Ga naar inhoud

[Derde Ronde (1)] Plaatje 7 Vs. Plaatje 4


nobody

  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk plaatje vind jij het 'beste'?

    • A
      22
    • B
      29


Recommended Posts

Derde ronde. 

 

Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? 

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen    :)

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde.

De verliezer valt af.

 

A:

post-585-0-34439500-1449082240.jpg

"Dit plaatje komt uit mijn lievelingsreeks van Hermann, De Torens van Schemerwoude, album nr. 6 Sigurd (1989), naar mijn weten het enige album met een fantasy element uit de Torens-reeks. Ik wou eerst blz 33 posten, maar toen viel mijn oog hierop.

Deze reeks zorgde ervoor dat ik strips bleef lezen in mijn studententijd."

kuzuri 

 

 

 

B:

post-585-0-45776500-1448901558.jpg

"...plaat van Habibi.

Dat hele boek is prachtig..maar ik kwam uit bij deze plaat."

Paul_NL 

Link naar reactie

Ik kies natuurlijk A. Ik heb het tenslotte zelf ingediend. :)

 

Mocht ik het niet zelf hebben ingediend, koos ik ook A. 

Maar ik weet ook wel dat mijn plaatje nu tegen een mogelijke finalist staat. 

Ook het feit dat ik er zelf een foto moest van nemen, en geen goeie afbeelding op het net vond, speelt in mijn nadeel, natuurlijk. :P

Link naar reactie

A, zeker weten. B is ook fraai, ik heb er vorige ronde ook op gestemd maar A is veel indrukwekkender. Fraai inkleuring ook, zeker voor die tijd.

 

Hmmm...mischien toch nog eens een derde poging wagen met Torens van Schemerwoude. Oit moet ik toch door alle tien de delen heen geraken.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Uiteraard A. In deze dagen van Hermann-consecratie moet er voldoende aandacht zijn voor één van zijn beste werken, Sigurd. Man man, die dreigende sfeer blijft me toch ook na zo veel jaar kippenvel bezorgen.

 

Ik hou ook van Thompson, maar Habibi vond ik na Blankets toch minder mijn ding ... maar uiteraard ook een zeer straffe plaat!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...