Ga naar inhoud

Als Je Kon Herbeginnen, Wat Zou Het Éne Ding Zijn Dat Je Anders Zou Doen?


Minotaur

Recommended Posts

I second that.

 

Enkel vragen die betrekking hebben met de job. Privé en andere bespiegelingen horen niet thuis bij sollicitatigesprekken. Maar het is nu eenmaal inherent aan de mensen om zoveel mogelijk controle uit te oefenen over anderen door van iedereen zoveel mogelijk data te collecteren. Data is nodig voor een machtsbasis.

 

Jullie gaan er allemaal vanuit dat je hier een antwoord moet opgeven vanuit de privésfeer, wat al heel veel zegt :-)   .

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Klopt. Wat ze antwoorden op die vraag, interesseert mij maar matig tenzij het extra vragen oproept bv. over manier van denken of werken. Wat ik wel belangrijk vind, is of en hoelang ze nadenken over de vraag, of er kritiek komt op de vraag, en vooral of ze een antwoord geven uit de werksfeer of uit de privésfeer. Die vraag combineer ik altijd met de hoofdvraag waarover deze topic gaat. Is bij mij een vast duootje. 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Die dierenvraag is zo slecht! Stuvio slaat idd de nagel op de kop. Je gaat er al vanuit dat je kandidaat een grondige kennis van fauna heeft, en dat is nu niet precies een vereiste voor de meeste jobs :-) 

 

Ik denk dat hierop het beste antwoord is, dat je nog het meest lijkt op een "homo sapiens". Dat is stomme vraag.

 

Gisterenavond nog eens mijn medaillevraag gesteld. Hij blijft goed, die vraag :) 

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...