Ga naar inhoud

Nog Eens Iets Anders...


Recommended Posts

THE DOOM GENERATION en NOWHERE, twee films van Gregg Araki. Eigenlijk deel twee en drie van zijn Teenage Apocalypse Trilogy. Maar je kunt ze ook zo bekijken, ze vertellen elk hun verhaal. Voor zo ver je er een genre kunt op plakken is The Doom Generation eerder een road movie, Nowhere een psychologisch drama. Ik zeg maar wat...

 

Sex, junk food, psychedelica, drugs en het eind van de wereld. Ik mis die 90ties romantiek...

DRAW THE MAP

FIRE FROM SPARK

Link naar reactie

THE DOOM GENERATION en NOWHERE, twee films van Gregg Araki. Eigenlijk deel twee en drie van zijn Teenage Apocalypse Trilogy. Maar je kunt ze ook zo bekijken, ze vertellen elk hun verhaal. Voor zo ver je er een genre kunt op plakken is The Doom Generation eerder een road movie, Nowhere een psychologisch drama. Ik zeg maar wat...

 

Sex, junk food, psychedelica, drugs en het eind van de wereld. Ik mis die 90ties romantiek...

Als je nog iets in die stijl wil, dan raad ik je zeker DETENTION van Joseph Kahn aan. Een redelijk recente film, maar het doet heel hard denken aan die 90ties Araki films.

Wel niet naar kijken als je te moe bent, want je moet er je hoofd bijhouden (vooral in het begin). Het ritme van die film is verschroeiend en geloof me, je wil niets missen...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...