Jump to content

Natekenen

Recommended Posts

Posted

Thnx! mochten anderen misschien ook wel eens werk hebben nagetekend van stripmakers- ik ben erg benieuwd!

Ik heb ooit in mijn prille jeugdjaren een plaat uit Kuifje en de Picaro's nagetekend. 

Los van het resultaat (met een rotring pen op een ruwe Steinbach :e010:) vond ik het toen best wel leerrijke oefening.

Posted

Deze Kuifje tekende ik vele jaren geleden, omdat ik als ruimtevaart-gek vond dat hij bij mij aan de muur moest hangen. Heeft ook nog jaren op mijn kamer op het werk gehangen. Formaat 30x40.

post-10-0-47910000-1470332830_thumb.jpg

Nu trouwens met dit schilderij bezig. Geen stripfiguur, maar even om het contrast aan te geven.

post-10-0-86211900-1470335761_thumb.jpg

Posted

Geweldig! Echt ontzettend mooi zeg! Met welke materialen heb je die kuifje plaat gemaakt?

Zwarte viltstift voor de lijnen en kleurpotlood voor de inkleuring. De zwarte 'hemel' is plakkaatverf, omdat dat een te groot vlak was voor stift of potlood.

Guest Kameraad Mauser
Posted

Die astronaut/Armstrong ziet er ook wel goed uit.

Ed zou zo illustratiegidsen voor allerlei uniformen en diverse klederdrachten van volkeren doorheen de geschiedenis kunnen vormgeven.

Posted

Die astronaut/Armstrong ziet er ook wel goed uit.

Ed zou zo illustratiegidsen voor allerlei uniformen en diverse klederdrachten van volkeren doorheen de geschiedenis kunnen vormgeven.

Ed Funcken.  :e005:

Guest Kameraad Mauser
Posted

Ikzelf ken hem ook maar van facebook.

Guest Kameraad Mauser
Posted

Leuk...voor de ene waarschijnlijk niet...voor de andere wel. Ikzelf ben wel fan van Liberge zijn werk.