Richard Boom-vavavoom Posted December 29, 2021 Share Posted December 29, 2021 20 hours ago, Lamme Goedzak said: Ik heb het omgekeerde voor. De strips verkopen, de comics niet. 20 hours ago, Ambreville said: Ik heb nog redelijk wat comics die weg mogen. Bv. de originele uitgaves van Fables, Wonder Woman vanaf 1987, Jim Lee's punisher ... Daar moet ik dan nog een goed kanaal voor vinden. De comics-veilingen op Catawiki lijken het me ook niet op te brengen. zeker ook hier op het forum (sub Te Koop) zetten? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Hamirubi Posted January 6, 2022 Share Posted January 6, 2022 14 uren geleden, bammar zei: Enkele rekken Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link to comment
Willem Posted February 9, 2022 Share Posted February 9, 2022 Als je gaat opruimen kom je van alles tegen een doos met poppetjes van latex, waarvan een aantal buigpoppetje van suske en wiske, guust en de marsupilami. Maar ook deze had ik nog heb ze maar bij de rest gezet. djkeos 1 Quote Link to comment
Willem Posted October 1, 2022 Share Posted October 1, 2022 Op 28/12/2021 om 19:50, Richard Boom-vavavoom zei: Ik denk dat een van de coolste cadeaus die ik ooit heb gekregen deze handgemaakte, customized Vampirella en Mummy zijn. Mijn schoondochter Isa is... Geweldig heb je ze inmiddels verkocht of staan ze in de kast ? wel ontzettend leuk gedaan. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted October 3, 2022 Share Posted October 3, 2022 hahahah. Nee, ze staan hier trots en fier. Heb ze op een stuk berkenhout (lang leve Action) vastgelijmd zodat ze niet omvallen. Dus fier!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Willem Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 Vandaag binnen gekregen, en ben er uiteraard blij mee. Voor mij blijft de strip Joe Bar nog altijd een favourit. Quote Link to comment
Willem Posted October 6, 2022 Share Posted October 6, 2022 En vergeet dus de bijlage fazerco and Lestat 2 Quote Link to comment
Gilles Posted March 12 Share Posted March 12 M'n vrouw heeft snel een overzichtje gefilmd van m'n zolder. Niet letten op de geluiden. De camera doet haar adem enorm luid klinken. Rik, Leesplezier, Iron giant and 3 others 6 Quote Link to comment
Leesplezier Posted March 12 Share Posted March 12 3 uren geleden, Gilles zei: M'n vrouw heeft snel een overzichtje gefilmd van m'n zolder. Niet letten op de geluiden. De camera doet haar adem enorm luid klinken. Schitterend! Ook duidelijk een power ranger fan. Gilles 1 Quote Link to comment
$tripofiel Posted March 12 Share Posted March 12 4 uren geleden, Gilles zei: M'n vrouw heeft snel een overzichtje gefilmd van m'n zolder. Niet letten op de geluiden. De camera doet haar adem enorm luid klinken. Lang leve Ikea. Magnifiek! Gilles 1 Quote Link to comment
Peter Motte Posted March 13 Share Posted March 13 13 uren geleden, Leesplezier zei: Schitterend! Ook duidelijk een power ranger fan. Vooral een Batman-fan, dacht ik. Maar eigenlijk ook meer een beeldjesfan dan een stripfan. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Gilles Posted March 13 Share Posted March 13 Meer? Goh, naast m'n beeldjes en actiefiguren vind ik m'n hoeveelheid aan comics/strips/manga best aanzienlijk. Al zeg ik het zelf. Leesplezier 1 Quote Link to comment
Lamme Goedzak Posted March 13 Share Posted March 13 De horror om dat af te stoffen Peter Motte 1 Quote Link to comment
