TDPB Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Jamaar, das veel te vroeg, dan zit ik nog te aperitieven Quote Link to comment
linthout Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Breng uw fles mee, ik zal mee aperitieven. Quote Link to comment
TDPB Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Breng uw fles mee, ik zal mee aperitieven. Dat zou wel eens teleurstellend kunnen zijn, ik aperitief met ice tea. Quote Link to comment
Guest bazarov Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Ik was van plan te komen morgen maar dat valt gemakkelijk te verschuiven. Poging 2 in de maak? Want ik vond het zeer geslaagd de eerste keer! Quote Link to comment
Gilles Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Is juni voor bepaalde mensen hier een probleem? Ik weet niet in hoe verre er nog studenten tussen zitten. Vanaf juli beginnen heel veel mensen dan weer in verlof te gaan, dus dat is ook niet handig. Ik stel voor 11, 18 of 25 juni te kiezen. Quote Link to comment
Gojira Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Is juni voor bepaalde mensen hier een probleem? Ik weet niet in hoe verre er nog studenten tussen zitten. Vanaf juli beginnen heel veel mensen dan weer in verlof te gaan, dus dat is ook niet handig. Ik stel voor 11, 18 of 25 juni te kiezen. 11 juni is er al een feestje in WEC. Quote Link to comment
Gilles Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 Net met Martin gesproken op FB, hij stelt voor om 21 en mei erbij te nemen. 4 Juni ook (maar dan kan ik zelf sowieso al niet). Voorgestelde data: 21 mei, 28 mei, 4 juni, 18 juni of 25 juni. 11 juni laten we vallen omdat er dan al een feestje blijkt te zijn. Quote Link to comment
Martin Posted May 13, 2016 Author Share Posted May 13, 2016 21 mei of 28 mei dus. Of 4 juni. Mij passen alle drie deze data. Daarna is het nog te vroeg voor mij om daar zekerheid over te hebben. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Gilles Posted May 13, 2016 Share Posted May 13, 2016 'k Heb net eens even op de site gekeken. Het is ook open op zondag, misschien kunnen we die dag nemen? Quote Link to comment
Gojira Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 Ik kan alleen 18 juni, maar naar mij moet je niet kijken als een andere datum beter past. Quote Link to comment
Guest Kontiki Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 Ik heb een drukke agenda tot half juni met behoorlijk zware deadlines. In juni krijg ik een planning tot begin 2017, maar dan las ik weer vrije weekends in. Met mij moet je eerstvolgend dus ook geen rekening houden. Quote Link to comment
linthout Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 De signeersessie die de Meeting van de Getekende Reep verving was een zeer groot succes. Ik heb het de hele tijd erg druk gehad! Dank aan de aanwezigen! Quote Link to comment
Martin Posted May 15, 2016 Author Share Posted May 15, 2016 De signeersessie die de Meeting van de Getekende Reep verving was een zeer groot succes. Ik heb het de hele tijd erg druk gehad! Dank aan de aanwezigen! De hele minuut? Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
linthout Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Ja, OK, als je de vinger op de zere wonde wil leggen...De laatste tien seconden was het rustig. Quote Link to comment
SPeeDy Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Als protest kom ik toch en hou de vergadering op mijn eentje. Pas op: ik koppel er ook een signeersessie aan van de door mij getekende strip van Swamp Thing. ( terug te vinden in Alan Moore, portrait of an extraordinay gentleman) Morgen, zaterdag, van 13.00 u tot 13.01 u. De wereld is aan de rappen!!! Verdorie, als ik dat geweten had. Tussen 12u58 en 13u03 was mijn agenda nu net vrij. Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day Link to comment
Gilles Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Op 28 mei aanstaande komt er een volgende poging! Het evenement op FB is ook al aangemaakt. Allen welkom! Quote Link to comment
Lav Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Ik zal er dan helaas niet bij kunnen zijn. Het weekend is vaak wat moeilijk aangezien ik vrijdagavond en zondag nooit vrij heb en ik dus al mijn sociale afspraken al lang op voorhand moet inplannen Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Gilles Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Ik zal er dan helaas niet bij kunnen zijn. Het weekend is vaak wat moeilijk aangezien ik vrijdagavond en zondag nooit vrij heb en ik dus al mijn sociale afspraken al lang op voorhand moet inplannen Dat is je eigen schuld Lieve! Een sociaal leven! Bah! Quote Link to comment
