Ga naar inhoud

Tex Willer


eriktex

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
5 uren geleden, Lecram zei:

Zouden de italiaanse Tex maxi uitgaves ooit vertaald worden door Hum.......

Geweldige bijrollen en in het bijzonder deze sympathieke schurk...:e012:27661327_1697691410290565_1462837570_n.jpg.a63576b9200d525899f3b65ff4a56c19.jpg

Hoewaaaa!!! Welke tekenaar is dat?

 

Die Maxi-Texen zijn nóg dikker dan onze bundels, ik dacht wel 300+ pagina's... poe!

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Heren Tex-liefhebbers.

 

16/2. Forbidden Zone te Bxl.

 

ce vendredi 16/02, Serpieri vient pour la sortie de son album spécial Tex (mais, comme d'hab', possibilité de faire dédicacer un autre de vos albums ! mais l'achat reste obligatoire).

Sur liste de pré-inscription ou le jour même.

De 14h30 à 19h00.

Pour info et rappel, chez nous, vous ne payerez JAMAIS de "supplément" qui couvrirait les frais d'invitation de l'auteur ! C'est un cadeau que nous vous faisons. Vous ne payez donc que le prix réel des albums

 

 

 

Link naar reactie
6 uren geleden, Ambreville zei:

Heren Tex-liefhebbers.

 

16/2. Forbidden Zone te Bxl.

 

Pour info et rappel, chez nous, vous ne payerez JAMAIS de "supplément" qui couvrirait les frais d'invitation de l'auteur ! C'est un cadeau que nous vous faisons. Vous ne payez donc que le prix réel des albums

 

Hoewel te rechtvaardigen, toch chapeau van FZ om dit niet te doen.

't Feit dat ze dit moeten zeggen, wil toch zeggen dat er zageventen zijn.

Link naar reactie
Op 4-2-2018 om 09:42, Lecram zei:

Zageventen?

Mijn frans is niet best, maar bedoelen ze dat je alleen een boek hoeft aan te kopen voor een quick dedie?

Ja, maar ik interpreteer het als dat sommige stripwinkels de dedie-verzamelaars een premium laten betalen voor een tekening onder het mom van "we gaan de tekenaar zijn reiskosten verhalen op de bezoekers" (wat ik voor een buitenlandse tekenaar perfect gewettigd vind).

En dat FZ dat expliciet niet doet om zich te onderscheiden van die stripwinkels.

Link naar reactie
7 minutes ago, marioboon said:

Ja, maar ik interpreteer het als dat sommige stripwinkels de dedie-verzamelaars een premium laten betalen voor een tekening onder het mom van "we gaan de tekenaar zijn reiskosten verhalen op de bezoekers" (wat ik voor een buitenlandse tekenaar perfect gewettigd vind).

En dat FZ dat expliciet niet doet om zich te onderscheiden van die stripwinkels.

Dat meldden ze idd op hun site.  Maar je komt er duidelijk niet voor de signeersessies want in de praktijk gebeurt het soms dat je nog een extra print (die anders niet verkopen) moet kopen om net die reiskosten mee te bekostingen. Zo was dat ook bij de Pini's verleden week.

 

Perso heb ik er geen probleem mee dat een stripwinkel extra geld vraagt voor de transport & overnachtingskosten.

 

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, marioboon zei:

Ja, maar ik interpreteer het als dat sommige stripwinkels de dedie-verzamelaars een premium laten betalen voor een tekening onder het mom van "we gaan de tekenaar zijn reiskosten verhalen op de bezoekers" (wat ik voor een buitenlandse tekenaar perfect gewettigd vind).

En dat FZ dat expliciet niet doet om zich te onderscheiden van die stripwinkels.

Volgens mij is het verschil niet zo groot. Een premie op een album van 10-15 Euro kan ik nog bij inkomen. 

FZ heeft geen premies, maar wel altijd dedisessies met alleen duurdere boeken - al viel juist de Pini sessie goedkoop met een boek van 45 euro.

Link naar reactie
48 minutes ago, Ambreville said:

Bij de Pini’s Was er enkel de luxe zw/w van 45 euro. Zeker geen extras. Ik ben er vrij zeker van want ik heb er twee laten dedicaceren.

Maar jij bent dan ook vaste klant hé ;-). Al die Nederlanders, Duitser en nieuwe klanten hebben een extra print gekocht.

Wel jammer voor al die Nederlanders was dat de tekening in dat Franse boek moest maar daar kon de winkeluitbater niets aan doen. Was opgelegd door de uitgever.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...