esteban² Geplaatst: 13 februari 2018 Share Geplaatst: 13 februari 2018 Jammer dat ik nooit iets op voorhand kan plannen, want anders had ik er zéker gebruik van gemaakt. Ik wil dit graag met mijn petekindje samen doen. Voor wie het zich afvraagt, de HUMO-tickets (geldig voor één volwassene zonder verdere aankoopverplichting) zijn geldig van 21/2/2018 t.e.m. 31/3/2018. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 8 december 2018 Share Geplaatst: 8 december 2018 Zeg, in Comics Station, is daar zo gratis WiFi zo? Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
linthout Geplaatst: 8 december 2018 Share Geplaatst: 8 december 2018 Ik weet het niet, maar is dat belangrijk?? Wifi in een pretpark??? Quote Link naar reactie
Martin Geplaatst: 8 december 2018 Auteur Share Geplaatst: 8 december 2018 Iemand die ik een dienst bewezen had gaf me begin dit jaar een gratis ticket. Dit was afkomstig van een magazine, maar het was het gebaar dat telt. Dus ging ik er op een weekdag naartoe. Ik weet zeker dat ik eerder op hun website gezien had dat ze op die dag open waren. Maar toen ik er stond waren ze gesloten! Daar zien ze mij niet meer, tenzij ze alsnog die gratis toegang willen nakomen. Quote Bij Sint-Joris! Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 11 uren geleden, linthout zei: Ik weet het niet, maar is dat belangrijk?? Wifi in een pretpark??? Kalm, Willy, kalm. 't Is om de Comics Station app daar te kunnen gebruiken wanneer nodig of gewenst. Gemerkt dat die soms verbinding vraagt. Mijn petekindje gaat eindelijk eens, maar heeft geen internet-toegang buiten de WiFi thuis of ergens gratis. Ouders hebben Windows Phone, daar werkt de app echter niet op. Vandaar. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
linthout Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 Oo! Dat wist ik niet. Vraag het hen zelf eens zou ik zeggen! Voor het Urbanus gedeelte heb je dat niet nodig. Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 Ze is overigens al enthousiast over het Urbanus-gedeelte, want dat heeft ze online gezien, zo'n parcours spreekt haar aan. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
linthout Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 12 uren geleden, Martin zei: Iemand die ik een dienst bewezen had gaf me begin dit jaar een gratis ticket. Dit was afkomstig van een magazine, maar het was het gebaar dat telt. Dus ging ik er op een weekdag naartoe. Ik weet zeker dat ik eerder op hun website gezien had dat ze op die dag open waren. Maar toen ik er stond waren ze gesloten! Daar zien ze mij niet meer, tenzij ze alsnog die gratis toegang willen nakomen. Ach, aan mensen met gratis tickets verdienen we niets, dus zo erg is het niet dat je niet meer wil komen!!! Het is voor het eerst dat ik hoor dat ze gesloten waren op een dag dat ze open hoorden te zijn. Je staat natuurlijk wel gekend als een notoir drankorgel! Maar goed, ik geef hen onder hun voeten in jouw naam! Quote Link naar reactie
Hamirubi Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 1 uur terug, linthout zei: Ach, aan mensen met gratis tickets verdienen we niets, dus zo erg is het niet dat je niet meer wil komen!!! Ik neem aan dat dit een boutade is. Maar toch: ik dacht dat gratis niet bestond. Zelfs al zaten ze bij de Humo: iemand betaalt, iemand verdient. Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link naar reactie
linthout Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 Er staat een lachend manneke achter, nietwaar? Van mij mogen ze iedereen gratis binnenlaten, ze zullen met dat geld dan wel meer strips kopen zeker? Het belangrijkste: het is leuk dat mijn attractie gemaakt is zoals ik het wou. Daar geniet ik van. Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 Fijn om te lezen dat je zelf zoveel input had, dat wist ik niet. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
linthout Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 Vooral assistent Steven De Rie heeft hier schitterend werk geleverd! (eigenlijk levert hij altijd schitterend werk) Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 Nog een extra duim voor De Rie dan. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
