Ga naar inhoud

Euro 2016


Recommended Posts

Bikkelhard? Ik vond ze heel fair spelen. Met heel inzet, dat wel. Maar geen echte overtredingen en alleen als de bal in de buurt was.

 

Ja maar altijd in het duel gaan, je kan geen meter lopen of er kleeft er eentje aan.

 

Ze zijn wel een stuk sportiever dan de Italianen. Dat zijn de kampioenen van de professionele fouten.

Link naar reactie

Bijna juist, Zwendel. De finale wordt een replay tegen Italië.  :e007:

 

Dit wordt een enorme saaie match want de Belgen, intussen volledig getransformeerd tot counterploeg, gaan niet meer over de middellijn,... net zoals de Italianen. Courtois pakt in de verlengingen drie strafschoppen, en that's it.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Bijna juist, Zwendel. De finale wordt een replay tegen Italië.  :e007:

 

Dit wordt een enorme saaie match want de Belgen, intussen volledig getransformeerd tot counterploeg, gaan niet meer over de middellijn,... net zoals de Italianen. Courtois pakt in de verlengingen drie strafschoppen, en that's it.  

Inderdaad, hoe kon ik zo fout zijn. Naingolan en Witsel worden wel uitgesloten omdat ze Eder en Pellè 15 keer in de grond geboord hebben. Bonnucci en Chiellini ook omdat ze Hazard en De Bruyne 16 keer de grond in geboord hebben.

 

Uiteindelijk schiet Conte bij de penalties op de paal en maakt Wilmots de beslissende goal met een panenka. :e007:

Link naar reactie

Je mist alleen Vertonghen toch, Vermaelen is er gewoon weer bij in de halve.

 

En jullie zullen wel met een duivelbril kijken, want Italië speelt aanvallender dan België, echt heerlijk om te zien. Tot nu toe de beste ploeg met Duitsland.

België moet zelf gewoon in de reactie blijven spelen, dat kunnen ze heel goed.Tel daarbij een droomloting met onthutsend zwakke ploegen tot aan de halve finale......en dan hopen op Portugal.....Hazard en de Bruyne tegen Ronaldo

Link naar reactie

Goed idee voor zo een tijdstraf of zelfs direct rood voor dergelijk spelbederf. Het zou de attractiviteit van het spel zeker ten goede komen. Er maakt iemand een actie met de kans om alleen door te gaan en hup ze gaan letterlijk in de nek hangen en trekken de speler naar beneden. Je kan precies alleen maar rood krijgen als er fysiek gevaar dreigt.

Grote woorden over fair play en respect genoeg in het voetbal, maar spelbederf wordt wel zeer licht bestraft.

Link naar reactie

Ik hoop dat Hazard andermaal kan ontploffen in zijn Lille, maar vrees dat we ook een briljante Kevin De Bruyne zullen nodig hebben. Toch al pech gehad met onze verdediging, zou wel eens kaas met gaten kunnen zijn voor Bale en co. Maar in principe moeten ze gewoon kunnen winnen hé.

Link naar reactie

Nou nou ...... Belgie compleet afgeserveerd.

De belgische tv maakt het team compleet af.

 

Ik vrees dat dit belgie en een aantal spelers te hoog ingeschat zijn, want nu even eerlijk, hebben ze ooit van een groot land gewonnen niet vriendschappelijk?

Italie en nu ook Wales waren beter.....

 

En het publiek was ook heel tam zeg....na die 1-1 alleen maar zure gezichten en stil....

 

Jammer,maar het was geen team, geen moment.

Link naar reactie

Nou nou ...... Belgie compleet afgeserveerd.

De belgische tv maakt het team compleet af.

 

Ik vrees dat dit belgie en een aantal spelers te hoog ingeschat zijn, want nu even eerlijk, hebben ze ooit van een groot land gewonnen niet vriendschappelijk?

Italie en nu ook Wales waren beter.....

 

En het publiek was ook heel tam zeg....na die 1-1 alleen maar zure gezichten en stil....

 

Jammer,maar het was geen team, geen moment.

Echt leuk Hollanders die hun objectieve opinie komen geven.

 

Penisnijd?

Link naar reactie

Die Zwendel toch, jullie zijn afgeserveerd door een B land. De grootste kans op een finale verpest...... Ik ben het zelden met Lecram eens maar dit keer.... De Whelshmen vraten het gras op voor elkaar, belgie bestond uit 11 verwende eilandjes en de fans waren heeeeel snel stil.

 

Nederland verloor ook van b landen en kwalificeerde zich niet eens, ook gewoon heel slecht.......

 

Om de zonzij te zien: van Wilmots zal niemand meer last hebben....

Link naar reactie

Sorry Zwendel, maar dit is echt een schande. 

 

Die mietjes verdienen waarschijnlijk te weinig om goed te spelen als team  :e006:

 

Zwendel is het allemaal nog aan het verwerken. De wedstrijd tegen Hongarije was heel goed maar nu was het gewoon slecht. Ligt dat aan een onzeker verdedigingscentrum, slechte sfeer in de ploeg ?

Link naar reactie

Iedereen is blijkbaar vergeten dat we twee jaar geleden ook al last hadden van Wilmots. Hopelijk is die jeuk nu ook weg. 

 

En what the fuck is dat op dit forum met te snel posten na elkaar? Djiezus

 

Probeert Bonte zo niet de spambots buiten te houden ?

GVD: Deze reactie werd niet toegevoegd omdat het te snel werd geplaatst

Link naar reactie

Zwendel is het allemaal nog aan het verwerken. De wedstrijd tegen Hongarije was heel goed maar nu was het gewoon slecht. Ligt dat aan een onzeker verdedigingscentrum, slechte sfeer in de ploeg ?

 

 

Wilmots. 

 

(hopelijk was mijn reactie niet te vlug na mijn vorige...)

jawel dus... zucht. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...