Veto Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Onder het motto 'het draadje kan niet vroeg genoeg openstaan'... In Middelkerke vindt van 18 juli tot en met 4 augustus 2013 het 27ste stripfestival plaats. Thema : trilogie rond Suske en Wiske, FC De Kampioenen en Nero. Alle info vind je op : http://www.stripbdmiddelkerke.be/ Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
SPeeDy Posted December 26, 2012 Share Posted December 26, 2012 Hoe origineel: ze hadden er ook Kiekeboe, Urbanus en Jommeke nog bij kunnen nemen Quote Link to comment
Veto Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Toch al zeker twee publiekstrekkers zullen naar de Belgische kust afzakken : Philippe Delaby en Jérémy Petiqueux ! Dat zal drummen en héél vroeg opstaan worden op 27 juli om een dédi te bemachtigen. Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
velden8 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Jammer dat het op een door de weekse dag valt. Wellicht met opzet. Anders zou het wel eens heel erg druk kunnen worden Quote Link to comment
Kool Thing Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 27 juli is toch een zaterdag? Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
velden8 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Auch, in de war met 27 augustus Wat vervelend dat ik mij vergist heb Quote Link to comment
striphooligan Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Waar halen jullie die info? Wanneer ik op signeersessies klik verschijnt er GEEN lijstje... Quote Link to comment
grim Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 staat op de persoonlijke site / blog van de tekenaars Quote Link to comment
Veto Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Heb vandaag rechtstreeks contact gehad met Delaby en Jérémy. Dus wees maar zeker: de info klopt ! Waar halen jullie die info? Wanneer ik op signeersessies klik verschijnt er GEEN lijstje... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
bouwertje Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 aiaiaie dat wordt vroeg opstaan of is er lottrekking Veto? Quote Link to comment
Veto Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Vermoedelijk geen lottrekking, wordt nog bekeken... Binnen drie dagen komen nog meer tekenaars online. aiaiaie dat wordt vroeg opstaan of is er lottrekking Veto? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Guest stefan Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Na een jaartje afwezigheid, ben ik dit jaar terug op post. Laat de toppers maar komen zou ik zeggen. Toch al zeker twee publiekstrekkers zullen naar de Belgische kust afzakken : Philippe Delaby en Jérémy Petiqueux ! Dat zal drummen en héél vroeg opstaan worden op 27 juli om een dédi te bemachtigen. Quote Link to comment
belgiumdog Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 oei oei zal drummen zijn aan de tent dan Quote Link to comment
Warson Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Vermoedelijk geen lottrekking, wordt nog bekeken... Binnen drie dagen komen nog meer tekenaars online. 15 juni valt aan zee precies later dan in het binnenland... Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Veto Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Ik begin me ook af te vragen of ze aan zee nog een andere kalender hebben dan de 'gewone'...Laat die tekenaars komen... 15 juni valt aan zee precies later dan in het binnenland... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Guest Gast Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Afgaande op de tekenaars die al op de lijst staan voor de signeersessies gaat het niet te druk worden dit jaar. Het aantal tekenaars dat reeds staat aangekondigd is ZEER laag. Quote Link to comment
sprokkeltje Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 weet iemand wat die jerom uitgave gaat kosten ?? Quote Link to comment
belgiumdog Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 die gasten zullen bedoelt hebben 15juli !!!! denk ik om tekenaarslijst online te zetten Quote Link to comment
Johan Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 En dan vragen ze me soms waarom ik niet pro-Middelkerke ben Quote Link to comment
