Diogenes Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 TV-series: The Killing 3 Maria Wern Boardwalk Empire S03 The Wire S02(rewatch) Alias S03(rewatch) Games: Secret Files 3 The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles Tales of Monkey Island(replay) Boeken: Camilla Läckberg: Oorlogskind, Zeemeermin en Vuurtorenwachter Anne Holt: Wees Niet Bang Tenminste das het streven he. Een groot gedeelte zal wel doorgeschoven worden naar volgend jaar. Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Guest Bilal Posted December 24, 2012 Share Posted December 24, 2012 tv-series: Game of Thrones S02 Films: Cloud Atlas Life of Pi Boeken: Mort van Terry Pratchett Strips: Scalped Quote Link to comment
Cornelis Posted December 25, 2012 Share Posted December 25, 2012 Serie: Dr Who seizoen 5. Boek: The first frontier, over de kolonisatie van het oosten van de VS, vanaf de Vikingen tot en met de revolutie. Game: New Super Mario Bros U en Assassins Creed 3 (zij het wel zeer beperkt in tijd). Quote Link to comment
Diogenes Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 En dan nu nog even de balans: The Killing 3: 2 afleveringen gezien Maria Wern: nog niet aan begonnen Boardwalk Empire S03: nog niet aan begonnen The Wire S02(rewatch): nog niet aan begonnen Alias S03(rewatch): 4 afleveringen gezien Games: Secret Files 3: uitgespeeld The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles: uitgespeeld Tales of Monkey Island(replay): nog niet aan begonnen Boeken: Camilla Lackberg: Oorlogskind, Zeemermin en Vuurtorenwachter: nog niet aan begonnen Anne Holt: Wees Niet Bang: uitgelezen Al met al dus toch nog wel het een en ander kunnen doen hoewel zoals voorspeld heel veel ook doorgeschoven naar de komende tijd. En hoe zijn jullie gevaren deze vakantie? Quote Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
156 Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 TV serie zal wel Downton Abbey zijn. Boeken: Weet ik nog niet, maar het zal hoogstwaarschijnlijk één of andere klassieker zijn. Ik heb mij de voorbije maanden een vrij groot aantal aangeschaft, en heb er nog een kleine 50 gesealed klaar staan om gelezen te worden. Verder heb ik zin om eens een CD te kopen met van die echte Amerikaanse jaren 50-60 kerstliederen op. Quote Link to comment
Yncke Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Qua game hoop ik dat ik een beetje tijd vind voor wat Guild Wars. Ja, 't is quasi leeggelopen, maar ik beleef er nog altijd veel plezier aan. Quote yncke.be Link to comment
retep Posted December 2, 2013 Share Posted December 2, 2013 Dat wordt der deutsche wochenschau, weekje langlaufen bij de oosterburen ! Quote Link to comment
Recommended Posts