Ga naar inhoud

A (de draad van Andreas)


stilte

Recommended Posts

:)

 

dit is me idd NET iets te ... Europees, zal ik maar zeggen.

 

Ik ben gewoon een comic-nut die liever wacht op de engelstalige Blacksad bij Darkhorse alsook de Skydoll via Marvel.

 

Enige uitzonderingen zijn Franka, Storm en het magnifieke Yoko Tsuno.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Wat een activiteit hier, en dan nog wel over borsten en bloot! En schande, en ik ben nog maar enkele dagen "afwezig", :P

 

Overigens... ik heb toch al meermaals bloot bespeurd hoor, meer bepaald bij Tala en de andere Limisai, niet dan. ;)

Dus kopen die handel (voor wie nog niet overtuigd was)!

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Dan heb je niet alle albums van De Rode Ridder want daar verschijnt wel soms naakt.

Zie deze site om je manco's bij te werken : :e012:

 

http://nl.deroderidd.../wiki/Naaktheid

tijd om die serie eens te herlezen nu ik 18+ ben dus :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Haha, blijkbaar ben ik niet de enige met een boontje voor de lieftallige maar eigenwijze Deliah, vooral dan zoals ze verschijnt in Rork 1 in/als Low Valley. En er was zelfs iemand om exact hetzelfde plaatje uit te kiezen als ikzelf. Daar gaat mijn unieke dédi, :P

 

Bedankt trouwens om deze link even te delen! Ik was die al eens even gepasseerd, maar toen stonden er nog maar enkele op. Leuk ze even allemaal te kunnen bekijken. :)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik had uiteraard al wel wat van Andreas gelezen (Cromwell Stone, Reizigers, losse dingetjes), maar Rork tot vorige week nog niet. Dankzij de integrales ben ik nu ook verkocht. Bespreking staat hier: http://www.stripspeciaalzaak.be/2013_Besprekingen/RorkINT2.htm

Ik heb nu het geluk om eerstvolgend Arq en Capricornus nog helemaal te ontdekken.

 

En er is dit recent, Franstalig interview: http://www.actuabd.com/Andreas-J-aimerais-faire-des

Link naar reactie

Ik heb Rork ook nog niet gelezen, maar de twee integrales liggen al klaar om tijdens mijn lesvrije week gelezen te worden. En ik kijk er enorm naar uit. :)

 

Capricornus, om die allemaal bijeen te krijgen, daar is geen beginnen aan zeker? Zou die reeks, als ze is afgerond, geen gelijkaardige behandeling kunnen krijgen? Of is het zinloos daarop te hopen?

Link naar reactie

Je kàn ze bijna allen vinden op Catawiki, maar de prijzen zijn voor de eerste 5 delen nogal aan de hoge kant:

http://www.catawiki.be/catalogus/strips/series-helden/9810-capricornus

Geen idee of er ooit integrales van zullen komen... van Rork ben ik echt verbaasd dat ze er gekomen zijn en dat ze bovendien nog verkopen ook :-) dus ik denk dat we niet moeten wanhopen...

 

Voor alle duidelijkheid: ik ben verbaasd omdat ik de indruk had dat Andreas niet goed in de markt lag, NIET verbaasd opdat de kwaliteit niet goed zou zijn... als kwaliteit de maatstaf was verkocht Andreas 10.000 albums in plaats van 1000.

Link naar reactie

Je kàn ze bijna allen vinden op Catawiki, maar de prijzen zijn voor de eerste 5 delen nogal aan de hoge kant:

http://www.catawiki....810-capricornus

Geen idee of er ooit integrales van zullen komen... van Rork ben ik echt verbaasd dat ze er gekomen zijn en dat ze bovendien nog verkopen ook :-) dus ik denk dat we niet moeten wanhopen...

 

Voor alle duidelijkheid: ik ben verbaasd omdat ik de indruk had dat Andreas niet goed in de markt lag, NIET verbaasd opdat de kwaliteit niet goed zou zijn... als kwaliteit de maatstaf was verkocht Andreas 10.000 albums in plaats van 1000.