bakelandt Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 lijst staat er eindelijk op (hier copie ) maar geen Philippe Delaby en Jérémy Petiqueux . dat zou te veel volk treken zeker of ? Paul GEERTS 18 - 28 juli Suske en Wiske, de Hemelboom, Pinda de Panda Luc MORJAEU Peter VAN GUCHT 18 juli Suske en Wiske Ron VAN RIET 24 en 25 juli Robert en Bertrand, Bessy, De wolf van Sint-Pieter Jean POL 27 en 28 juli Sammy, Kramikske, Kabouter Plop, Samson & Gert Bruno DE ROOVER 27 en 28 juli Flosj, De grappen van Lambik, Piet Pinter en Bert Bibber Suske en Wiske Daniel DESORGHER 27 en 28 juli Jimmy van Doren François WALTHÉRY 27 en 28 juli Natasja, Rubine Bruno DI SANO 27 en 28 juli Rooie Oortjes, Alice en Vicky, Sherlock Holmes, Rubine Eugeen GOOSSENS 29 - 30 - 31 juli en 1 augustus De Geuzen Suske & Wiske, De Dolle Mina Luc MORJAEU Peter VAN GUCHT 1 - 2 - 3 augustus Suske en Wiske Eric DE ROP 1 - 2 - 3 augustus Piet Pinter en Bert Bibber, Schanulleke, Suske en Wiske Erich VON GOTHA 2 - 3 - 4 augustus Een bijzondere gevangenis, Janice, Twenty Marco VENANZI 3 en 4 augustus Alex, De reizen van Tristan, Hidalgo's Eric WARNAUTS 3 en 4 augustus Intermezzo, Jean-Polpol, Paris Perdu Jeff BROECKX 3 en 4 augustus Bessy, Gaston en Leo, Piet Pinter en Bert Bibber Suske en Wiske, Klein Suske en Wiske Quote Link to comment
devilcreator Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 voorlopig een korte lijst, maar ik ben toch tevreden met Desorgher, Walthéry & Erich Von Gotha. Ik moet namelijk voor een amerikaanse animatietekenaar een tekening van de smurfen bemachtigen en daarvoor hoopte ik op Desorgher en/of Walthéry. Daarnaast heb ik Erich nog niet in mijn collectie en dus zal ik dat weekend wel eens passeren, maar is dit wel voor kinderen ? Quote Link to comment
Johan Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Misschien doen ze het zoals in St.-Gilles ?? Daar werd een aparte ruimte gemaakt met afsluitende doeken, zodat niemand kon binnenloeren... Quote Link to comment
Campesino Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Zelf heb ik een tekening van hem gehad in december vorig jaar. Was niet het beste werk wat ik ooit gezien heb. Daarnaast heb ik Erich nog niet in mijn collectie en dus zal ik dat weekend wel eens passeren, maar is dit wel voor kinderen ? Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Warson Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Delaby en Jérémy dan blijkbaar toch op trekking: elk 15 dédicaces en om aan trekking te mogen deelnemen verplichte aankoop van ex-libris aan 15 euro op 50 ex. Dus iets minder dan 1 kans op de 3 om te winnen. . Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Campesino Posted July 1, 2013 Share Posted July 1, 2013 Ik hoorde een lager aantal voor Delaby. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Veto Posted July 2, 2013 Author Share Posted July 2, 2013 Als Delaby naar Vlaanderen komt (remember TseTse in Antwerpen en Atlantis in Oudenaarde) maakt hij elke keer 12 tekeningen en elke keer per lottrekking. Dat zal normaal nu ook zo zijn. Wellicht zal hij er in de VIP-tent nog een aantal maken voor de organisatie. Maar dat zijn we van Middelkerke al gewoon... Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Campesino Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Hai Veto, Klopt het gerucht van verloting van een combi. Tekening door Delaby en inkleuring door Petiquex. Als een soort 'hoofdprijs"? Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Warson Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Als Delaby naar Vlaanderen komt (remember TseTse in Antwerpen en Atlantis in Oudenaarde) maakt hij elke keer 12 tekeningen en elke keer per lottrekking. Dat zal normaal nu ook zo zijn. Wellicht zal hij er in de VIP-tent nog een aantal maken voor de organisatie. Maar dat zijn we van Middelkerke al gewoon... Grote verschil is wel dat je dan naar de winkel kan wanneer je wilt en je op voorhand weet of je erbij bent of niet. Nu moet je een zaterdag en 30 euro opofferen om misschien met lege handen terug te keren (waarschijnlijk gebeurt de trekking vlak voor de sessie begint) Dat de auteur voor of na de sessie enkele tekeningen maakt voor de organisatie vind ik niet zo erg en is ook wel logisch. Ergerlijk is dat er een stapel strips voor zijn neus geschoven wordt tijdens de reguliere signeersessie en hij een uur (of meer) vroeger moet stoppen om die stapel te kunnen afwerken. Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
