Ga naar inhoud

De Strip Vlogger


Recommended Posts

Geen stripbespreking deze keer, maar een verslag van mijn bezoek naar Strips op de Markt in Gouda. Dit keer heb ik allerlei kleine interviews verwerkt, met onder andere de organisatie van het event, maar ook stripmakers als Robert van der Kroft, Gerben Valkema en Eric Hercules en zowaar ook Elsje! :e010:

 

Link naar reactie

Ik heb de Stripdagen in Haarlem bezocht, wat me erg goed bevallen is. Veel gezien en een aantal exposities bezocht. Het is teveel om alles vast te leggen in één video, dus zal ik de presentaties die ik bezocht heb, in aparte video's brengen. de eerste is nu te bekijken op mijn YouTube kanaal, een expositie over motion comics.

 

Link naar reactie

Ik heb de Stripdagen in Haarlem bezocht, wat me erg goed bevallen is. Veel gezien en een aantal exposities bezocht. Het is teveel om alles vast te leggen in één video, dus zal ik de presentaties die ik bezocht heb, in aparte video's brengen. de eerste is nu te bekijken op mijn YouTube kanaal, een expositie over motion comics.

 

 

Op 4'57" is er een boek te zien: Martin Lodewijk stripmaker en reclametekenaar.

Weet iemand hier meer over?

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Het getoonde boek (al zie ik hem ook niet...) is een dummy voor de catalogus die gaat verschijnen bij de gelijknamige openingstentoonstelling van Strip!, het nieuwe stripmuseum in Rotterdam. Het boek wordt ca. 192 pagina's.

 

Er verschijnen overigens verschillende edities. Naast de handelseditie komt er een exclusieve versie voor de vrienden van het museum (http://stichtingstrips.nl/vrienden) en voor de crowdfunding (https://crowdaboutnow.nl/campagnes/strips)post-835-0-21800800-1466429840_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...