WILCO Posted March 13 Share Posted March 13 Best zelf doen (of je partner) en niet door een poetsvrouw. Quote Link to comment
Roque Ja Posted March 13 Share Posted March 13 Op 12/3/2023 om 17:58, Gilles zei: M'n vrouw heeft snel een overzichtje gefilmd van m'n zolder. Niet letten op de geluiden. De camera doet haar adem enorm luid klinken. Fenomenaal! Welke kasten zijn dat? Ik ga binnenkort verhuizen, vandaar de vraag. Quote Link to comment
lukoste Posted March 13 Share Posted March 13 1 hour ago, Roque Ja said: Fenomenaal! Welke kasten zijn dat? Ik ga binnenkort verhuizen, vandaar de vraag. Ikea kallax. Roque Ja 1 Quote Link to comment
lukoste Posted March 13 Share Posted March 13 Ik gebruik ook vnl. Kallaxkasten voor strips en Lego, zoals in de speelkamer van mijn kinderen. Leesplezier and $tripofiel 2 Quote Link to comment
Gilles Posted March 14 Share Posted March 14 Inderdaad. Kallax is een zeer handig formaat. Enkel buitensporige formaten passen er niet in. Op de koop toe kun je er ook veel combinaties mee maken. Goed in mijn geval, door de vorm van de kamer ('t is een zolder), zou ik veel ruimte verliezen moest ik bijvoorbeeld enkel met Billy's werken. Enkel m'n manga zit in een Billy. Roque Ja 1 Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 14 Share Posted March 14 On 6/29/2021 at 12:59 PM, Richard Boom-vavavoom said: On 6/29/2021 at 12:58 PM, Richard Boom-vavavoom said: KALLAX rules!! Ik heb nu een nieuwe mancave en alles is Kallax (do not mind the rotzooi... dit was de laatste kamer (25m2) om in te richten en met 15.000 comics ook het meeste werk (daarnaast druk bezig met Sisterhood-pakketjes te maken, dus dat zijn ook nogal wat dozen her en der) PANORAMA-foto (dus nogal distorted) 13 hours ago, Roque Ja said: Fenomenaal! Welke kasten zijn dat? Ik ga binnenkort verhuizen, vandaar de vraag. 12 hours ago, lukoste said: Ikea kallax. Toen ik ging verhuizen heb ik op Marktplaats gezocht (en gevonden) op zowel KALLAX als EXPEDIA. Magnifieke kasten!! Ik heb hier - 5*5 - 5*5 - 4*2 - 4*4 - 2*2 - 2*2 - 2*2 - 1*1 - 1*1 - 1*1 En dan ook nog een dichte Expedia-kast En nog 2 showcase-achtige stellingen van hetzelfde. Leuk om zaken uit te stallen Ik vind het echt ideaal. Wat ik veelal doe is de comic TPB's vooraan en de losse comics erachter. Zo gebruik je de volledige ruimte van die kasten. fenip and Roque Ja 2 Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted March 14 Share Posted March 14 Just now, Richard Boom-vavavoom said: Toen ik ging verhuizen heb ik op Marktplaats gezocht (en gevonden) op zowel KALLAX als EXPEDIA. Magnifieke kasten!! voordeel van 2e hands gaan, is dat er best veel te krijgen is voor kleinere prijsjes. Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Rik Posted March 14 Share Posted March 14 5 uren geleden, Gilles zei: Inderdaad. Kallax is een zeer handig formaat. Enkel buitensporige formaten passen er niet in. Op de koop toe kun je er ook veel combinaties mee maken. Goed in mijn geval, door de vorm van de kamer ('t is een zolder), zou ik veel ruimte verliezen moest ik bijvoorbeeld enkel met Billy's werken. Enkel m'n manga zit in een Billy. Ik heb ook talloze Kallax en de voorganger Expediet voor mijn albums. Je kan wel degelijk buitensporige formaten kwijt. Ik gebruik voor buitensporige afmetingen de Kallaxkasten met 4 vakken en laat tijdens de constructie 1 plankje weg. Je krijgt dan een vak met dubbele hoogte. In een vak met dubbele hoogte passen alle formaten. Richard Boom-vavavoom