Ga naar inhoud

Crowdfunding! Over God Z'n Broer En Andere Fijne Vleeswaren


Bries

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Beste crowdfunders, excuses dat we jullie even in het ongewisse lieten. Het was zoals wij en jullie al aangaven de bedoeling dat het boek er uiterlijk eind augustus zou zijn.  Bries heeft helaas van half juni tot half augustus stil gelegen. Dat was langer dan gepland ;-(      Maar Jan en ik zijn sinds een tweetal weken bezig met de laatste loodjes.  De bestanden gaan volgende week donderdag naar de drukker.

 

We wachten nog op bevestiging van de drukkerij tegen wanneer de boeken afgewerkt kunnen zijn (het drukken kan vrij snel, maar voor het binden hangen we af van de planning van de binderij - de boeken moeten wegens hun grote formaat buitenshuis en manueel gebonden worden).

 

We hopen de strip op zondag 23 oktober voor te kunnen stellen in Gent. Noteer deze datum - nog met licht voorbehoud - in jullie agenda.

(Als je niet bij de voorstelling kan zijn: je exemplaar wordt in de week na de boekvoorstelling bezorgd.)

 

Een 'officiële' uitnodiging volgt dra.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Zo, de bestanden zijn nu bij de drukker, volgende week worden de vellen met mooie prentjes bedrukt ;-)

 

Bij deze bevestiging dat het boek op 23 oktober in Gent wordt voorgesteld. Jan Truyens steekt volgende week de officiële uitnodiging in elkaar. 

 

In afwachting van het boek, laten we jullie alvast genieten van de cover.

post-792-0-54070600-1474057745_thumb.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Heel mooi boek inderdaad, maar ik ben wel teleurgesteld in de "tekening door de auteur" waarvoor ik 15 euro meer betaalde. Dit zijn 2 stempels... Dat heb ik al mooier geweten, zeker als je er best stevig voor bijbetaalt...

 

Dat dacht ik eerst ook, maar op de volgende bladzijde, links van de titelpagina, staat de tekening. 

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...