 

Met een oplage van 650 zullen de laatste Capricornussen ook wel tot de moeilijke boekjes gaan horen, al liggen ze nog wel in de stripspeciaalzaak. Ook de integrale van Rork ligt er nog, maar elke keer als ik er langs loop begin ik toch te twijfelen, maar voorlopig liggen er nog genoeg andere mooie boekjes. Toch denk ik dat er een heel aantal naar Andreas fans zijn gegaan die de originele serie ook in de kast hebben staan.

Link naar reactie

Mits het dragen van witte handschoentjes mogen ze ook altijd mijn exemplaartjes komen lezen hoor, ;)

 

Nee serieus, ik kan me niet meteen inbeelden dat nu ook die integrale hopeloos onvindbaar gaat worden... zo populair zal ie wel niet worden vermoed ik, al verdient hij het wel natuurlijk!

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

De nieuwe Arq verschijnt pas in mei, maar we kunnen je alvast lekker maken met onderstaande cover ;-)

 

 

In Dromen 1, het zestiende deel van ARQ, komt de wereld van ARQ in een stroomversnelling terecht. Eindelijk komen we erachter, hoe het in 1958 allemaal begon, met een ultrageheim project, geleid door een nog jonge, maar toen al meedogenloze Gilpatrick… De laatste 3 albums van de ARQ-cyclus beloven een stroom van onthullingen te worden!

 

ARQ16_vp.jpg

Link naar reactie

Ik wacht dan nog even met het herlezen van Arq. Nu volop bezig met (andermaal) Rork, ditmaal startend bij De Geesten. Daarna is het dan eerst de beurt aan Cap want daarvan zit ik ook nog twee albums achter denk ik.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Ik wacht dan nog even met het herlezen van Arq. Nu volop bezig met (andermaal) Rork, ditmaal startend bij De Geesten. Daarna is het dan eerst de beurt aan Cap want daarvan zit ik ook nog twee albums achter denk ik.

 

:e010:

 

Haak ? Jij ? Tu quoque, Brute fili mi !?

Twee albums achter... dat had ik nou niet van je verwacht.

Ziek geweest ? Jouw afwezigheid op het forum niet goed verteerd ? Just plain crazy ?

Link naar reactie

Geen enkel excuus kan hier natuurlijk voldoen, maar ik combineer sinds anderhalf jaar een voltijdse job met universitaire studies, en aangezien ik bij 't verschijnen van een nieuwe Arq of Cap steeds de gehele reeks eerst wil herlezen, is 't er gewoon niet meer van gekomen. Als ik iets doe, doe ik het grondig, zeker wat A betreft. Hij verdient niet minder hé!

Maar... ik maak het dus goed wegens dit semester een beetje meer ruimte: ik start zo spoedig mogelijk met mijn integrale herlezingen, beloofd! ;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 1 month later...
Gast Natte aap

even een vraagje voor de kenners.

 

Ik heb de HC's van Rork van "de afdaling" tot en met "Capricornus". Alles wat daartussen zit. (Behalve "De vergetenen" dus). Heb ik dan de reeks compleet behalve de vergetenen? Of staan er nog albums in die twee integrales die ik niet in de gewone reeks heb?

 

(en nu vind ik het dus jammer dat ik op een bepaald moment gestopt ben met strips kopen. Daardoor heb ik de eerste drie capricornus albums en stopt het daar. De achterstand is nogal groot en het budget te klein :) misschien ooit een paar tweedehandsjes in redelijke staat? )

Link naar reactie

Ik kan even niet zo goed volgen, maar je zou in elk geval moeten hebben:

0 De Geesten

1 Fragmenten

2 Doorgangen

3 Het Kathedralenkerkhof

4 Sterrenlicht

5 Capricornus

6 Afdaling

7 Terugkeer

En dan zijn er inderdaad nog enkele korte verhaaltjes,... in De Vergetenen, nu ja, qua verhaal gaat het dan enkel om De Vergetenen zelf.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...