijn favoriete Guust grappen geweest. 

En zo zijn er al drie Guust plaatjes. 

Link naar reactie

En het indienen en vervangen is afgesloten. 

Morgen het eerste duel tussen twee plaatjes. Eén duel (poll) per dag. De volgorde en welke plaatjes tegen elkaar uitkomen, zijn door de computer gekozen. 

Een poll blijft 7 dagen open. Het winnende plaatje gaat door naar de tweede ronde. enz. tot er nog slechts twee overblijven voor de finale. 

 

Het is de bedoeling dat er discussie is. Dus licht je keuze toe als je wil, maar dat is geen verplichting. Aan de indieners wordt gevraagd om hun plaatje te verdedigen ;) maar ook dat is geen verplichting. It's all in good fun. 

Voor de duidelijkheid: iedereen mag meestemmen en discussiëren, niet alleen de mensen die een plaatje hebben ingediend.  

 

Het winnende plaatje krijgt een denkbeeldige beker, de indiener: eeuwige roem en faam op de Getekende Reep. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...