Ga naar inhoud

27Ste Stripfestival Middelkerke 2013


Veto

Recommended Posts

Onder het motto 'het draadje kan niet vroeg genoeg openstaan'...

 

In Middelkerke vindt van 18 juli tot en met 4 augustus 2013 het 27ste stripfestival plaats.

 

Thema : trilogie rond Suske en Wiske, FC De Kampioenen en Nero.

 

Alle info vind je op :

 

http://www.stripbdmiddelkerke.be/

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie
  • 5 months later...

Na een jaartje afwezigheid, ben ik dit jaar terug op post.

Laat de toppers maar komen zou ik zeggen.

 

Toch al zeker twee publiekstrekkers zullen naar de Belgische kust afzakken : Philippe Delaby en Jérémy Petiqueux !  Dat zal drummen en héél vroeg opstaan worden op 27 juli om een dédi te bemachtigen.

 

Link naar reactie

Afgaande op de tekenaars die al op de lijst staan voor de signeersessies gaat het niet te druk worden dit jaar.

Het aantal tekenaars dat reeds staat aangekondigd is ZEER laag.

Link naar reactie

lijst staat er eindelijk op (hier copie ) maar geen  Philippe Delaby en Jérémy Petiqueux . dat zou te veel volk treken zeker of ?

Paul GEERTS
18 - 28 juli
Suske en Wiske, de Hemelboom, Pinda de Panda
Luc MORJAEU
Peter VAN GUCHT
18 juli
Suske en Wiske
Ron VAN RIET
24 en 25 juli
Robert en Bertrand, Bessy, De wolf van Sint-Pieter
Jean POL
27 en 28 juli
Sammy, Kramikske, Kabouter Plop, Samson & Gert
Bruno DE ROOVER
27 en 28 juli
Flosj, De grappen van Lambik, Piet Pinter en Bert Bibber
Suske en Wiske
Daniel DESORGHER
27 en 28 juli
Jimmy van Doren
François WALTHÉRY
27 en 28 juli
Natasja, Rubine
Bruno DI SANO
27 en 28 juli
Rooie Oortjes, Alice en Vicky, Sherlock Holmes, Rubine
Eugeen GOOSSENS
29 - 30 - 31 juli
en 1 augustus
De Geuzen
Suske & Wiske, De Dolle Mina
Luc MORJAEU
Peter VAN GUCHT
1 - 2 - 3 augustus Suske en Wiske
Eric DE ROP
1 - 2 - 3 augustus Piet Pinter en Bert Bibber, Schanulleke,
Suske en Wiske
Erich VON GOTHA
2 - 3 - 4 augustus Een bijzondere gevangenis, Janice, Twenty
Marco VENANZI
3 en 4 augustus Alex, De reizen van Tristan, Hidalgo's
Eric WARNAUTS
3 en 4 augustus Intermezzo, Jean-Polpol, Paris Perdu Jeff BROECKX 3 en 4 augustus Bessy, Gaston en Leo, Piet Pinter en Bert Bibber
Suske en Wiske, Klein Suske en Wiske                                  
Link naar reactie

voorlopig een korte lijst, maar ik ben toch tevreden met Desorgher, Walthéry & Erich Von Gotha.

Ik moet namelijk voor een amerikaanse animatietekenaar een tekening van de smurfen bemachtigen en daarvoor hoopte ik op Desorgher en/of Walthéry.

 

Daarnaast heb ik Erich nog niet in mijn collectie en dus zal ik dat weekend wel eens passeren, maar is dit wel voor kinderen :e010: ?

Link naar reactie

Zelf heb ik een tekening van hem gehad in december vorig jaar.

Was niet het beste werk wat ik ooit gezien heb.

 

 

Daarnaast heb ik Erich nog niet in mijn collectie en dus zal ik dat weekend wel eens passeren, maar is dit wel voor kinderen :e010: ?

A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo !

