Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Zo was mijn vraag ook niet bedoeld. Ging er gewoon om in welke week. Ik kan ze niet bij mijn eigen ssz krijgen, mijn schoonzusje neemt ze mee. En zij komt de 26e hier. Kan dus mooi :)

 

Ah, was dat de bedoeling van de vraag.

 

In z'n algemeenheid is het heel lastig om te weten wat precies uitkomt. Een week is we heel precies. Ik vermoed dat Kontiki al blij is als hij weet in welke maand ze uitkomen en dat een beetje klopt. 

 

Volgens verschilt het ook in Belgie en Nederland. En sommige SSZ'en zetten ze niet gelijk in de winkel, maar hebben even nodig. Of de distributeur rijdt wat later langs. 

Link naar reactie

Nochtans publiceren indertussen heel wat uitgeverijen in vaste weken. Week 1 van de maand is voor Dargaud, Dupuis, Lombard en sinds kort Glénat, week 2 is voor Standaard Uitgeverij, week 3 voor Daedalus en Casterman en Saga, week 4 voor Silvester. Van uitgeverijen als Dark Dragon Books en Strip2000/Gorilla is er een week verschil tussen Nederland en Vlaanderen.

Link naar reactie

Waren er ook prijzen te winnen bij die koppeltjes wedstrijd of kijk ik erover ?

Je kon integrales winnen van Frommeltje en Viola. Die wedstrijd is een paar maanden geleden al afgesloten en de winnaars werden bekend gemaakt. De winnaars hebben hun prijzen al ontvangen.

Link naar reactie

Van uitgeverijen als Dark Dragon Books en Strip2000/Gorilla is er een week verschil tussen Nederland en Vlaanderen.

 dit is jammer,

en als de distributeur dan ook nog eens zijn werk niet correct doet, kan er nog een week of twee bijkomen.

Begrijp niet dat er nog geen reactie is gekomen van de uitgeverijen.

Link naar reactie

Surf ik naar de site vd Standaard en staat er in de zijbanner reclame voor Arthus Trivium. Dat is ook de eerste keer dat ik reclame voor een strip zie op die manier.

 

post-39-0-03382200-1455632664_thumb.png

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Als je op de banner klikt opent de pdf van het BDM magazine met het interview met scenarist Raule. Goed gevonden.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Ja, ze doen er alles aan om Arthus Trivium te doen slagen, de "Undertaker-way". Deel 2 zou (in het Frans) tegen eind dit jaar nog moeten verschijnen, ook al naar het voorbeeld van Undertaker.

Het is ook wel een goeie strip. Lees van scenarist Raule zeker ook Jazz Maynard en Isabellae.

http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=2139

http://www.stripspeciaalzaak.be/PHP/besprekingen/index.php?module=album&id=3782

Link naar reactie

Waarom kiest Casterman voor Fog als integrale? Geweldige serie, maar ik meende dat er een overschot aan losse hardcovers waren en dat die zijn vernietigd? Ze zijn in ieder geval nog goed te verkrijgen en ik denk dat de meeste liefhebbers de serie al compleet heeft. Zal dit wel een succes worden?

Link naar reactie

Klopt inderdaad. Soms win je wel eens wat...het was helaas niet helemaal wat ik leuk vind dus gaat in de verkoop..

Was je eens van onze winnaars? Allez, dat is leuk. En je houdt er nog een extraatje aan over.

Link naar reactie

Jean-Michel Arroyo, voorheen tekenaar van Buck Danny Classic, komt samen met scenarist Pierre Christin in 2017 met een thriller: http://blog.dupuis.com/avant-premiere/christin-et-arroyo-un-polar-pour-2017/

"Le Funiculaire redescend toujours":  een One-shot?

 

Update: http://www.ligneclaire.info/christin-arroyo-34679.html

"The bitterness about fragile softcovers remains long after the sweetness of low price is forgotten." 

Link naar reactie

De handtekening aan Delaby staat erbij. Maar ik vermoed dat het om een montage gaat van de oorspronkelijke coverillustratie met nog een zuil erbij ofwel gaat het om een eerdere versie die afgekeurd werd.

Die binnenkort is pas in juni.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...