Ga naar inhoud

A (de draad van Andreas)


stilte

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Voor de A-adepten: K&K editions komt met een luxe Rork 0  (in het Frans uiteraard).  K&K heeft al een paar andere mooie uitgaven gerealiseerd.  http://www.editions-blackandwhite.com

RORK 0 ; il arrive...

...Chers amis, nous allons démarrer sous peu la souscription de l'un de nos projets de prestige, vous l'attendez depuis un moment : Rork 0, nous commencerons des que Andreas aura validé le bon de commande (c'est immi...Meer weergeven
1013850_548340681932022_1925059653_n.jpg
Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En voor wie niet op FB raakt ? Waarover gaat het ?

 

Dit staat op FB:

 

"ANDREASGEKTE!!

Het nieuwe nummer van Stripgids (HET toonaangevende stripopinieblad van de laatste jaren) bevat een onbekende coverillustratie van ANDREAS en een interview met hem! Voor alle A-depten dus!!! Overigens verschijnt er in het Frans een superdeluxe grootformaat editie van RORK - De geesten, in zwart-wit, met extra materiaal... Zeer beperkte oplage en 249 euro. Hmm... Daar doen we vast ook Nederlandse (hardcore) fans wel een plezier mee... (Als we wat van de prijs afdoen, natuurlijk ;)

 

Het volgende jaar belooft sowieso weer een Andreas-jaar te worden met - naast de nieuwe delen van Capricornus en Arq - ook luxe heruitgaven van Cyrrus/Mil en Raffington Event..."

Link naar reactie

 ook luxe heruitgaven van Cyrrus/Mil

 

Het staat me voor dat dit (in het NL) nooit helemaal is afgerond als verhaal (deel 3 ontbrak?) en dat de eerste 2 delen regelmatig opduiken in de 'bakken'... 

 

Staat het me juist voor? ;)

(òÓ,)_\,,/

 

Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid.

Link naar reactie

Het staat me voor dat dit (in het NL) nooit helemaal is afgerond als verhaal (deel 3 ontbrak?) en dat de eerste 2 delen regelmatig opduiken in de 'bakken'... 

 

Staat het me juist voor? ;)

 

Afaik zijn dit maar 2 delen. In het Frans is er reeds zo'n integrale verschenen.

Link naar reactie

Het staat me voor dat dit (in het NL) nooit helemaal is afgerond als verhaal (deel 3 ontbrak?) en dat de eerste 2 delen regtelmatig opduiken in de 'bakken'...

 

Staat het me juist voor? ;)

Ooit zou er het deel Cyan komen die de gaten tussen de 'doorgangen' ging opvullen, maar dat idee is opgedoekt.

 

Als ik me die passage uit zijn monografie juist herinner.

Link naar reactie

Ooit zou er het deel Cyan komen die de gaten tussen de 'doorgangen' ging opvullen, maar dat idee is opgedoekt.

Als ik me die passage uit zijn monografie juist herinner.

A heeft inderdaad het idee gehad om van Cyrus-Mill een drieluik te maken , maar hij heeft dat opgegeven omdat het te lang geleden is.

Van Cromwell Stone had hij na enige tijd nog een 3e deel gemaakt, maar hij vond zelf dat het resultaat niet bevredigend was: door het grote tijdverschil verschilden de albums te veel van elkaar.

Link naar reactie

Ik zal binnenkort eens iets bij een vlaamse SSZ bestellen en eens kijken hoe goed de service is.

Goeie dag, Ik ben nieuw op dit forum maar al jaren een A. adept. Ik ga eens rustig kijken en 'luisteren' waar de discussies over gaan. Speifiek over dit heb ik wel een vraag. Ik heb bij de uitgever van de Stripgids een exemplaar besteld (ergens in maart) maar nog steeds niets ontvangen. Ook op e-mails wordt niet (meer) gereageerd. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Link naar reactie

Goeie dag, Ik ben nieuw op dit forum maar al jaren een A. adept. Ik ga eens rustig kijken en 'luisteren' waar de discussies over gaan. Speifiek over dit heb ik wel een vraag. Ik heb bij de uitgever van de Stripgids een exemplaar besteld (ergens in maart) maar nog steeds niets ontvangen. Ook op e-mails wordt niet (meer) gereageerd. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Zouden ze bij stripschrift meelezen? vandaag een e-mail dat 'het magazine zojuist verstuurd is'... 

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Leuke aankondigingen van Sherpa via FB :

 

"Een vleugje ARQ, het voorlaatste deel van de cyclus waar Andreas al zo'n 18 jaar aan werkt!!! Dromen 2 verschijnt in de eerste week van oktober!"

 

&

 

"In de derde week van oktober verschijnt een 1000-stukjes-puzzel van de prachtige tekening die Andreas ooit voor een Drakenboek maakte… DRAGON (Draak) is ongetwijfeld Andreas’ mooiste illustratie ooit, een indrukwekkende fantasy-prent in de gravureachtige stijl van Cromwell Stone…

De puzzel verschijnt in een beperkte oplage en kost 39,95.

Houd je niet al te veel van puzzelen of heb je toch liever een gedetailleerd voorbeeld bij de hand… Of heb je liever een luxe prent aan de muur in plaats van een ingelijste puzzel???
We kregen van de auteur toestemming om ook wat puzzelsets te verkopen: de puzzel met extra poster (verpakt in een aparte koker). De set heeft een zeer kleine oplage, is echter NIET genummerd of gesigneerd!, en kost 75,00!

Bestel je puzzel of je puzzelset nu bij je stripwinkel of rechtstreeks bij de uitgever!"

Link naar reactie
  • 1 month later...

Monster ging dan ook niet over draken ;) Als je de afbeeldingen op www.dossier-andreas.net bekijkt dan kom je wel vergelijkbare tekeningen tegen, echt prachtig hoe Andreas met arcering een tekening weet te verrijken.

 

Ja, hij gaat een dezer dagen weer los. Maar ik heb de poster nog om in te lijsten, ik kon 'm niet laten liggen.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...