Hamirubi Geplaatst: 9 december 2018 Share Geplaatst: 9 december 2018 7 uren geleden, linthout zei: Er staat een lachend manneke achter, nietwaar? Ha: door mijn scherminstellingen zijn die Getekende Reep-emoticons zó klein, dat hij een streepje als gezicht heeft/lijkt te hebben. Allez, je krijgt het voordeel van de twijfel, Willy! Quote I'am a locksmith. And I'm a locksmith. Link naar reactie
linthout Geplaatst: 10 december 2018 Share Geplaatst: 10 december 2018 Ik vind dat die emoticon een lichte glimlach heeft. Ik typ die gewoon : - ) Quote Link naar reactie
acor Geplaatst: 13 december 2018 Share Geplaatst: 13 december 2018 Op 9/12/2018 om 16:32, linthout zei: Het belangrijkste: het is leuk dat mijn attractie gemaakt is zoals ik het wou. Daar geniet ik van. Voor mijn kinderen was dat deze zomer de allerleukste van de dag. Quote Link naar reactie
Mario Geplaatst: 14 december 2018 Share Geplaatst: 14 december 2018 €5 korting via https://www.vente-exclusive.com/nl-BE/comics-station-qs23143#/f Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 25 december 2018 Share Geplaatst: 25 december 2018 MINPUNTENNiet werkende attracties De helft (!) van de attracties werkten niet naar behoren of helemaal niet. Dat was van begin af aan ietwat een tegenvaller en zette op dat vlak de toon voor de rest van de dag. Het begon reeds bij S&W, waar alléén de foto-toren werkte wat randattracties betreft. Ook 'De Teletijdmachine' haperde, zo bleef het licht aan waardoor je de laserstralen niet kon zien en in de laatste kamer werkte de speaker niet goed, waardoor je Barabas niet kon horen. Vele randattracties werkten gewoon helemaal niet. Het ene na het andere. Problemen bij Lucky Luke, Jommeke én De Kiekeboes. Zelfs Tollembeek lag gedeeltelijk plat voor enige tijd. Daar moet écht aan gewerkt worden, ik had het al opgevangen in de kennissengroep en het blijft dus duidelijk hangen bij de bezoekers.Onvriendelijkheid Enkele zéér onvriendelijke personeelsleden die daar duidelijk tegen hun zin werken. Bij verscheidene attracties stonden zuchtende mensen met een gezicht tot op de grond, die je niet eens bekijken of aanspreken, ondanks het feit dat ze nergens anders mee bezig waren. Ook in de giftshop waren de twee roddelende dames heel onprofessioneel. Toen ik aan het eind van de Smurfen-rit op een heel vriendelijke toon aan de jongeman vroeg: "Het zag er mooi uit, maar zou het misschien kunnen dat mijn toverstokje niet goed werkt?" (dit deed helemaal niets op het scherm), kreeg ik een heel norse "Zou het misschien kunnen dat gij gewoon niet weet hoe ge dat moet gebruiken?" terug. Tjah. Ik heb er niet op gereageerd, dat heeft geen zin.Galm Die is in die mate overweldigend aanwezig, dat je elkaar met moeite verstaat, ook de stemmen uit de speakers van sommige 'spelletjes' niet. Dat is jammer. Terzijde, zowel de volwassenen als de kinderen zijn met barstende hoofdpijn naar huis gegaan. Ze hebben er wel niet veel over geklaagd tijdens 't bezoek, daarvoor hadden ze teveel plezier. Ik heb verscheidene mensen horen zagen over hoe het op de ene plek snikheet was en op andere plaatsen zeer koud, onverwarmd leek wel. Die hadden in principe geen ongelijk, maar mij maakte dat niet veel uit.Prijs / kwaliteit Dit zit gevoelsmatig gewoon niet juist. Dat er zoveel attracties hun werk niet doen, weegt sowieso al door. Zeer teleurstellend. De reclame beloofde 4 verdiepingen aan attracties, in werkelijkheid zijn het er 2. Je bent dit dan ook verrassend snel rond, ondanks het feit dat er toch aardig wat volk rond liep. Tal van attracties duren belachelijk kort. Er zit dan niets anders op dan de hele dag 20 keer hetzelfde te doen. Hier mogen heus wat (liefst werkende) attracties bijkomen. Kleine opmerking omtrent de lockers: Lockers hebben in een pretpark weinig nut wanneer je altijd opnieuw 2 € kwijt bent telkens je deze wil openen. Het is net de bedoeling dat je daar spullen in kwijt kunt terwijl je attracties doet, toch? Als je tussendoor iets moet hebben dat anders in de weg zit, ben je telkens geld kwijt. In de giftshop had ik zelf ook op veel meer stripgerelateerde items gehoopt. Zelfs mijn petekindje had opgemerkt dat er heel veel van Frozen (bv) en dergelijke stond, maar eigenlijk niet veel van wat ze in het park gezien had. Ze had namelijk al een lijstje met figuren waar ze misschien iets leuk wou van kiezen. De opties waren eerder beperkt. Merchandise, hastn!PLUSPUNTENGenot voor 't oog Ondanks