Ga naar inhoud

Film Thread: Hanzo The Celluloid Slicer


Recommended Posts

Die Cars-films lijken me inderdaad de enige Pixar-producten die zich niet op jong en oud, jongens en meisjes richten. Echt iets voor jongetjes met Matchbox-auto's.

 

Hoe weet jij dat ? Je zag ze niet.

 

Dat gaat over echte personages, maar ze zien er toevallig als auto's uit. Alle ingrediënten van een Pixar film zitten er in, en mijn nichtje was er even enthousiast over als mijn neefje. Fun !

Link naar reactie

Wacht een keer.... euhm.... Donnie ? Was dat dan sarcasme toen je zei dat je Prometheus goed vond ?

 

Ik meende dat zeer zeker!

Ik vind hem zelfs nog beter nu ik hem 2 keer herbekeken heb!

 

Gisteren gekeken naar Catfish van Ariel Schulman en Henry Joost (die zich nu bezig houden met de Paranormal Activity) franchise. Schitterende documentaire/film/whatever.

Er zijn blijkbaar nog altijd mensen die denken dat een groot deel van de film in scène gezet is. Ik ga mij daar niet in mengen, ik weet alleen dat ik erg genoten heb.

Grr. Argh.

Link naar reactie

Life of Pi; prachtige beelden. Hoog WOW-gehalte. Het verhaal vond ik ook magisch. Ik kan me voorstellen dat men het te zweverig en moralistisch vindt. Geloof speelt een belangrijke rol namelijk, maar ik hou ervan om over dat soort zaken te filosoferen. Mooie film!

Link naar reactie

Gisteren EXCISION gezien. Dat was nog eens een goed filmpje.

 

Excision is a 2012 American comedy horror film written and directed by Richard Bates, Jr, and starring AnnaLynne McCord, Traci Lords, Ariel Winter, Roger Bart,Jeremy Sumpter, Malcolm McDowell, Matthew Gray Gubler, Marlee Matlin, Ray Wise, and John Waters. The film is a feature-length adaptation of the 2008 short film of the same name. Excision premiered at the 2012 Sundance Film Festival.[1]Excision will play in the category of Park City at Midnight.

 

A disturbed and delusional high school student with aspirations of a career in medicine goes to extremes to earn the approval of her controlling mother.

 

exc.jpg

gekende regisseurVeel bekende namen: Ariel Winter speelt Alex in Modern Family, John Waters is uiteraard de gekende regisseur, Malcolm McDowell moet ik uiteraard ook niet voorstellen, Traci Lords zal ook wel bekend zijn...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Las je het boek? Mij leek het tamelijk onverfilmbaar en vrees dus het ergste...

 

Nee, dus dat werkte waarschijnlijk in mijn voordeel.Maar goed, ik ging met een vriend van me die het boek wel had gelezen, en hij vond het ook een mooie film.

Link naar reactie

Niks gelezen, alleen wat films gekeken de laatste dagen :

 

Gehuurd :

 

- The Bourne Legacy: begint goed, maar bij gebrek aan veel verhaal, verwatert het gaandeweg, zodanig dat het me op het eind geen reet meer kon schelen hoe het zou aflopen, en daar kon een motorachtervolging met ongeloofwaardige stunts niks aan veranderen. Goed gemaakt amusement, maar duurt dus veel te lang.

 

- Frankenhooker : fun. Exploding hookers.

 

Gekregen van Koen, Thanx man !

 

- Superman II : zeer goed. Nog beter dan deel I.

- Superman III : ook nog best bekijkbaar. Wat meer slap stick (dat begin… djiezus), maar ook enkele goeie Superman scènes, en met Lana Lang.

 

 

Gekocht :

 

- Blade Runner Directors Cut : ik dacht altijd dat ik geen fan was van deze film, maar de Directors Cut vond ik nu toch zeer goed.

- Superman IV : de minste van de vijf, met enkele ronduit belachelijke stukken, maar de nostalgie haalt het van de afkeer, bij mij.

- Christmas with the Kranks : mijn favoriete slechte-Kerstfilm. I love it. ;) (met een trappistje erbij)

Link naar reactie

Perks of Being a Wallflower vond ik prachtig. Een mooie, ingetogen film over de moeilijke jaren waarin je in contact komt met de harde, volwassen wereld.

