Ga naar inhoud

René Hausman Overleden


Recommended Posts

Ik verwar altijd met Snoesje. Maar ik denk dat er toch ook een Chlorofyl in Robbedoes verscheen.

Tegenwoordig is het allemaal De Grote Verwarring, natuurlijk: al die uitgevers zitten min of meer onder dezelfde paraplu. Of de reeksen verschijnen onder andere paraplu's, zoals die Frommeltje en Viola's. Je zou de integrale in het NL bij Dupuis verwachten. Niets van.

In Robbedoes verscheen ook de Chlorofyl kloon Poezekat en de krompier eveneens getekend door Macherot, waarschijnlijk bedoel je deze. Het is inderdaad wel verwarrend.

 

Poezekat en de krompier.jpg

Link naar reactie

Een dierenstripoverzicht naar het voorbeeld van ons westernoverzicht is alleszins wel pagina die er in de toekomst bij zal komen. Maar nu eerst wat andere projecten en overzichten afwerken en opstarten.

Link naar reactie

Ik heb de aankondiging in Spirou gelezen, en ben het vergeten te bestellen.

 

Of het in Spirou is verschenen, is moeilijker uit te zoeken.

Je herinnert je dat je de aankondiging voor het album in Spirou hebt gelezen, maar niet of je het verhaal zelf in Spirou hebt gelezen?

Zo moeilijk is dat overigens niet uit te zoeken, gewoon eventjes op wikipedia (fr) kijken.

 

Over Poezat en de Krompier gesproken; vorige week zag ik dit bericht verschijnen in De Standaard (die er verkeer bij vermelde dat Poezekat en de Krompier het enige verhaal was dat Macherot voor Dupuis maakte)

Link naar reactie

Dat is gewoon een rechterhand. Die duim staat niet naar de kijker toe, maar van de kijker weg.

Ik zou me meer zorgen maken over de hals van het linkerpersonage.

 

Nee hoor, het is een linkerhand. De duime wijst van de kijker weg, maar hij zit aan dezelfde kant als die vinger die het dichtst naar de kijker toe is.

Of het is een links-rechts-hybride. (aangezien hybrides nu toch in de mode zijn)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...