and Roque Ja 2 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Roque Ja Posted March 14 Share Posted March 14 11 uren geleden, Gilles zei: Inderdaad. Kallax is een zeer handig formaat. Enkel buitensporige formaten passen er niet in. Op de koop toe kun je er ook veel combinaties mee maken. Goed in mijn geval, door de vorm van de kamer ('t is een zolder), zou ik veel ruimte verliezen moest ik bijvoorbeeld enkel met Billy's werken. Enkel m'n manga zit in een Billy. Dank! Ik heb al enkele Billy's, maar zit nu ook met een schuine muur en dan zijn die Kallax inderdaad interessanter om de resterende ruimte optimaal te benutten. 5 uren geleden, Rik zei: Ik heb ook talloze Kallax en de voorganger Expediet voor mijn albums. Je kan wel degelijk buitensporige formaten kwijt. Ik gebruik voor buitensporige afmetingen de Kallaxkasten met 4 vakken en laat tijdens de constructie 1 plankje weg. Je krijgt dan een vak met dubbele hoogte. In een vak met dubbele hoogte passen alle formaten. Dank voor de tip! Volgens Ikea zijn de vakken 33x33cm? Dan zijn de laatste 6 delen van Arq een halve centimeter te groot. Iemand die ze ook gebruikt voor vinyl? Quote Link to comment
Rik Posted March 14 Share Posted March 14 13 minuten geleden, Roque Ja zei: Dank! Ik heb al enkele Billy's, maar zit nu ook met een schuine muur en dan zijn die Kallax inderdaad interessanter om de resterende ruimte optimaal te benutten. Dank voor de tip! Volgens Ikea zijn de vakken 33x33cm? Dan zijn de laatste 6 delen van Arq een halve centimeter te groot. Ik heb de laatste Arq's ook maar ik moet even kijken in welke kast die staan. Zo ziet een dubbel vak eruit. Roque Ja and esteban² 2 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Rik Posted March 14 Share Posted March 14 1 uur geleden, Roque Ja zei: Volgens Ikea zijn de vakken 33x33cm? Dan zijn de laatste 6 delen van Arq een halve centimeter te groot. Klopt inderdaad dat de laatste ARQ delen niet in een gewoon Kallax vak passen. Na het verwijderen van het plankje krijg je een vak met een hoogte van 68 cm. Je kan dan 2 ARQ deeltjes op elkaar zetten als je dat wilt. Roque Ja 1 Quote Omnia mutantur nihil interit Link to comment
Peter Motte Posted March 14 Share Posted March 14 The Society for Putting Things on Top of Other Things slaat weer toe! Willem 1 Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
knobbel Posted May 15 Share Posted May 15 Wegens kleiner te gaan wonen en al een paar jaar bijna niks meer gelezen heb ik wat nog overbleef van mijn verzameling verkocht. Behalve Largo Winch, XIII, PP&BB, de Geuzen, de ongekleurde Baekelandts en wat goedkope krantenbijlagen. De eerste 50 Jommekes wss ook, de rest gaat in garageverkoop. lukoste 1 Quote Link to comment
Neat Stuff Posted May 16 Share Posted May 16 15 uren geleden, knobbel zei: Wegens kleiner te gaan wonen en al een paar jaar bijna niks meer gelezen heb ik wat nog overbleef van mijn verzameling verkocht. Behalve Largo Winch, XIII, PP&BB, de Geuzen, de ongekleurde Baekelandts en wat goedkope krantenbijlagen. De eerste 50 Jommekes wss ook, de rest gaat in garageverkoop. Mijn god, wat een intens treurige aanblik zo'n lege boekenkast... Richard Boom-vavavoom, De Hollander, hemweg and 1 other 4 Quote Link to comment
Willem Posted August 6 Share Posted August 6 Ik vraag me iets af. Als jullie geen ruimte meet hebben, wat doe je dan..... Strips verkopen(lukt me nog steeds niet) of niks meer kopen(ook dat werkt bij mij niet) of strips inpakken en bv bij je ouders op zolder zetten want die hebben plek(in mijn geval dan). Zeer benieuwd, Quote Link to comment