het feit dat dit toch een beetje een pretpark van den Aldi is, oogt het allemaal wel mooi. (veel beschadigingen, maar dat ligt aan de kinderen) De wit gehouden hal in contrast met de verzorgde en kleurrijke werelden in de muren, dat werkt. Wie deze stripfiguren kent, kan ook veel details spotten. En ook voor wie ze niet allemaal echt kent, is het een ontdekkingstocht. Ze zullen ze dan wel leren kennen.Eten & drank Ja, ik ben een gierigaard wanneer het op gekke prijzen voor eten en drank aankomt tijdens uitstapjes. Maar dat valt hier echt wel reuze mee. Dit zijn vrij correcte prijzen en het aanbod is gevarieerd genoeg. Wel is mij nog niet duidelijk of je hier nu al dan niet eigen drank of eten mag consumeren, ik heb het in ieder geval ontzettend veel mensen ongegeneerd zien doen. Dus vermoed van wel?Hygiëne Hoewel het er allemaal niet meer als nieuw uitziet ondanks de jonge leeftijd van het park, was ik wel verrast door de properteit, zoals wij dat noemen. Daar toch wel verscheidene keren de toiletten bezocht en verschillende keren waren die nét gekuist. Fris en proper. De hele dag door. Hier mogen verscheidene andere parken gerust een voorbeeld aan nemen.Vriendelijkheid De onvriendelijke mensen hebben mijn dag niet kunnen vergallen. Het stond erg in contrast met de personeelsleden die wél vriendelijk en behulpzaam waren. We hadden door dat attractie-bedienden om de zoveel tijd van plaats wisselden en gingen met plezier aanschuiven wanneer er bepaalde personen stonden. Een vriendelijk woord, een lach, interactie, het scheelt wel degelijk. Bij sommige personeelsleden zag je dat ze genoten van het feit dat jong en oud plezier hadden, ook al was dat de zoveelste keer. 't Kaf moet dringend van het koren gescheiden worden hier.Fijne dag voor iedereen Uiteindelijk zal geen enkel kind zich daar ooit vervelen. Jong en oud kunnen er bijna alles doen. Al is het maar door 100 keer hetzelfde te doen. De leukste attracties "moet" en kan je talloze keren opnieuw doorlopen, wat ook effectief mogelijk is. Toen er geen volk stond, mochten de kinderen zelfs blijven zitten indien ze dat wensten, al naar gelang wie er stond aan de bediening. Zo lang aanschuiven is het niet en niemand bekijkt je scheef wanneer je keer na keer hetzelfde doet, ook niet wanneer de volwassene mee wil profiteren. Héhé. En puntje bij paaltje maak je de dag zo leuk als je zélf wil. Zo is Tollembeek eens achterwaarts doen ook spannend.TOP 3 van 't petekindje 1 - Tollembeek 2 - Vliegende Bollen 3 - Paardenrace / Valtoren (kan niet kiezen) Ik vond zélf de vliegende bollen het leukst. PS: De bereikbaarheid via Antwerpen Centraal is zeer handig. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
linthout Geplaatst: 25 december 2018 Share Geplaatst: 25 december 2018 Bedankt voor je uitgebreide commentaar. Ik breng de nodige personen op de hoogte. Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 25 december 2018 Share Geplaatst: 25 december 2018 Fijn dat iemand hier oren naar heeft. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
linthout Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 Ik ben altijd bevreesd dat er een keer iemand zich ernstig zal bezeren in Tollembeek...En als ik lees dat jullie de attractie nu ook al achterwaarts doen... Maar goed, ik ben erin geslaagd om het bericht van Esteban2 te kopiëren (wat voor mijn doen al veel is) Ik heb het bericht naar een aantal mensen gestuurd. In elk geval moet er wat veranderen. Morgen gaan een paar kennissen van mij Comics Station bezoeken. Uiteraard krijg ik ook daarvan verslag. Alle commentaar is in elk geval altijd welkom. Mag desgewenst ook naar mij persoonlijk, Niet dat ik 'iets ' te zeggen heb daar. Maar tot nu toe werd er toch min of meer naar mij geluisterd. Quote Link naar reactie
Olav Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 19 uren geleden, esteban² zei: veel beschadigingen, maar dat ligt aan de kinderen Denk ik niet. Het ligt eerder aan de ouders die hun kinderen niet correct opvoeden. Toen ik een jonge peuter was zou ik het niet in mijn hoofd gehaald hebben om ergens schade aan te richten, ook al waren mijn ouders niet in de buurt. Daarmee beweer ik niet dat de kinderen nooit in fout zijn uiteraard. Ik heb de aard en omvang van de schade waarvan sprake niet gezien, maar zomaar de schuld bij de kinderen leggen is wat kort door de bocht. Quote Link naar reactie