Lav Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Ja kijk, ik ga d&d spelen en die fictieve orcs en trollen gaan hunzelf niet verslaan Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
Martin Posted May 16, 2016 Author Share Posted May 16, 2016 Ja kijk, ik ga d&d spelen en die fictieve orcs en trollen gaan hunzelf niet verslaan Neeeeeeeeeeeeeeeeee! Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Guest bazarov Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 Ja kijk, ik ga d&d spelen en die fictieve orcs en trollen gaan hunzelf niet verslaan Nuttige tip Out of context D&D quotes bekijken is een vorm van voorbereiding. Quote Link to comment
Guest bazarov Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Op 28 mei aanstaande komt er een volgende poging! Het evenement op FB is ook al aangemaakt. Allen welkom! Dan ga ik er ook zijn. Mocht het niet opvallen, restpec voor wie er zich aan waagt om zoiets te organiseren met al die introverte drama queens (ook de vorige keer) ! Quote Link to comment
Bonte Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Ik zal er opnieuw niet zijn, m'n dochter heeft dan opendeur op school. Quote Link to comment
mojo Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Mijn zoontjes hebben ook een schoolfeest dan. Maar hey, als die meetings lang genoeg georganiseerd worden, zal het ooit wel eens lukken. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Yncke Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Dat lukt voor mij ook niet... :-s Quote yncke.be Link to comment
Guest bazarov Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Hoe groter de groep, hoe moeilijker te plannen. Stel dat er een regelmaat (3 of 4 maandelijks, laatste of eerste zaterdag) in zit, dan is het misschien gemakkelijker? (Weet niet of een meeting tijdens de Gentse Feesten nu een goed of slecht idee is...) Quote Link to comment
mig el pig Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 (Weet niet of een meeting tijdens de Gentse Feesten nu een goed of slecht idee is...) De pré-drink moet ergens gebeuren dus dat is zeker een optie voor mij. Quote Link to comment
Martin Posted May 26, 2016 Author Share Posted May 26, 2016 Dus met hoeveel gaan we zijn? Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Martin Posted May 26, 2016 Author Share Posted May 26, 2016 En we verdubbelen zomaar het geschatte opkomstcijfer! Jij en ik dus. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
linthout Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 En we verdubbelen zomaar het geschatte opkomstcijfer! Jij en ik dus. Neenee, die ene, dat ben jij. Ik kom niet. Quote Link to comment
Martin Posted May 27, 2016 Author Share Posted May 27, 2016 Meen je dat? Gilles, hoe zit het voor morgen? Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Gilles Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Blijkbaar zijn we maar met twee Sowieso moet ik om 18.00u in Torhout zijn dus ik ga maar een tweetal uurtjes blijven. Al lijkt me dat niet zo erg, aangezien het niet druk zal zijn. Quote Link to comment
Gilles Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Aanvullend, ik stel voor dat we het later nog eens proberen op een of andere convention. Quote Link to comment
Martin Posted May 27, 2016 Author Share Posted May 27, 2016 Nou moe, dat is nog minder dan een matige opkomst. En dat na het succes van vorige keer. Waarschijnlijk gaat het nu te snel. Drie of vier meetings per jaar lijkt me beter. In dit geval weet ik niet of ik morgen naar Gent ga en de Adhemar ssz. Dan is mijn vertouwde bestemming Antwerpen en ssz Mekanik beter. Quote Bij Sint-Joris! Link to comment
Gilles Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Bon, bij een gebrek aan opkomst (veel minder geïnteresseerden dan bij de vorige poging die ook geannuleerd werd) en treinstakingen wordt de meeting uitgesteld tot... Ooit. Niet plezant, maar het is nu eenmaal niet anders. Quote Link to comment
Yncke Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 Tja. Ik had voor de vorige meeting mijn agenda vrijgehouden, maar als het en passent zomaar op Facebook kan afspringen... ik zeg er geen dingen meer voor af, hoor. Quote yncke.be Link to comment
Guest bazarov Posted May 27, 2016 Share Posted May 27, 2016 De treinstaking zal zeker niet helpen, maar stel dat dat de volgende meeting doorgaat tijdens de Gentse Feesten (datum nog te bepalen, maar bereik is vastgesteld ) dan zal ik als Tijger 1e Klasse een rondje geven ter ere van de president (while it lasts) van The League of Extraordinary Old Gentlemen, Willy Linthout. Quote Link to comment
Recommended Posts