Ga naar inhoud

Nog Eens Iets Anders...


Recommended Posts

Wel tijd om eens van avatar te veranderen, me dunkt!

Nu nog kiezen...

I think I'm gonna go for killer care bear! :P

 

Dan toch maar eentje van John Hicklenton gekozen, beetje lullig om twee mensen met gelijkaardige avatars te hebben...

 

Hier kan je de grote versie zien (het is de back cover van zijn zwanenzang 100 MONTHS:

 

http://www.bleedingcool.com/wp-content/uploads/2010/03/BACK_COVER.jpg

Grr. Argh.

Link naar reactie

Dark Knight Rises dvd gekocht.

 

Gisteren nog eens bekeken. Ik heb er nog altijd dezelfde problemen mee...

Hij mist cohesie, het "oh no, an exploding bomb" deel is belachelijk, Bane wordt op het einde een compleet mietje en Alfred komt alleen maar tevoorschijn om te bleiten.

Eigenlijk komt het neer op het feit dat Nolan zo goed is in de opbouw van zijn film dat het einde als een pudding in elkaar valt. Toch wel de minste film in de trilogie en in Nolan's filmografie in het algemeen.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Gisteren nog eens bekeken. Ik heb er nog altijd dezelfde problemen mee...

Hij mist cohesie, het "oh no, an exploding bomb" deel is belachelijk, Bane wordt op het einde een compleet mietje en Alfred komt alleen maar tevoorschijn om te bleiten.

Eigenlijk komt het neer op het feit dat Nolan zo goed is in de opbouw van zijn film dat het einde als een pudding in elkaar valt. Toch wel de minste film in de trilogie en in Nolan's filmografie in het algemeen.

 

Nog niet gekeken. Vanavond. Met een Duvelke en een wisky'tje. :P Tegen dan zie ik dat einde al zo klaar niet meer. ;)

Link naar reactie

Besteld op amazon.co.uk:

 

American Horror Story - Season 1 [blu-ray]

 

20111008102852241.jpg

 

I Know Who Killed Me [DVD]

 

1314444362_Skachat_besplatno_fil_m_YA_znayu_kto_ubil_menya_I_Know_Who_Killed_Me_2007_Kachestvo_HDRip_2100Mb.jpg

 

Catfish [DVD]

 

50974.jpg

 

Rosewood Lane [DVD]

 

Rosewood-Lane.jpg

 

After.Life [DVD] [2009]

 

afterlife.jpg

 

Colin - Special Edition [DVD] [2008]

 

Colin+Movie+Poster.jpg

 

The Shield: Complete Seasons 1-7 [DVD]

 

thw_shield_1-7_dvd.jpg

 

Fish Tank [DVD]

 

fishtank_quad-21.jpg

 

Dead Girl [DVD] [2006]

 

deadgirl-dvd.jpg

 

Hellraiser VII: Deader [DVD]

 

hellrasier-deader.jpg?w=614

 

Tyrannosaur [blu-ray]

 

tyrannosaur.jpg

 

Them [2006] [DVD]

 

tumblr_m86t7dMAP41qb1htn.jpg

 

God Bless America (2011) [DVD]

 

GodBlessAmericaPoster.jpg

 

EXCISION (BLU-RAY)

 

excision-movie-poster.jpg

 

Hellraiser VIII: Hellworld [DVD]

 

735236_1307047951233_full.jpg

 

Cold Fish [blu-ray]

 

cold-fish-photo-of-mitsuru-fukikoshi-denden-asuka-kurosawa-megumi-kagurazaka-1349442208-gp.jpg

 

Nightmare On Elm Street 1-7 [blu-ray]

 

Picture-48.png

 

Dead Set [DVD]

 

2A4C894A7C354C66A2EB284C66A12E.jpg

Grr. Argh.

Link naar reactie

Gekocht in de nieuwe mediamarkt in Zwijnaarde:

 

Four lions

The Ward van John Carpenter met de erg appetijtelijke Amber Heard

Borgen seizoen 1 en 2 Na de lovende woorden hier wil ik dit ook wel eens bekijken. Het was trouwens maar 30 euro voor de twee seizoenen

Street Fighter deze zag ik 18 jaar geleden in de cinema, jeugdsentiment dus

Daybreakers Blijkt interessant te zijn en het is geregisseerd te zijn door de Spierig broertjes, die jullie uiteraard kennen van het uiterst goeie UNDEAD...

The Last Exorcism Ik ben zot van possession-movies, creeps me out.

Hammer Box 1 en 2 Een gat in mijn collectie, die oude Hammerfilms. 10 films voor 14 euro is trouwens een koopje

Scary Movie 1+2+3 Eigenlijk alleen voor de 2de gekocht die ik nog altijd het ijkpunt van dit soort parodieën vind.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Weet er iemand hoeveel afleveringen het eerste seizoen van het schitterende 'Crimi Clowns' telt?

Volgens Humo zijn er 14 afleveringen. Maar ze hebben er 10 gedraaid en voor volgende week staat het niet aangekondigd.

De DVDbox met het eerste seizoen zou 260 minuten duren. Dat is precies lang genoeg voor 10 afleveringen...

Wat is er dan gebeurd met de resterende 4 afleveringen?

Of worden die opgespaard voor een eventueel tweede seizoen???? Alle informatie is welkom!!!

Link naar reactie

Moet me inhouden om na mijn werk niet meteen Paranorman op BluRay te kopen.

 

54055_large.jpg

 

Mooi filmpje hoor, al vond ik Coraline toch net iets sterker. En ondanks de vaak wat negatieve kritieken op Frankenweenie vond ik deze laatste ook wel sterker dan Paranorman. Heb ze netjes na elkaar op een dag gezien op het grote scherm, en tijdens de thuisrit bleef Frankenweenie toch net iets meer hangen.

 

In elk geval, ik koop ze ook beide, maar dan wel op dvd. Lang leve stop motion! :D

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...