linthout Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 Toen Comics Station open ging was Nabuko Donosor een paar dagen later al de kop af... De bovenkant hing toch met een metalen lat vast aan de bovenkant... Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 @Olav En stellen dat het dan maar aan de opvoeding van ouders ligt, is niet kort door de bocht? Even verduidelijken. De schade waar ik het over heb, is haast allemaal op hoogte van kleine kinderen. Ook brave kinderen maken dingen stuk, omdat ze niet beseffen dat ze iets kunnen stuk maken door bepaalde handelingen of gewoon uit enthousiasme en de daarbij horende onstuimigheid. Het gaat niet persé om mini-vandalen. Ook ik was een doodbraaf kind, toch heb ik -zonder dat zo te bedoelen- wel eens iets stuk gemaakt. En natuurlijk zijn er ook de 'stoutere' kinderen, maar daar doelde ik eigenlijk niet eens op. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
rots Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 Ik ben ook onlangs geweest en kan esteban alleen maar bijtreden... er zit heel veel in, maar de vele mankementen maakten het toch wat zuur... Toch met het gezin meer dan 100 euro kwijt (trein en ingang) en heel veel zaken die niet werkten. Ook met een aantal andere aanwezigen gesproken en de teneur daar was toch ook hetzelfde. Dus mooi concept, maar voor dat geld moet alles wel 100% in orde zijn vind ik... je gaat ook niet terug naar een driesterrenrestaurant waar het bestek vuil is, de groentjes koud zijn (ookal is het lekker)... Als Comic Station wil overleven, zullen ze volgens mij toch een tandje moeten bijsteken. + nog off-topic hier, maar ook naar het Stripmuseum geweest in Brussel. Fantastische tentoonstelling van Urbanus (vooral de originele pagina's uit de eerste strips). Onmiddellijk weer mijn Urbanussen boven gehaald :-) Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 Inderdaad. Uit nieuwsgierigheid heb ik wat reacties zitten opzoeken en lezen, de negativiteit is niet min en 't komt haast allemaal op hetzelfde neer. Comics Station moet hier écht dringend wat aan doen. Op deze manier komen mensen niet terug en blijft positieve mond aan mond reclame uit. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
marioboon Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 Er zijn constant acties om volk naar Comics Station te lokken met afgeprijsde tickets. Niet een goed teken. Quote Link naar reactie
linthout Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 Waarom zou dat geen goed teken zijn? Ik vind dat juist wel een goed teken! Quote Link naar reactie
rots Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 Volgens mij kunnen ze beter investeren in de kwaliteit, zodat er mond-aan-mond-reclame ontstaat. Beter dan kortingen geven. Liever de korting onmiddellijk zelf investeren... ze zullen het dubbel en dik terug verdienen. Kortingen zijn volgens mij korte termijn, goede kwaliteit lange termijn. Als ze zo verder doen, vrees ik er eerlijk gezegd voor. Quote Link naar reactie
Bonte Geplaatst: 26 december 2018 Share Geplaatst: 26 december 2018 Korte review van mijn bezoek. Comic station is erg leuk om foto's te nemen, daar draait het grotendeels om voor mij. Het is jammer dat ze het promoten als pretpark wat het niet helemaal is, ideale leeftijd is 5 tot 12 jaar en 50. Het is nu al een jaartje geleden dat ik geweest ben en de nadelen waren toen de prijs, zeer traag ticket systeem met bandjes die niet echt gebruikt worden, lange rijnen voor zaken die maar traag vooruit gaan waardoor we niet alles hebben kunnen doen. Luidruchtig vanwege weinig geluidsdempende zaken in het decor omdat alles beschilderd is. De plaatsen waar het lijkt alsof je in de strip zelf zit vind ik het leukst, vooral dan het prachtige smurfen café en het Urbanus gedeelte die volledig dat concept heeft. Kiekeboe heb ik niet kunnen doen, het lucky Luke filmpje was wel leuk, Smurfen route herinner ik me niet meer, het sus en wis spel was ook wel leuk omdat het zo actief is en afspeelt in de teletijdmachine. Ik wil zeker nog eens terug maar dan moet ik eerst enkele jonge kinderen zien te kidnappen want die hebben daar het meeste plezier en daar gaat 't hem uiteindelijk toch over. Het idee is zeer goed al overstijgt het net een binnenspeelplein qua activiteiten maar dan wel in een erg mooi interactief decor. Quote Link naar reactie
