Ga naar inhoud

Nieuw Bij Mediageuzen!


marioboon

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Heerlijk nieuws!!

 

Om een hete zomerdag nog een beetje 'hotter' te maken, geven we hierbij alvast de cover vrij van het bijzonder teasende eerste album van Anne: een verlegen en schuchtere eerstejaars studente voor haar eerstejaar hogeschool op 'kot' mag. Dit onder het alziende oog van 'papa' die vanop een afstandje over het wel en wee(lderige) vormen van dochterlief waakt. Getekend door de Italiaanse topper Vincenzo Cucca, en magistraal ingekleurd door diens sympathieke madam Mariacristina Federico. Wordt verwacht half oktober. Keep u posted.

 

 

post-130-0-25341400-1472482050_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Goed om te weten!
Eigenlijk... zou er in elke Supermarkt gewoon een rek moeten zijn met titels van DDB, Mediageuzen, Silvester, Standaard etc.  Oooo dat zou gaaf zijn!
Mijn dichtsbijzijnde SSZ is 70km ver weg :(

Mijn eigen SSZ is zelfs 201 km ver weg.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Aangezien een aantal stripspeciaalzaken kortingen tot 100 % geven op de verzendkosten (afhankelijk van de grootte van de bestelling) is het niet nodig om er voor in de auto/OV te stappen.

Tuurlijk!!!!

Ik koop bij Archonia, bij Comicasa en bij Cheapcomics. En soms ook via Bookdepository! Dus dat komt wel goed!

Maar dat is NIET hetzelfde! Zeker bij nieuwe strips wil ik erdoorheen bladeren!

En dat heb ik de Mediageuzen ook al laten weten. Er moet echt een doorblader-voorbeeld online komen, of minstens de link naar de besprekingen op Stripspeciaalzaak en op Stripinfo!

 

Je koopt toch niet ongezien nieuwe strips? Even doorbladeren om erachter te komen of het iets is, is wel lekker. 

Precies!

 

Vaak genoeg wel hoor, zeker van series waar ik de voorgaande delen ook al van heb.

En daar gaat het hier juist NIET over!

 

Laat ik mijn persoonlijke case voorleggen:

 

Ik ben bevriend/bekend met bijna alle artiesten van Mediageuzen en voor sommige (hoi Boon!!!) heb ik zelfs diep respect op meerdere gebieden.

Qua strips kopen ben ik echter redelijk focused of is mijn trechtervisie overheerst. Dat wil zeggen dat ik niet van alles hou JUST BECAUSE ik die artiesten nu ken.

Zo werkt het bij mij gewoon niet! Sadly moet ik aan mijn budget denken.

 

Dus ik ga zeker IRIS en ook die van Isabel Baele inkijken. En ik bedenk me dat ik Doomday nooit heb ingekeken dus dat ga ik ook doen.

 

Maar wel eerst inkijken!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

http://www.stripspeciaalzaak.be/StripFacts.php#Mediageuzen

 

Vooruitblik Mediageuzen

 

blauwelijn.jpgAnne-1.jpg

Dejah-Thoris-1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dat ziet er gaaf uit!!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Nou, die layout van je posting laat wel iets te wensen over. 

 

copypaste ging niet zo lekker :)

Ik zal eens zien of ik het kan aanpassen. Tot ik op SAVE drukte, was nl alles goed.

Tsja gaaf.....dan zit je waarschijnlijk ook elke playboy te bewonderen en gaaf te vinden

Ik ken de strips niet, maar de covers doen mij het ergste vrezen voor de scenarios. Maar you can't judge the book by the cover.....

dat niet meer, maar ik ben fan van CUCCA (ben bezig met een persoonlijke samenwerking zelfs) en zijn tekenstijl van licht-ero spul doet het gewoon erg goed bij me.

 

En DEJAH THORIS is fantasy/adventure. Dat heeft (ondanks de prachtige Paul Renaud cover) niets mer ero-humor te maken, maar dus echt fantasy spul. Lees de omschrijving er maar eens van.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik ben wel benieuwd wat er van John Carter's wereld overgebleven is.

best veel.

 

Ik heb de boeken gelezen, werd verliefd op de marvel-serie van JohnCarter (toch meer space opera) en toen Dynamite kwam met hun nieuwe series heb ik die allemaal gevolgd. Tuurlijk waren er mindere comics, maar het grootste gedeelte is behoorlijk loyaal aan de prachtige karakters van vanouds.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...