Ga naar inhoud

Signeersessie Delaby In Atlantis Oudenaarde Zaterdag 9 Maart


Veto

Recommended Posts

Op zaterdag 9 maart kom Philippe Delaby (Murena, Klaagzang van de Verloren Gewesten...) signeren in stripwinkel Atlantis te Oudenaarde.

 

Hij maakt 12 tekeningen. De gelukkigen worden per lottrekking aangeduid.

 

Als je in aanmerking wil komen om bij die gelukkigen te zijn, moet je naar voor 9 maart naar Atlantis gaan waar je ter plekke een ex-libris van Delaby koopt. Dan verdwijnt je naam in een urne. Uit die urne zullen de 12 gelukkigen worden getrokken.

 

Wanneer de trekking plaats zal vinden, meld ik later nog.

 

Er zijn in totaal 120 ex-librissen gedrukt. Er zijn meerdere afbeeldingen beschikbaar. Als je meer dan één keer in de urne wil terecht komen, spring je gewoon meer dan één keer binnen in Atlantis en koopt per keer dat je de winkel bezoekt één ex-libris.

 

Momenteel zijn er al 34 ex-librissen verkocht.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Ok, dus er worden 120 ex librissen verkocht en 13 bofferds krijgen een dedi, een kans van minder dan 11 %. Dan verkies ik het systeem van Silvester, een dure beurseditie of 2 hcerts maar wel een zekere dedi......

Er zijn 120 ex-librissen gedrukt, dat wil niet zeggen dat ze effectief ook allemaal verkocht worden. Als ik me niet vergis waren er de laatste keer in Antwerpen een 60-tal verkocht, maar daar kon je ze ook telefonisch of per e-mail reserveren en dan overschrijven. Nu blijkbaar enkel ter plekke.

"Voor wie wacht, komt alles steeds te laat"

Link naar reactie
  • 1 month later...

Even draadje naar boven halen: stand van zaken : er zijn momenteel 68 ex-librissen verkocht.

 

Je kan nog tot morgennamiddag in Atlantis Oudenaarde langsgaan om kans te maken op één van de twaalf dédi's van Philippe Delaby volgende week zaterdag 9 maart !

Morgen zal een onschuldige kinderhand (letterlijk) de 12 gelukkigen trekken.

 

De 12 uitgelote namen zullen per mail het goede nieuws ontvangen.

 

Wie niet waagt, niet wint...

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

hmm dat komt dus ongeveer overeen met 1 kans op 5 :e005:

Inderdaad of een nog grotere kans... als je vrouw, zus, broer, neef, nicht, vader, moeder... ook hebt ingeschakeld ! :e005:

 

Ik ben benieuwd hoeveel 'bekenden' er bij de winnaars zullen zijn. Ik zal de hele namiddag naast de grootmeester 'himself' plaatsnemen. Hopelijk tot zaterdag !

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Dan toch nog enkele geïnteresseerden bijgekomen : 76 ex-librissen zijn er uiteindelijk de deur uit voor de lottrekking ! Ongeveer vergelijkbaar als bij Delaby's vorige Vlaamse signeersessie in Tse Tse (Antwerpen). Toen waren er iets meer dan 80 geïnteresseerden in de urne verdwenen.

 

De gelukkigen worden eerstdaags via mail door Atlantis gecontacteerd.

Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :

http://vetostript.weebly.com

Link naar reactie

Ik hoop dat het je lukt, Krimson, het is je gegund.

Voor ons Nederlanders is het een kansloze zaak, je kunt niet verwachten dat wij naar België afreizen om een ex libris te kopen om aan een loterij mee te doen. Maar ach, de winkel regelt tenminste een dedi-sessie met een mooie naam, misschien komt Delaby volgende keer eens naar Nederland, mooie taak voor de Striphooligan.........haha

Link naar reactie

Voor ons Nederlanders is het een kansloze zaak, je kunt niet verwachten dat wij naar België afreizen om een ex libris te kopen om aan een loterij mee te doen.

 

Jullie kunnen natuurlijk ook niet verwachten dat wij Belgen zomaar voor een appel en een ei een tekening voor jullie gaan maken eh?

Link naar reactie

Jullie kunnen natuurlijk ook niet verwachten dat wij Belgen zomaar voor een appel en een ei een tekening voor jullie gaan maken eh?

 

Dat is zo, wij hebben (op Silvester na) helaas geen winkels die grote namen laat komen.

Maar een aantal uur op en neer rijden voor een ex libris met alleen de kans op een tekening is natuurlijk niet realistisch (of we moeten echt in man bijt hond willen).

 

Ik wens de (belgische) repers ook veel succes toe en hoop de resultaten te zien op de reep.

En wie weet komt onze grote vriend ook een keertje naar zijn Nederlandse fans.

Link naar reactie

Tuurlijk komt Krimson als alternatief gewoon naar ons toe in het bruisende Gorinchem, dan krijgt hij vast een pint van Retep, staat hij gezellig met Lecram in de rij en kijkt hij naar goed naar de catawiki babes en cosplay dames van DD (daar zal Osimar dan wel continu rondhangen), wat wil je nog meer? :D

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...