Ga naar inhoud

Meeting Getekende Reep


Recommended Posts

Is juni voor bepaalde mensen hier een probleem? Ik weet niet in hoe verre er nog studenten tussen zitten. Vanaf juli beginnen heel veel mensen dan weer in verlof te gaan, dus dat is ook niet handig.

 

Ik stel voor 11, 18 of 25 juni te kiezen.

11 juni is er al een feestje in WEC.

Link naar reactie

Net met Martin gesproken op FB, hij stelt voor om 21 en mei erbij te nemen. 4 Juni ook (maar dan kan ik zelf sowieso al niet). 

 

Voorgestelde data: 

 

21 mei, 28 mei, 4 juni, 18 juni of 25 juni.

 

11 juni laten we vallen omdat er dan al een feestje blijkt te zijn.  

Link naar reactie
Gast Kontiki

Ik heb een drukke agenda tot half juni met behoorlijk zware deadlines. In juni krijg ik een planning tot begin 2017, maar dan las ik weer vrije weekends in. Met mij moet je eerstvolgend dus ook geen rekening houden.

Link naar reactie

Als protest kom ik toch en hou de vergadering op mijn eentje.

Pas op: ik koppel er ook een signeersessie aan van de door mij getekende strip van Swamp Thing.

( terug te vinden in Alan Moore, portrait of an extraordinay gentleman)

Morgen, zaterdag, van 13.00 u tot 13.01 u.

De wereld is aan de rappen!!! :e002:

Verdorie, als ik dat geweten had. Tussen 12u58 en 13u03 was mijn agenda nu net vrij.

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie
Gast bazarov

Ja kijk, ik ga d&d spelen en die fictieve orcs en trollen gaan hunzelf niet verslaan ;)

Nuttige tip ;)

Out of context D&D quotes bekijken is een vorm van voorbereiding.

post-123-0-26320900-1463510820_thumb.png

Link naar reactie
Gast bazarov

Op 28 mei aanstaande komt er een volgende poging! Het evenement op FB is ook al aangemaakt.

Allen welkom!

Dan ga ik er ook zijn.

 

Mocht het niet opvallen, restpec voor wie er zich aan waagt om zoiets te organiseren met al die introverte drama queens ;) (ook de vorige keer) !

Link naar reactie

Mijn zoontjes hebben ook een schoolfeest dan. Maar hey, als die meetings lang genoeg georganiseerd worden, zal het ooit wel eens lukken. :e002:

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Gast bazarov

Hoe groter de groep, hoe moeilijker te plannen.

 

Stel dat er een regelmaat (3 of 4 maandelijks, laatste of eerste zaterdag) in zit, dan is het misschien gemakkelijker?

 

(Weet niet of een meeting tijdens de Gentse Feesten nu een goed of slecht idee is...)

Link naar reactie

Nou moe, dat is nog minder dan een matige opkomst. En dat na het succes van vorige keer. Waarschijnlijk gaat het nu te snel. Drie of vier meetings per jaar lijkt me beter. In dit geval weet ik niet of ik morgen naar Gent ga en de Adhemar ssz. Dan is mijn vertouwde bestemming Antwerpen en ssz Mekanik beter.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie
Gast bazarov

De treinstaking zal zeker niet helpen, maar stel dat dat de volgende meeting doorgaat tijdens de Gentse Feesten (datum nog te bepalen, maar bereik is vastgesteld ) dan zal ik als Tijger 1e Klasse een rondje geven ter ere van de president (while it lasts) van The League of Extraordinary Old Gentlemen, Willy Linthout.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...