marioboon Geplaatst: 27 december 2018 Share Geplaatst: 27 december 2018 12 uren geleden, linthout zei: Waarom zou dat geen goed teken zijn? Ik vind dat juist wel een goed teken! Je moet bijna meer moeite doen om een ticketje aan de volle prijs te kopen dan eentje met korting. Dat is niet goed. Dan geef je eigenlijk toe dat je prijs te hoog is voor wat het is. Quote Link naar reactie
linthout Geplaatst: 27 december 2018 Share Geplaatst: 27 december 2018 Mij gaat het erom dat de bezoekers tevreden zijn. En de rest ga ik niet ontleden. Goedkoper ticket= tevreden bezoeker. Ik ook tevreden. Quote Link naar reactie
Tanuki Geplaatst: 27 december 2018 Share Geplaatst: 27 december 2018 Of dat je te weinig volk trekt. En als de mensen enkel komen met afgeprijsde tickets kan het zijn dat je te weinig inkomsten krijgt om alle noodzakelijke onderhoud, ... te doen. Die indruk krijg ik nu door Esteban's verslag. Hamvraag is hoeveel normaal betalende bezoekers ze moeten krijgen om het spel te laten draaien, en hoeveel er werkelijk komen. Quote Link naar reactie
linthout Geplaatst: 27 december 2018 Share Geplaatst: 27 december 2018 Iedereen maakt constant andermans rekening op De Getekende Reep... Zonder enige kennis van zaken wordt hier de ene na de andere theorie verkondigd... Maar goed: voor zover ik hoor is het een behoorlijk jaar geweest, niettegenstaande de zeer warme zomer. Er zal binnenkort ook van alles veranderen. Quote Link naar reactie
Tanuki Geplaatst: 27 december 2018 Share Geplaatst: 27 december 2018 1 uur terug, linthout zei: Iedereen maakt constant andermans rekening op De Getekende Reep... Zonder enige kennis van zaken wordt hier de ene na de andere theorie verkondigd... Dat was alleszins mijn bedoeling niet. Ik gebruik enkel de logica dat zo'n installatie investeerders nodig heeft, die willen hun geld uiteraard terug. En verder kost het ook een hoop geld aan onderhoud, ... En daarvoor heb je voldoende betalende bezoekers nodig. Als die dan allemaal komen met een kortingbon, en merken dat het maar half marcheert, ... Nu goed, als het een behoorlijk jaar is geweest, hoop ik dat ze je geen oor aannaaien. En dat ze je opmerkingen ter harte nemen. Sowieso vind ik het al positief dat de artiesten hun eigen inbreng doen, per slot van rekening is het jullie werk waar ze mee werken en straalt het functioneren van het park daar ook op af. Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 27 december 2018 Share Geplaatst: 27 december 2018 Overdrijven is ook een kunst, Alderwood. Het giswerk, als je dat zo wil noemen, van Tanuki bestaat niet uit onzinnige redeneringen. Of dit van toepassing is op Comics Station, zullen wij echter nooit weten en daar zal ik ook geen uitspraken over doen. Maar een logische redenering is geen trollenwerk. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
Kristof Berte Geplaatst: 28 december 2018 Share Geplaatst: 28 december 2018 Bij Plopsaland moet je ook je best doen om er binnen te geraken ZONDER korting, en daar kan je moeilijk van zeggen dat het niet draait. Quote 'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook Link naar reactie
linthout Geplaatst: 28 december 2018 Share Geplaatst: 28 december 2018 Ja, en bij de andere pretparken zou het net zo zijn. Quote Link naar reactie
acor Geplaatst: 28 december 2018 Share Geplaatst: 28 december 2018 2 uren geleden, Kristof Berte zei: Bij Plopsaland moet je ook je best doen om er binnen te geraken ZONDER korting, en daar kan je moeilijk van zeggen dat het niet draait. Bij Plopsaland moet een gezin met 2 kinderen dan ook al behoorlijk zwaar in de spaarpot grabbelen om er binnen te raken, zeker als je er dan nog iets eet en drinkt én parkeert. €200 is geen uitzondering. Bij Plopsa weten ze wel waarom ze regelmatig korting geven. Quote Link naar reactie
esteban² Geplaatst: 7 mei 2019 Share Geplaatst: 7 mei 2019 https://www.looopings.nl/weblog/12122/Overdekt-pretpark-Antwerpen-in-financiele-problemen-toekomst-onzeker.html Verschillende kranten brengen dit bericht. Het gaat slecht met Comics Station. Geen verrassing, denk ik. Helaas. Quote STEUNACTIE #SHARINGISCARING #DELENISLIEF Link naar reactie
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.