nobody Posted January 19, 2016 Share Posted January 19, 2016 Derde ronde. Welk van deze twee plaatjes vind jij het beste, leukste, belangrijkste, enz...? Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht. Zeg voor wie je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun. De indiener van het plaatje mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af. A: "Dit plaatje komt uit mijn lievelingsreeks van Hermann, De Torens van Schemerwoude, album nr. 6 Sigurd (1989), naar mijn weten het enige album met een fantasy element uit de Torens-reeks. Ik wou eerst blz 33 posten, maar toen viel mijn oog hierop. Deze reeks zorgde ervoor dat ik strips bleef lezen in mijn studententijd." kuzuri B: "...plaat van Habibi. Dat hele boek is prachtig..maar ik kwam uit bij deze plaat." Paul_NL Link to comment
nobody Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Ik kies natuurlijk A. Ik heb het tenslotte zelf ingediend. Mocht ik het niet zelf hebben ingediend, koos ik ook A. Maar ik weet ook wel dat mijn plaatje nu tegen een mogelijke finalist staat. Ook het feit dat ik er zelf een foto moest van nemen, en geen goeie afbeelding op het net vond, speelt in mijn nadeel, natuurlijk. Link to comment
Rik Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 A heeft mijn (lichte) voorkeur. Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Kool Thing Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 B blijft een zalige plaat 2 Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be ! Link to comment
eriktex Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Twee toppers. Hier moet ome Erik eerst eens een nachtje over slapen... .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
nobody Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Ja, het is de derde ronde Link to comment
Chimi Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 2 3 http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/2247-chimichanga-art/ http://slentert.deviantart.com/ Link to comment
nobody Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Kijken jullie wel goed naar A? Link to comment
Waldorf Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Kijken jullie wel goed naar A? Ja, en dan beginnen we ons af te vragen hoe die plaat zo ver geraakt is in dit toernooi. Enfin, B dus. Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
Spawn999 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Béééééééééééééééééééé !!! Tumblr Link to comment
nobody Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Ik had ook al zitten zoeken naar een afbeelding maar liet het maar zo Link to comment
Dr. Benway Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Kijken jullie wel goed naar A? Ja hoor. Ik heb er zelfs op gestemd. marcelherms.nl Link to comment
Tweetie Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Moeilijke keuze. Kiezen wordt per ronde moeilijker. Toch maar A, vanwege de sfeer. Link to comment
Diogenes Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 A, zeker weten. B is ook fraai, ik heb er vorige ronde ook op gestemd maar A is veel indrukwekkender. Fraai inkleuring ook, zeker voor die tijd. Hmmm...mischien toch nog eens een derde poging wagen met Torens van Schemerwoude. Oit moet ik toch door alle tien de delen heen geraken. Denk ik om te bewijzen dat ik ben? Link to comment
Tweetie Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Hmmm...mischien toch nog eens een derde poging wagen met Torens van Schemerwoude. Ooit moet ik toch door alle tien de delen heen geraken. Het zijn er vijftien. Link to comment
nobody Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 In his defence: hij schrijft Torens van Schemerwoude, en dat zijn er tien. Wat mij betreft Hermanns beste cyclus. De volgende vijf heten gewoon Schemerwoude. Link to comment
Kristof Berte Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 B! Straffe plaat 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link to comment
Marinelli Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Uiteraard A. In deze dagen van Hermann-consecratie moet er voldoende aandacht zijn voor één van zijn beste werken, Sigurd. Man man, die dreigende sfeer blijft me toch ook na zo veel jaar kippenvel bezorgen. Ik hou ook van Thompson, maar Habibi vond ik na Blankets toch minder mijn ding ... maar uiteraard ook een zeer straffe plaat! Link to comment
Zwendel Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 A gekozen B is grafische spielerei. Link to comment
Rork Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Grafische spielerei ligt me wel, ik ga voor B. Link to comment
Bonte Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 B, deze keer spielerei boven klassiek. Link to comment
Recommended Posts