The Man With The Iron Fist...daar moet je van houden. Ik hou van martial arts en vond bijvoorbeeld The Raid een van de betere films van 2012, maar Iron Fist vond ik heel erg slecht. Maar ik hoop dat je veel plezier hebt vanavond!

Link naar reactie

Perks of Being a Wallflower vond ik prachtig. Een mooie, ingetogen film over de moeilijke jaren waarin je in contact komt met de harde, volwassen wereld.

The Man With The Iron Fist...daar moet je van houden. Ik hou van martial arts en vond bijvoorbeeld The Raid een van de betere films van 2012, maar Iron Fist vond ik heel erg slecht. Maar ik hoop dat je veel plezier hebt vanavond!

 

Merci, PERKS... daar heb ik al het boek van gelezen dat erg goed was overigens

Grr. Argh.

Link naar reactie

Vanavond naar THE PERKS OF BEING A WALLFLOWER en ik hoop ook THE MAN WITH THE IRON FISTS te zien voor die geruisloos uit de zalen verdwijnt...

 

Hmm, ik hield wel van de film, maar ik vrees dat ik HUMO gelijk moet geven op bepaalde vlakken.

Soms kwam de film heel geforceerd over en er schortte iets aan het ritme van de film.

Binnenkort komt die toch op Blu-Ray uit en dan herbekijk ik hem nog eens op mijn gemak...

Laat mij alvast concluderen dat Emma Watson meer dan aangenaam is om naar te kijken... :wub:

Behind-the-Scenes-The-Perks-of-Being-a-Wallflower-emma-watson-31907406-900-675.jpg

Grr. Argh.

Link naar reactie

SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN: wow, alsof je naar Lord Of The Rings zit te kijken. Ik was ervan overtuigd dat Weta achter de SFX zat. Maar het was niet zo. Helemaal anders dan de Disney-tekenfilm, het enige vreemde is dan ook dat je wéét dat je naar een sprookje zit te kijken, terwijl ze hun best doen om het zo gruwelijk mogelijk te maken. Grappig om bekende (niet-dwergmatige) acteurs te herkennen bij de dwergen, die maar een (whoeha) klein rolletje hebben. Waarschijnlijk de laatste rol van Bob Hoskins...

Link naar reactie

Besteld op amazon:

 

Tokyo Zombie [DVD]

The Tripper [DVD]

Lady Snowblood / Lady Snowblood 2 Limited Edition SteelBook [blu-Ray] [1973]

Dans Ma Peau [2002] [DVD]

Hanzo The Razor (3 DVD Special Edition Box Set) (UNCUT) [1972]

White Zombie [DVD] [1932]

Sleeping Beauty [blu-ray]

Black Christmas [DVD]

Livid [blu-ray]

In Their Sleep [DVD]

The Complete Lone Wolf & Cub Boxset [DVD] [1972]

Big Man Japan [DVD] [2007]

Territories [DVD]

Franklyn [DVD] [2008]

Detention [DVD] [2012]

Universal Classic Monsters: The Essential Collection [blu-ray] [1931][Region Free]

7 Days [DVD]

The Hunger Games (2 Disc) [blu-ray]

Grr. Argh.

Link naar reactie

Ik heb deze middag iets fantastisch gevonden in de Mediamarkt hier in Brussel.

De box "il etait une fois le RKO", 25 films (waaronder Citizen Kane, Cat People, Fort Apache, King Kong) van de legendarische filmstudio die kopje onder ging in 1959 door het wanbeleid van Howard Hughes. De box komt uit Frankrijk, dus ik weet niet of je dat in Vlaanderen ook kan vinden...

Grr. Argh.

Link naar reactie

Ik heb deze middag iets fantastisch gevonden in de Mediamarkt hier in Brussel.

De box "il etait une fois le RKO", 25 films (waaronder Citizen Kane, Cat People, Fort Apache, King Kong) van de legendarische filmstudio die kopje onder ging in 1959 door het wanbeleid van Howard Hughes. De box komt uit Frankrijk, dus ik weet niet of je dat in Vlaanderen ook kan vinden...

 

Ik heb nog niet gezocht, maar ik vermoed dat je dat wel via amazon.fr kan bestellen, niet?

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...