Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

Ik ben blijkbaar vriendjes met Chat GPT, want ik mag altijd direct binnen zonder een maandabonnement te hebben genomen.

Of het interesseert de meeste mensen geen reet meer sinds ze gezien hebben wat het maar oplevert.

 

Anyway:

Ik: Schrijf een scenario voor Buck Danny.

 

Chat GPT:
 

Quote

 

Buck Danny is een populaire fictieve piloot die avonturen beleeft in de luchtvaart. Hier is een scenario voor een nieuwe Buck Danny verhaal:

 

Titel: De verloren schat van het regenwoud

 

Actie: Buck Danny en zijn team worden ingehuurd door een rijke ondernemer die op zoek is naar een verloren schat die ergens in het regenwoud verborgen ligt. Buck en zijn team zijn enthousiast om op zoek te gaan naar deze schat en nemen de uitdaging aan.

Het avontuur begint wanneer ze in het regenwoud aankomen en ontdekken dat het gebied bewoond wordt door een stam die nog nooit contact heeft gehad met de buitenwereld. De stam is wantrouwig en het team moet hard werken om hun vertrouwen te winnen.

Na veel zoeken en uitdagingen te overwinnen, vinden ze eindelijk de plek waar de schat verborgen ligt. Maar ze ontdekken ook dat er een andere groep op zoek is naar de schat en deze groep stopt niet voor niets om de schat in hun bezit te krijgen.

Een spannend gevecht breekt uit tussen Buck en zijn team en deze andere groep, en het wordt een race tegen de klok om de schat te beschermen en te ontsnappen uit het regenwoud.

 

Einde: Buck en zijn team slagen er uiteindelijk in om de schat veilig te stellen en te ontsnappen uit het regenwoud. De ondernemer is dankbaar en beloont hen voor hun harde werk. Maar het avontuur is nog niet voorbij, want er zijn nog altijd andere schatten te vinden en avonturen te beleven.

 

Dit verhaal zou vol actie, avontuur en spannende momenten kunnen zijn, en is geschikt voor Buck Danny fans die houden van avontuurlijke verhalen over de luchtvaart.

 

 

Ik: ik vroeg een scénario, geen mix tussen een scenario en een recensie, computer!

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Voor wie wil kennis nemen van de bizarre wereld van "Russkia", dit filmpje. Onderschept uit Rusland, als spotfilmpje her en der op Twitter verspreid, door mij dan maar even binnengehaald en van extra Nederlandse ondertitels voorzien.

 

Blijkbaar ten behoeve van buitenlanders, dat propagandafilmpje, wegens de Engelstalige plakkaatjes in de film. Of anders een liefhebber die het vertaalde en op veel te grote plakkaten plaatste. Maar maak kennis met een voorbeeld van de "info" dat de regering geeft aan zijn burgers.  Verneem en verwonder en ....

 

Ik ben niet verantwoordelijk voor eventueel geforceerde lachspieren. 😜

 

(Voor de ondertiteling: op het moertje rechtsonder drukken tijdens het afspelen en Nederlandse ondertiteling kiezen.)

 

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...