Veto Posted July 2, 2013 Author Share Posted July 2, 2013 Ik zal het eens aan Jérémy vragen. Ik houd jullie op de hoogte. Hai Veto, Klopt het gerucht van verloting van een combi. Tekening door Delaby en inkleuring door Petiquex. Als een soort 'hoofdprijs"? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
retep Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Grote verschil is wel dat je dan naar de winkel kan wanneer je wilt en je op voorhand weet of je erbij bent of niet. Nu moet je een zaterdag en 30 euro opofferen om misschien met lege handen terug te keren (waarschijnlijk gebeurt de trekking vlak voor de sessie begint) Dat de auteur voor of na de sessie enkele tekeningen maakt voor de organisatie vind ik niet zo erg en is ook wel logisch. Ergerlijk is dat er een stapel strips voor zijn neus geschoven wordt tijdens de reguliere signeersessie en hij een uur (of meer) vroeger moet stoppen om die stapel te kunnen afwerken. Ik wordt daar ook zo onrustig van, sta je braaf en rustig in de rij komt er van uit het niets een stapel op tafel. De tekenaar vindt dat vaak ook erg onaangenaam. Steve, ga jeje vrije zaterdag en 30 pieken vergooien voor een 1op3 kans ? Quote Link to comment
Frodo Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Voor sommigen ga ik in herhaling,voor anderen niet..... In 2001 en 2003 kwam Delaby signeren op de Antwerpse boekenbeurs,met nog geen 5 personen die stonden aan te schuiven voor een tekening/dedi. Waar is den tijd,dat oa lottrekking nog NIET aan de orde was..... Maar ik heb er persoonlijk geen last meer van,ik schuif zo goed als nooit meer aan. En koester mijn tekeningen van Delaby!! Alvast véél plezier gewenst! DELABY.zip Quote Link to comment
Frodo Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Ik heb een tekening van toen op de Boekenbeurs. Deze ochtend heb'k ze nog'ns bovengehaald. 'k Vroeg me al af waar al die heisa vandaan kwam, want ik kreeg ze toen gewoon. Ze hebben toen wel de beurs langer moeten openhouden voor mij, omdat Delaby maar blééf tekenen. Posten!!! Quote Link to comment
Frodo Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Dit zijn mijn andere van Delaby : Quote Link to comment
Veto Posted July 2, 2013 Author Share Posted July 2, 2013 Hmm... deze topic rond Middelkerke begint hier op 'mooiste dédi's van Delaby' te lijken... Zal ik ook maar meedoen ? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Kool Thing Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Quote Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
belgiumdog Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 pppfff ik kan geen posten , heb er nog geen van Delaby . wel al aan trekkingen meegedaan , maar nog geen geluk gehad, hoop op middelkerke dan he . Quote Link to comment
Warson Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Ik wordt daar ook zo onrustig van, sta je braaf en rustig in de rij komt er van uit het niets een stapel op tafel. De tekenaar vindt dat vaak ook erg onaangenaam. Steve, ga jeje vrije zaterdag en 30 pieken vergooien voor een 1op3 kans ? Weet het nog niet. Ben ook even aan het rekenen: als ik nu alle 50 ex-librissen koop, dan heb ik zeker alle 15 (of 12) dédicaces, en als ik er dan 14 (of 11) van verkoop tegen 100 euro 't stuk, dan maak ik toch winst, niet? En heb ik er zeker eentje!!! Quote "Voor wie wacht, komt alles steeds te laat" Link to comment
retep Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Dan zou ik met stromannen werken..... Quote Link to comment
schoeren Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Weet het nog niet. Ben ook even aan het rekenen: als ik nu alle 50 ex-librissen koop, dan heb ik zeker alle 15 (of 12) dédicaces, en als ik er dan 14 (of 11) van verkoop tegen 100 euro 't stuk, dan maak ik toch winst, niet? En heb ik er zeker eentje!!! Heb jij dan nog geen delaby? Quote Link to comment
Recommended Posts