Ga naar inhoud

Frommeltje En Viola


Bonino

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

 

Deze middag dit album gaan halen bij Wonderland. Had het laatste exemplaar kunnen reserveren. :e005:

Deze mooie uitgave kostte 39,95€ en je kreeg er naast een andere kaft ook een gesigneerde ex-libris er bij :e007:

Aantal exemplaren is 130.

 

De integrale van Blueberry bij Dargaud zou ook al uitverkocht zijn.

 

Daar lag nog een hoge toren van in Wonderland.

Link naar reactie
  • 1 month later...

Buddy had er 4 mee in Leuven aan de gewone prijs, met wat moeite zijn ze dus nog verkrijgbaar. De uitgever heeft er goed aan gedaan geen herdruk te maken, dat zou gewoon stock geworden zijn.

 

Wat is de nieuwprijs eigenlijk? 

 

edit: ah, al gevonden op Google (wat een site! ge vindt daar alles op. alles!)

Link naar reactie

De meest linkse zie ik daar eigenlijk vrijwel elke keer als ik er ben..wellicht toeval?

 

Is dat de weekendploeg? Ik ga er vrijwel altijd op weekdagen naartoe.

De ene van dat duo staat in het midden van deze foto, maar de andere habitué staat er niet eens op, tenzij hij naast die mooie madam staat en die snor-neus-bril vermomming draagt.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Ben net terug van stripwinkel Beo en de mooie deerne was aanwezig (sorry Martin), maar ze is al bezet, met een BV nota bene. (omwille van de privacy ga ik zijn naam niet vermelden) Haar naam is Ariane.

Buiten gekomen kwam ik enkele honderden meters verder tekenaar Claus nog tegen.

Voor de liefhebbers; er lagen nog 6 exemplaren van Frommeltje en Viola, maar gewiekste verkopers dat ze zijn hebben ze de prijs opgetrokken naar 49,95 euro en er de vermelding 'uitgeput' op geplaatst. Dat maakt het begrip uitgeput wel erg relatief.

Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986

Link naar reactie

Ben net terug van stripwinkel Beo en de mooie deerne was aanwezig (sorry Martin), maar ze is al bezet, met een BV nota bene. (omwille van de privacy ga ik zijn naam niet vermelden) Haar naam is Ariane.

Buiten gekomen kwam ik enkele honderden meters verder tekenaar Claus nog tegen.

Voor de liefhebbers; er lagen nog 6 exemplaren van Frommeltje en Viola, maar gewiekste verkopers dat ze zijn hebben ze de prijs opgetrokken naar 49,95 euro en er de vermelding 'uitgeput' op geplaatst. Dat maakt het begrip uitgeput wel erg relatief.

 

Dan werkt ze er nog maar pas? Nou zeg, ik denk niet dat je de privacy schaadt om de naam van haar vriend te vernoemen. En de Dag Allemaal lees ik helaas niet. Dat wordt gokken. Matthias Schoenaerts? Axel Daeseleire? Christoff kan het zeker niet zijn.

Claus komt er inderdaad regelmatig een kijkje nemen, of de nieuwste heruitgave van Prins Valiant kopen.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
  • 8 years later...
4 uren geleden, gm41663 zei:

zou iemand informatie willen geven over Frommeltje en Viola strip twee in vijf zinnen aub 


Zin 1 : Het tweede album van Frommeltje en Viola, getekend door Bernard Hislaire, is een deel van een Belgische stripreeks die tot de meest romantische aller tijden behoort.
Zin 2 : De oorspronkelijke versie van deze stripreeks heet “Bidouille et Violette” en verscheen in het weekblad Robbedoes vanaf 1978.
Zin 3 Het album werd in het Nederlands gepubliceerd onder de titel “Sombere dagen” in 1982.
Zin 4 : Het bevatte een droomscène waarin Hislaire Viola naakt tekende, die door de uitgever werd gecensureerd.
Zin 5 : In 2015 werd een integrale uitgave in het Nederlands gepubliceerd, waarin de vier albums werden gebundeld onder de titel "De vier seizoenen"

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...