Ga naar inhoud

Euro 2016


Recommended Posts

Jezus wat een gelul, de andere landen zijn zwaar verzwakt. De andere ploegen zijn oud (Spanje, Italie), blasé (Duitsland), niet in staat om het spel te maken (Frankrijk), drijven op 1 superster (Zweden, Portugal) of zijn kwaliteitsarm (de rest). Als Belgie de laatste vier of de finale niet haalt zou dit een schandaal zijn. Kom nu toch niet met calimero gedrag over trage verdedigers.......

Link naar reactie

Ik heb nu juist ontdekt dat het allemaal opgezet spel is. Het is veel beter om 2e te eindigen in de groep. Dan kom je niet tegen Duitsland en Frankrijk uit en bovendien is de achtste finale ook in ieder geval gemakkelijker :D

 

Inderdaad, Zwendel. Maar onderschat Italië niet. Ze zijn in staat om expres goals te incasseren om als tweede in de groep te eindigen!

Snel een paar leden van het bondsbestuur afdanken zodat we eindelijk Dick Advocaat genoeg kunnen betalen! Dan worden we nog kampioen!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

België speelde zo ongeveer op hetzelfde niveau als Nederland de gehele kwalificatie speelde...eindeloos gebrei dat nergens toe leidt. Maar waar hebben we het over, ik las ergens dat er 16 van de 24 ploegen naar de kruisfinales gaan??? Dan is die hele groepsfase in feite compleet nutteloos.

 

Ik gunde Pelle z'n goaltje wel - een paar jaar geleden kon hij nergens aan de bak komen en toen heeft Feyenoord 'm voor (relatief) weinig een kans gegeven. Dat deed-ie prima en via wat goals in de Premier League is hij nu toch eerste keus als nummer 9 bij de Azzurri, voorwaar niet gek!

 

Erik

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Inderdaad, Zwendel. Maar onderschat Italië niet. Ze zijn in staat om expres goals te incasseren om als tweede in de groep te eindigen!

Snel een paar leden van het bondsbestuur afdanken zodat we eindelijk Dick Advocaat genoeg kunnen betalen! Dan worden we nog kampioen!

Ik onderschat ze niet, het is een uitgekookte bende. Drie keer een tegenaanval professioneel in de grond geboord en drie keer met de glimlach een gele kaart ontvangen.

Die gaan nog ver geraken.

Link naar reactie

België speelde zo ongeveer op hetzelfde niveau als Nederland de gehele kwalificatie speelde...eindeloos gebrei dat nergens toe leidt. Maar waar hebben we het over, ik las ergens dat er 16 van de 24 ploegen naar de kruisfinales gaan??? Dan is die hele groepsfase in feite compleet nutteloos.

 

Ik gunde Pelle z'n goaltje wel - een paar jaar geleden kon hij nergens aan de bak komen en toen heeft Feyenoord 'm voor (relatief) weinig een kans gegeven. Dat deed-ie prima en via wat goals in de Premier League is hij nu toch eerste keus als nummer 9 bij de Azzurri, voorwaar niet gek!

 

Erik

Je moet niet zo hard zijn voor de Nederlandse ploeg of voor de trainer. Die zijn niet beter of slechter als tijdens het WK. Het enige verschil is de manier waarop de tegenstander speelt. Van Gaal speelde de tegenaanval en heeft dat ook onomwonden gezegd.

Dat lukt nu natuurlijk niet meer, wie gaat er nu de 3e van het WK de kans geven om countervoetbal te spelen ;)

Link naar reactie

Je moet niet zo hard zijn voor de Nederlandse ploeg of voor de trainer. Die zijn niet beter of slechter als tijdens het WK. Het enige verschil is de manier waarop de tegenstander speelt. Van Gaal speelde de tegenaanval en heeft dat ook onomwonden gezegd.

Dat lukt nu natuurlijk niet meer, wie gaat er nu de 3e van het WK de kans geven om countervoetbal te spelen ;)

 

haha.........je moet maar geen baantje als coach zoeken...haha.........

Italie is natuurlijk een matig team en gaat niet ver komen dit toernooi. Ze waren niet uitzonderlijk tegen Belgie, ze speelden zelfs heel aanvallend voor Italiaanse begrippen, maar is geen schim van de ploegen uit het verleden. Pelle is een heel aardige gozer, maar niet eens onomstreden bij de Southampton.   

