Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

UK RAISES ALERT LEVEL

The English are feeling the pinch in relation to recent Russian threats and have therefore raised their security level from “Miffed” to “Peeved.”
Soon though, security levels may be raised yet again to “Irritated” or even “A Bit Cross.”
The English have not been “A Bit Cross” since the blitz in 1940 when tea supplies nearly ran out.
The Russians have been re-categorised from “Tiresome” to “A Bloody Nuisance.”
The last time the British issued a “Bloody Nuisance” warning level was in 1588, when threatened by the Spanish Armada.

The Scots have raised their threat level from “Pissed Off” to “Let’s Get the Bastards.”
They don’t have any other levels.
This is the reason they have been used on the front line of the British army 🪖 for the last 300 years.

The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from “Run” to “Hide.”
The only two higher levels in France are “Collaborate” and “Surrender.”
The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France’s white flag factory, effectively paralyzing the country’s military capability. They have also started wearing their reversible coats .

Italy has increased the alert level from “Shout Loudly and Excitedly” to “Elaborate Military Posturing.”
Two more levels remain: “Ineffective Combat Operations” and “Change Sides.”

The Germans have increased their alert state from “Disdainful Arrogance” to “Dress in Uniform and Sing Marching Songs.” They also have two higher levels: “Invade a Neighbour” and “Lose.”

Belgians on the other hand, are all on holiday as usual;
the only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels.

The Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy.
These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.

Australia meanwhile, has raised its security level from “No worries” to “She’ll be alright, Mate.” Two more escalation levels remain: “Crikey! I think we’ll need to cancel the barbie this weekend!” and “The barbie is cancelled.” So far, no situation has ever warranted use of the final escalation level.

John Cleese – British writer, actor and tall person

Link naar reactie

Er heeft ooit eens een kind een bulldozer besteld. Per ongeluk. Dat is uit de tijd dat website-ontwerpers de mensen wijsmaakten dat een website een kinderafdeling moest hebben, en de kleine was van die afdeling in de verkoopafdeling gesukkeld en had een tweedehands dozer van 200 000 euro of zo besteld. Gelukkig heeft de verkoper de vergissing erkend, en werd de bestelling geannuleerd.

Link naar reactie

Doet me denken aan die keer dat we 40 hazmat-pakken bijbestelden voor een shutdown, met het idee dat dit 2 dozen waren. Bleek het format in SAP in aantal dozen te staan in plaats van in aantal pakken, maar dat was ons niet duidelijk.
Gelukkig hebben we die stock kunnen verdelen over andere bedrijven binnen de groep want hoewel we die dingen met de regelmaat van de klok nodig hebben, 800 stuks was wat veel van het goeie. Die dingen hebben namelijk een best before-datum.

afbeelding.png

Link naar reactie
1 uur geleden, Tanuki zei:

Doet me denken aan die keer dat we 40 hazmat-pakken bijbestelden voor een shutdown, met het idee dat dit 2 dozen waren. Bleek het format in SAP in aantal dozen te staan in plaats van in aantal pakken, maar dat was ons niet duidelijk.
Gelukkig hebben we die stock kunnen verdelen over andere bedrijven binnen de groep want hoewel we die dingen met de regelmaat van de klok nodig maar 800 stuks was wat veel van het goeie. Die dingen hebben namelijk een best before-datum.

afbeelding.png


zo is het ook bij ons gegaan, 1 doos was niet 1 maar 4 gewone dozen. Ik ben gewoon om strips te kopen dus het bedrag zag er niet zo extraordinair hoog uit. 😕

Link naar reactie

Een Moskoviet komt een krantenwinkel binnen.

Hij koopt een krant, kijkt naar de voorpagina, draait zich om en gooit de krant meteen in de vuilnisbak.

De volgende dag komt hij terug en doet hetzelfde. Hij koopt een krant, kijkt naar de voorpagina en gooit ze weg.

De derde dag gebeurt het weer. De krantenverkoper is erg verbaasd, maar zegt niets.

Na enkele weken kan de verkoper het niet meer aan. "Excuseer meneer," zegt hij, "maar waarom doet u dat? U koopt elke keer een krant, kijkt enkel naar de voorpagina, en gooit ze meteen weg."

"Oh, ik zoek gewoon iets.'

"Ok. En wat zoekt u dan?"

"Een overlijdensbericht."

"Maar meneer", zegt de krantenverkoper, "u opent de krant niet eens. De overlijdensberichten staan niet op de voorpagina."

"Geloof me. Het overlijdensbericht dat ik zoek zal op de voorpagina staan."

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
3 hours ago, Bonte said:

Hoe lang kun je een verhaaltje rekken, als iemand het einde weet zonder vals te spelen dan hoor ik het graag. 🙂
 

https://www.soolide.com/nl/136387

Miljaarde, wat een overloos doorgeklik voor een supervoorspelbaar verhaaltje. (Tenzij na zowat pagina 50 er toch nog een plottwist kwam. Ik heb 't dan opgegeven.) Was 't niet over een dobermann geweest...

 

Long story short:

 

Spoiler

Gezin adopteert een dobermann uit het asiel. Op dag vier lijkt hij in de tuin hun baby te mishandelen door het kind twee keer vast te pakken en te verzetten, en 't daarna bij de luier te nemen en ermee op toer te gaan. Kind naar spoed, maar er is niets mis mee. De hond daarentegen gaat achteruit. Dier naar de dierenarts, en 't blijkt een giftige ('t is Australië, wat wil je?) slangenbeet te zijn. De hond was eigenlijk 't kind aan het beschermen. Het heeft niet veel gescheeld, maar hij kwam erdoor.

 

Link naar reactie
2 minuten geleden, Yncke zei:

Miljaarde, wat een overloos doorgeklik voor een supervoorspelbaar verhaaltje. (Tenzij na zowat pagina 50 er toch nog een plottwist kwam. Ik heb 't dan opgegeven.) Was 't niet over een dobermann geweest...

 

Long story short:

 

  Toon verborgen inhoud

 


ik wou voor de grap eens doorlezen, na een tijdje stop je niet met lachen omdat het zo belachelijk is. Ik heb het maar 40 pagina’s uitgehouden, je hebt gewonnen. 🙂

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...