Ga naar inhoud

Guust-Hardcoverreeks 19 Weken Lang Bij Humo


Gast Kontiki

Recommended Posts

Bedankt Simon. Ik heb em zonet via de webshop kunnen bestellen aan €79 (incl. verzending), als gast t.t.z. ik ben niet geabonneerd op Humo. Dat is wel erg goedkoop. Je moet toch al gek zijn om als niet-abonnee wekelijks die Humo erbij te moeten kopen??

Vind dit niet terug op site van humo.

Iemand een link?

Link naar reactie

Aanrader! Ik heb natuurlijk ook allang Guust Flater. Maar dit is een mooie, verzorgde uitgave. Handzaam formaat, ik vind het wel prettig lezen en kijken. Het geld waard.  Gisteren opgehaald bij de Standaard Boekhandel met een abonneebon, die ik via de mail kreeg van Humo (ik ben geen abonnee en ook geen Belg). Vriendelijke mensen bij Humo. 

Link naar reactie

Toch jammer dat de Guust-reeks zo'n onoverzichtelijke warboel is geworden. Ik heb het album dat vroeger nr 10 (die reuze flater) was niet. Dit zou het ideale moment zijn om die eens aan te schaffen, maar ik heb geen enkel idee met welk deel in de huidige reeks dat overeenkomt.

Link naar reactie
Gast Kontiki

Koop dat oude album gewoon ergens tweedehands.

Compleet overeenkomen met een latere heruitgave zal het grotendeels niet meer doen want alles is nu chronologisch. Dat was in die eerste reeks niet het geval.

Link naar reactie

Koop dat oude album gewoon ergens tweedehands.

Compleet overeenkomen met een latere heruitgave zal het grotendeels niet meer doen want alles is nu chronologisch. Dat was in die eerste reeks niet het geval.

Ik was terwijl ik het typte al aan het denken dat het album tweedehands wellicht goedkoper te vinden is.

Link naar reactie

Ik was terwijl ik het typte al aan het denken dat het album tweedehands wellicht goedkoper te vinden is.

 

De oude versie ligt hier voor 2 euro in zeer goeie staat, dat lijkt me inderdaad de beste optie omdat het ook zal passen bij de boeken die je al hebt.

Link naar reactie

De oude versie ligt hier voor 2 euro in zeer goeie staat, dat lijkt me inderdaad de beste optie omdat het ook zal passen bij de boeken die je al hebt.

Leg hem aan de kant, als je wil. 

Maar ik maak me echt geen zorgen over het al dan niet passen van boeken bij elkaar. Mijn bibliotheek is een warboel van verschillende kleuren en formaten die naast, op en tussen elkaar liggen. Een afwijking meer of minder zal het verschil niet maken.

Link naar reactie

Leg hem aan de kant, als je wil. 

Maar ik maak me echt geen zorgen over het al dan niet passen van boeken bij elkaar. Mijn bibliotheek is een warboel van verschillende kleuren en formaten die naast, op en tussen elkaar liggen. Een afwijking meer of minder zal het verschil niet maken.

 

Komt in orde, ik heb 'm voor je opzij gelegd.

Link naar reactie

Toch jammer dat de Guust-reeks zo'n onoverzichtelijke warboel is geworden. Ik heb het album dat vroeger nr 10 (die reuze flater) was niet. Dit zou het ideale moment zijn om die eens aan te schaffen, maar ik heb geen enkel idee met welk deel in de huidige reeks dat overeenkomt.

Dat vind ik persoonlijk zijn hoogtepunt. Alles wat tussen 7 en 11 zit ongeveer...

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ik koop om de 3 weken een Humo met Guust en gebruik dan de nabestelbon om de gemiste Guust albums te bestellen.

Afgelopen week was mijn krantenverkoopster niet blij toen ik met de nabestelbon in de winkel stond.

Ik kreeg als commentaar 'zou je niet beter elke week Humo kopen.'

Ze vond het niet kunnen dat ze zoveel administratie moest doen om de strips te bestellen.

'Ik zou een Euro extra moeten aanrekenen voor al het extra werk' kreeg ik ook nog te horen.

Klantenservice noemen ze dat.

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...