 

En ja Zwendel......Nederland was echt heel heel heel erg slecht in de kwalificatie, ik heb nog nooit in mijn 50 jarig bestaan zo'n slecht Oranje gezien. Geen passie, geen mentaliteit, geen inzet, geen idee, geen wil om te winnen, geen geestdrift......net als zijn trainer Blind........complete bagger. Spelen van tegenstander heeft daar niks mee te maken, IJsland speelde Nederland gewoon weg met pressie, zo ook Turkije.

Nu met Dickie op de bank erbij zag ik in ieder geval een beetje inzet....wat resulteerde in uitwinst op Engeland, Wales, Polen en Oostenrijk.............wat ook maar aangeeft wat een armoedige ploegen die hebben.

 

Van Gaal heeft inderdaad zich aangepast aan zijn spelersmateriaal, dat is knap, hij had een duidelijk idee en natuurlijk Robben, by far de beste speler van het laatste WK.......brak in zijn eentje een compleet Spaans elftal (2x EK en 1x WK op een rij). Maar vergeet even De Jong, Kuijt en Vlaar niet, die allen er niet meer bij waren na het WK.

 

Als counteren zo makkelijk was, deed iedereen het. Het zijn toch altijd dezelfde landen die ver komen op een WK (Brazilie, Duitsland, Nederland, Argentinie, Italie, Spanje, Frankrijk) en niet omdat ze geluk hebben of counteren.

 

Ach, zaterdag zien we de Belgen misschien vlammen. Als ze die angsthazen houding van zich af gooien en lekker gaan voetballen ligt de titel voor het grijpen.

Link naar reactie

Jamaar Lecram, je spreekt een beetje zoals Jan Mulder, en dat is met alle sympathie hoor.

Aanvallen? Brazilië, Spanje, Frankrijk, Engeland, Italië hebben op het WK serieus op hun bek gekregen.

 

Duitsland is altijd een reallo team geweest. Argentinië en Nederland waren counterploegen op het WK.

 

De opstelling voor de komende 4 jaar is 3:5:2. Als dat goed gedaan is zoals Italië deed (alle lof daarvoor) is dat moeilijk te kraken.

Link naar reactie

Lecram Mulder .... Haha

 

Ik bedoel dat de landen, die ik noem, historisch gezien vaak voor de bovenste plaatsen gaan. Eigenlijk zijn de bovenste plaatsen altijd voor dit rijtje.

En Engeland noemde ik niet, dat zijn losers.

 

Trouwens, het is nu rust bij Frankrijk-Albanië.....mijn god, ben ik de enige die op dit EK nog geen echt goed duel heb gezien, dan was Italië - België nog het leukst, afgezien de uitslag misschien.

Link naar reactie

Lecram Mulder .... Haha

 

Ik bedoel dat de landen, die ik noem, historisch gezien vaak voor de bovenste plaatsen gaan. Eigenlijk zijn de bovenste plaatsen altijd voor dit rijtje.

En Engeland noemde ik niet, dat zijn losers.

 

Trouwens, het is nu rust bij Frankrijk-Albanië.....mijn god, ben ik de enige die op dit EK nog geen echt goed duel heb gezien, dan was Italië - België nog het leukst, afgezien de uitslag misschien.

 

Dat België Europees kampioen ging worden heb IK nooit gezegd, behalve die oefenmatch tegen Frankrijk hebben ze de jongste tijd eigenlijk geen goede match gespeeld. Maar ze zijn hier in België een klein beetje zot geworden. Eerst gaan we alles platspelen en als e dan eens een keer verliezen is het direkt paniek.

 

Het gaat trouwens een grote loterij worden. Wie de eerste (enige) goal maakt wint. En we gaan een hoop heel vervelende matchen zien.

Ik heb het al gezegd, die eerste twee wedstrijden gaan stikvervelend worden. Enkel bij de derde gaan ze uit hun kot moeten komen.

Link naar reactie

De "grote" landen hebben moeite met de kleintjes. Dit biedt ongekende kansen voor Belgie. Een plek bij de laatste vier is vanzelfsprekend, een plek in de finale aannemelijk.Wilmots moet duidelijkheid stellen, wie is eerste keus wie niet. De belgen moeten meer karakter tonen en gewoon wedstrijden proberen te domineren. De kwaliteit hebben ze wel.  Een groot deel van de Nederlanders juicht trouwens voor Belgie.

