nobody Posted January 11, 2016 Share Posted January 11, 2016 Tweede ronde. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Ondanks dat het laatste toernooi door een plaatje van Guust is gewonnen kan ik het toch niet laten tòch een plaatje van Franquin te kiezen als tweede stripkader. (uit Boeven op de kermis). Heel mooi plaatje, de hoeveelheid friet suggereert een enorme botsing!" roi de la bd B: "Eentje uit stray toasters, meer uitleg later (of niet)." bazarov Link to comment
nobody Posted January 23, 2016 Author Share Posted January 23, 2016 B vind ik mooier. Niks aan te doen. Link to comment
Rik Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Moeilijk, ik heb uiteindelijk toch voor A gekozen. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
TomP Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 A is super maar B intrigeert me... B! Link to comment
nobody Posted January 23, 2016 Author Share Posted January 23, 2016 Ik ga Stray Toasters toch eens moeten herlezen, tussen al mijn achterstand door... Link to comment
Dr. Benway Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Moeilijk te vergelijken. Ze bevallen me allebei. Toch vind ik B interessanter. marcelherms.nl Link to comment
Diogenes Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Ook B gekozen. Blijft een heel sfeervolle plaat. A doet mij niks. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Safetyboy Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 nice - mag ik eens voor de gelijkstand zorgen - A gestemd (kregen allebei m'n stem in de vorige ronde, maar onder het motto 'less is more'...) (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
Rik Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Spannend! 2 Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Aaltomuoto Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Dit is een lastige, maar uiteindelijk toch voor B gegaan... Link to comment
Kool Thing Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 A omdat het 1 plaatje is Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
Waldorf Posted January 25, 2016 Share Posted January 25, 2016 Na rijp beraad ben ik voor Stray Toasters gegaan. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Kristof Berte Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 A! Vertelt in 1 plaatje evenveel verhaal als B in 9 plaatjes met tekst. 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
roi de la bd Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Ik vond dit plaatje van Guust toen ik online zocht naar een plaatje van Bravo Brothers. Het spant erom en om misschien nog een paar stemmen te krijgen herhaal ik dat het uiterlijk van Guust's botsauto het design van een Ford Custom heeft meegekregen. (bron : Le garage de Franquin) Link to comment
Yncke Posted January 30, 2016 Share Posted January 30, 2016 Gelijkstand! Nog een dagje meer om te stemmen, dus. yncke.be Link to comment
Recommended Posts