Link naar reactie

Als Delaby naar Vlaanderen komt (remember TseTse in Antwerpen en Atlantis in Oudenaarde) maakt hij elke keer 12 tekeningen en elke keer per lottrekking.  Dat zal normaal nu ook zo zijn.  Wellicht zal hij er in de VIP-tent nog een aantal maken voor de organisatie.  Maar dat zijn we van Middelkerke al gewoon... :e003:

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Als Delaby naar Vlaanderen komt (remember TseTse in Antwerpen en Atlantis in Oudenaarde) maakt hij elke keer 12 tekeningen en elke keer per lottrekking.  Dat zal normaal nu ook zo zijn.  Wellicht zal hij er in de VIP-tent nog een aantal maken voor de organisatie.  Maar dat zijn we van Middelkerke al gewoon... :e003:

 

Grote verschil is wel dat je dan naar de winkel kan wanneer je wilt en je op voorhand weet of je erbij bent of niet.

Nu moet je een zaterdag en 30 euro opofferen om misschien met lege handen terug te keren (waarschijnlijk gebeurt de trekking vlak voor de sessie begint)

 

Dat de auteur voor of na de sessie enkele tekeningen maakt voor de organisatie vind ik niet zo erg en is ook wel logisch. Ergerlijk is dat er een stapel strips voor zijn neus geschoven wordt tijdens de reguliere signeersessie en hij een uur (of meer) vroeger moet stoppen om die stapel te kunnen afwerken.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Grote verschil is wel dat je dan naar de winkel kan wanneer je wilt en je op voorhand weet of je erbij bent of niet.

Nu moet je een zaterdag en 30 euro opofferen om misschien met lege handen terug te keren (waarschijnlijk gebeurt de trekking vlak voor de sessie begint)

 

Dat de auteur voor of na de sessie enkele tekeningen maakt voor de organisatie vind ik niet zo erg en is ook wel logisch. Ergerlijk is dat er een stapel strips voor zijn neus geschoven wordt tijdens de reguliere signeersessie en hij een uur (of meer) vroeger moet stoppen om die stapel te kunnen afwerken.

 

Ik wordt daar ook zo onrustig van, sta je braaf en rustig in de rij komt er van uit het niets een stapel op tafel. De tekenaar vindt dat vaak ook erg onaangenaam. Steve, ga jeje vrije zaterdag en 30 pieken vergooien voor een 1op3 kans ?

Link naar reactie

Voor sommigen ga ik in herhaling,voor anderen niet.....

 

In 2001 en 2003 kwam Delaby signeren op de Antwerpse boekenbeurs,met nog geen 5 personen die stonden aan te schuiven voor een tekening/dedi.

Waar is den tijd,dat oa lottrekking nog NIET aan de orde was.....

Maar ik heb er persoonlijk geen last meer van,ik schuif zo goed als nooit meer aan.

En koester mijn tekeningen van Delaby!!

 

Alvast véél plezier gewenst!

DELABY.zip

Link naar reactie

Ik heb een tekening van toen op de Boekenbeurs. Deze ochtend heb'k ze nog'ns bovengehaald. 

'k Vroeg me al af waar al die heisa vandaan kwam, want ik kreeg ze toen gewoon. Ze hebben toen wel de beurs langer moeten openhouden voor mij, omdat Delaby maar blééf tekenen.

Posten!!!

Link naar reactie

Ik wordt daar ook zo onrustig van, sta je braaf en rustig in de rij komt er van uit het niets een stapel op tafel. De tekenaar vindt dat vaak ook erg onaangenaam. Steve, ga jeje vrije zaterdag en 30 pieken vergooien voor een 1op3 kans ?

 

Weet het nog niet. Ben ook even aan het rekenen: als ik nu alle 50 ex-librissen koop, dan heb ik zeker alle 15 (of 12) dédicaces, en als ik er dan 14 (of 11) van verkoop tegen 100 euro 't stuk, dan maak ik toch winst, niet? En heb ik er zeker eentje!!! :e005:

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie

Weet het nog niet. Ben ook even aan het rekenen: als ik nu alle 50 ex-librissen koop, dan heb ik zeker alle 15 (of 12) dédicaces, en als ik er dan 14 (of 11) van verkoop tegen 100 euro 't stuk, dan maak ik toch winst, niet? En heb ik er zeker eentje!!! :e005:

Heb jij dan nog geen delaby?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...