Ga naar inhoud

Sketchbook


Lav

Recommended Posts

Laat maar weten wanneer je een vragenbladzijde hebt, dan vul ik 'm in :) . Van de bovenstaande stroken ben je in mijn optiek nog flink aan 't experimenteren wat altijd goed is (onzekerheid is een creatieve killer :e014: ). Gewoon doen, en later analyseren, net als een laboratorium. Ik vroeg me af of dat de kleuren nog een symbolische/emotionele waarde hebben?

http://www.facebook.com/moedars - like de pagina voor wekelijkse kwats op uw online bord
Link naar reactie

Merci dat jullie geïnteresseerd zijn :D

 

Ik vroeg me af of dat de kleuren nog een symbolische/emotionele waarde hebben?

 

Nope eigenlijk helemaal niet, ik wou gewoon niet dat mijn kant van de tekening iedere keer eentonig over komt.

 

Ik vind de vragen in de laatste wat loos.

 

Ik moet je volledig gelijk geven, ik ben er ook niet echt tevreden over maar vond het verrassend lastig om iets beknopt te kunnen vragen zonder teveel in herhaling met het vorige te vallen :s

 

Indien je nog slachtoffers zoekt wil ik zeker meewerken.

Het lijkt mij heel leuk om te doen.

 

yesh! :D

Link naar reactie

Merci voor de tip, ik wil wel een beetje toelichten wat voor mij de intentie is van dit project, het is niet zozeer een interview, het is de bedoeling dat het maar hele korte vraagjes zijn en het proberen om tot een interessant resultaat te bekomen vanwege het contrast tussen 2 stijlen en zo hopelijk lezers ook wat nieuwsgierig maken om meer over de persoon rechts te willen opzoeken

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Ha! Een typisch gevalletje dat onderhevig is aan meningen van anderen en een krampachtig houvast zoekt in hetgeen de media over haar uitbraakt.

 

Gevangen in een liberale democratie. Hoe is dat nu toch mogelijk...

Link naar reactie

Als ik echt eerlijk moet zijn vind ik dat ik nu een van de lelijkste dingen aan het maken ben van de afgelopen jaren. Ik heb ook het gevoel dat ik precies aan een schoolopdracht van in het middelbaar bezig ben die ze tijdens P.O. zouden geven, ik ben enkel tevreden over de eerste pagina en de rest niet.

Ik heb even mijn lichtbak gebruikt om eens te testen hoe de tekeningen eruit zien met een andere lijnvoering maar ik denk dat ik morgen gewoon aan mijn docent ga vragen of ik niet helemaal opnieuw mag beginnen (ookal komt de deadline steeds dichter en dichter)

 

nervos13.jpg

nervos14.jpg

Link naar reactie

Als ik echt eerlijk moet zijn vind ik dat ik nu een van de lelijkste dingen aan het maken ben van de afgelopen jaren. Ik heb ook het gevoel dat ik precies aan een schoolopdracht van in het middelbaar bezig ben die ze tijdens P.O. zouden geven, ik ben enkel tevreden over de eerste pagina en de rest niet.

Ik heb even mijn lichtbak gebruikt om eens te testen hoe de tekeningen eruit zien met een andere lijnvoering maar ik denk dat ik morgen gewoon aan mijn docent ga vragen of ik niet helemaal opnieuw mag beginnen (ookal komt de deadline steeds dichter en dichter)

Je moet er natuurlijk zelf tevreden van zijn, daar ga ik niet over discussiëren. Als jij vindt dat je beter kunt, moet je dat vooral doen. Maar ik vind het heel erg passen. Het is 'lelijk' op dezelfde manier als anorexische mensen in hun vaal- en bonkigheid lelijk zijn.

Link naar reactie

Dat je iets wat je zelf een van de lelijkste dingen vind die je gemaakt hebt post, vind ik dan weer wat vreemd.

Ik niet.

 

Omdat commentaren en kritieken soms de enige manier zijn om te weten te komen hoe je moet verbeteren.

Omdat posten een goede manier is om jezelf te verplichten voort te werken.

Omdat het behoorlijk deprimerend is om alleen maar voor jezelf dingen te maken, ook al ben je er niet tevreden over.

Link naar reactie
Gast Kameraad Mauser

Weeral in alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik ook dacht dat je er toch wel wat trekken van jezelf in gelegd had. Er is toch in ieder geval een gelijkenis.

Nee hoor. Lav heeft een snor. B)

Link naar reactie

ik heb wel vaker dat mensen denken dat ik mezelf probeer te tekenen terwijl het eigenlijk lichtjes op iemand anders gebaseerd is. In dit geval was het lichtjes gebaseerd op mijn zus en we lijken wel een beetje op elkaar dus ik snap wel waarom ze dat zouden denken.

En zoals Lord K het zegt, zolang dat er geen snor is is het geen zelfportret  :e012:

Link naar reactie
  • 2 months later...

Dat moet eigenlijk een nachtmerrie/waanbeeld voorstellen maar het komt inderdaad niet zo goed over. Mijn docent had me aangeraden om voor kleurgebruik een beetje zoals Hanco Kolk te gaan werken en dus veel van het verhaal verder met die kleuren compositie laten aanvullen. Het was oorspronkelijk de bedoeling om tekst erbij te zetten maar heb dan voorlopig samen met mijn docent besloten dat er geen tekst nodig was en ga ik proberen om de leegte op een andere manier op te vullen.

Link naar reactie

Ik zou eerder gaan voor voorgrond vs achtergrond en het aan de lezer zelf uit te laten zoeken hoe ze in elkaar zit. De bonkige magerheid zit zowel in haar kleren, haar haar als haar vel, en ik vind dat goed werken.

 

Wat kalibreren betreft: ga je voor een papieren publicatie, of is 't voor online? Want als 't dat laatste is, heb je toch geen controle over de schermen van anderen en zou ik er me geen zorgen over maken.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...