Gilles Posted August 6 Share Posted August 6 Creatief zijn en hopen dat het probleem zichzelf oplost in mijn geval Quote Link to comment
Air Posted August 6 Share Posted August 6 Quote https://steunactie.be/actie/help-een-jaar-comfortabel-gevolgen-hersenontsteking-lyme/-20538 Link to comment
Waldorf Posted August 7 Share Posted August 7 Ik probeer af en toe toch wat te verkopen. Ik blijf in mijn kasten strips vinden waarvan ik me afvraag waarom ik ze ooit kocht. Leesplezier 1 Quote Remember that the life of this world is but a sport and a passtime. Link to comment
eriktex Posted August 7 Share Posted August 7 14 uren geleden, Willem zei: Ik vraag me iets af. Als jullie geen ruimte meet hebben, wat doe je dan..... Strips verkopen(lukt me nog steeds niet) of niks meer kopen(ook dat werkt bij mij niet) of strips inpakken en bv bij je ouders op zolder zetten want die hebben plek(in mijn geval dan). Zeer benieuwd, Volgens mij is af en toe verkopen toch echt de beste oplossing. Zoals Waldorf zegt, je hebt op een gegeven moment toch best veel strips die je ooit 1 x las en daarna nooit meer. Wat heeft het voor nut die te bewaren... Quote .....................................................www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl Link to comment
linthout Posted August 7 Share Posted August 7 Ik verkoop zo om de twee jaar een doos of dertig uit mijn verzameling. Het is de enige manier om het doenbaar te houden. Ik maak graag strips en ik koop graag strips van andere auteurs, wereldwijd. Dat worden er steeds teveel en dan moet is zien wat ik nog wil lezen later. Dat is inderdaad de norm voor mij. Richard Boom-vavavoom 1 Quote Link to comment
hemweg Posted August 7 Share Posted August 7 Ik verkoop ook regelmatig. Waarom zou je strips, die je niet nog een keer gaat lezen, bewaren? Quote Link to comment
Peter Motte Posted August 7 Share Posted August 7 Het probleem van de twee kanten aanvallen: verkopen en minder kopen. Je kunt ook spul cadeau doen. Weggooien lukt een stuk moeilijker, omdat ik eigenlijk niets heb dat in slechte staat is zodat het beter wordt weggegooid, en als het in slechte staat is, gaat het al veel te lang mee om nog weg te willen doen. Quote Andreas, striptekenaar Ezzulia-challenge voor boekenlezers Website Vertaalbureau Motte (c) Peter Motte, use by AI not allowed Link to comment
Leesplezier Posted August 7 Share Posted August 7 Ben zelf ook al tijd aan het herschikken van mijn verzameling. Reeksen die ik goed vind om nog eens te herlezen, behoud ik (Blueberry, Roodbaard, Schorpioen,…) Reeksen die ik gelezen heb, maar weet dat ik ze niet ga herlezen wegens niet goed genoeg, doe ik weg. (Bruno Brazil, Ramirez,…). Anders heb je na verloop van tijd gewoon te veel. Ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit in mijn verzameling. Maar dat moet ieder voor zich uitmaken. Vroeger kon ik niets missen. Daar is de laatste tijd wel verandering in gekomen gelukkig. djkeos, Tricken76 and AHMO 3 Quote Link to comment
Johan Posted August 7 Share Posted August 7 Hier ligt dus alles behalve mijn 5 grootste Nederlandstalige series (Suske en Wiske, Jommeke, Nero, Robert en Bertrand en Bessy) en mijn 5 grootste aantal albums van Franstalige uitgeverijen (Soleil, Delcourt, Casterman, Glénat, Paquet) Quote Link to comment
Recommended Posts