 

http://opiniepanel.eenvandaag.nl/uitslagen/67569/nederlanders_juichen_voor_belgi_

 

Merkwaardig gezien de pesterijtjes en de algemene belgische tevredenheid t.a.v. het niet kwalificeren van de Ollanders.

Link naar reactie

Een grote loterij ? 

EK en WK worden meestal gewonnen door de betere landen zonder loterij of wil jij beweren dat Hongarije, Roemenie of Noord Ierland net zoveel kans hebben.....

 

Belgie is gezien haar kwaliteit een ploeg die in de top 4 moet komen, geen verstoppertje spelen. Voetbal hangt altijd af van kwaliteit en geluk, maar zeker geen loterij.

Dit EK heel veel hele zwakke landen en ook nog nummer 3 door, dus voor de betere landen bijna onmogelijk om in de eerste ronde te stranden.

Duitsland (zwakste Duitsland sinds eeuwen), Spanje (na alle titels en stoppen diverse internationals ook niet meer 100% gemotiveerd), Belgie (mentale problemen) en Frankrijk (thuisvoordeel, maar niet echt een team) zijn de landen, die normaal gesproken om de titel gaan strijden.

Daarnaast outsiders Italie (buiten de verdediging niks), Engeland (eeuwige losers) en Portugal (alles hangt af van Ronaldo).

 

Verder veel grauwe middenmoot (Tsjechie, Rusland, Roemenie, Zwitserland, Polen, Oekraine, Zweden etc.), welwillende kwaliteitsarme (Ierland, Albanie, IJsland, Wales, Slowakije etc.) en echt heel zwakke broeders (Noord Ierland, Hongarije, Turkije etc.).

 

Mijn god.....wat heeft Nederland ongelooflijk gefaald, hoe kan je in vredesnaam uitgeschakeld worden door IJsland, Tsjechie en Turkije......ik schaam me nog steeds heel diep.

En de bondscoach zit er nog...hahaha......en van Oostveen ook nog....hahaha....wat een corrupte idioten. 

De coach heet BLIND.......dus dat zal de komende jaren niet snel beter worden.......

Link naar reactie

 

 

 

Mijn god.....wat heeft Nederland ongelooflijk gefaald, hoe kan je in vredesnaam uitgeschakeld worden door IJsland, Tsjechie en Turkije......ik schaam me nog steeds heel diep.

En de bondscoach zit er nog...hahaha......en van Oostveen ook nog....hahaha....wat een corrupte idioten. 

 

En dan die uitwedstrijd tegen Kazachstan......AAAARRRRGGGHHHHH!

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie

Het was gisteren nogal wat:

 

Engeland wint met veel geluk en moeite van Wales.

 

Noord-Ierland, zowat de slechtste (op papier) ploeg van heel het tornooi wint van Oekraine.

Leuk detail: België wou verleden jaar (of jaar daarvoor?) een oefenmatch spelen tegen Ierland, maar iemand bij de voetbalbond deed een flatertje en boekte Noord-Ierland in de plaats. Toen men er bij de Bond achterkwam hebben ze die match direkt geanuleerd omdat ze vonden dat Noord-Ierland veel te slecht was :D

 

En dan Duitsland-Polen. De Duitsers gingen resoluut voor een draw, nu kunnen ze in de laatste match  beslissen hoeveel goals ze maken zodat ze in de gunstigste groep terechtkomen. Hoezee...

Link naar reactie

Zit de Route du Sud te kijken op Eurosport 2 stream, hierna komt de tijdrit in de Tour de Suisse.

 

Ja zeg. Ik ben de grootste wielerliefhebber van de wijk en volg het clubvoetbal niet. Maar om de twee jaar is er het EK of WK. Dan word ik een vurige supporter van de Rode Duivels indien ze meedoen. Dus kom uitgerekend dan niet af met koersen!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Wielrennen is voor mij vele malen belangrijker dan voetbal. En aangezien het Nederlands elftal niet meedoet en de wedstrijden die gespeeld zijn niet om over naar huis te schrijven waren, blijf ik zeker koers kijken. Of ik stap zelf op mijn racefiets en ga genieten. Echter vandaag regende het hier, dan is kijken fijner ;)

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...