Ga naar inhoud

Rode Ridder Trilogie De Klauw & De Drietand & Inferno


Martin

Recommended Posts

41 minuten geleden, eriktex zei:

Och, 15 Euro voor een drieluik dat anders nooit was uitgegeven. Da's toch niet gek? Het heeft ook nooit de oplage van een 'gewone' Rode Ridder. Als liefhebber zou ik er blij mee zijn, ik vind het juist vreemd dat de originele uitgever ze nooit in kleur heeft uitgebracht.

Precies. Ik ben hartstikke blij dat ze deze albums alsnog hebben uitgebracht op deze manier. Anders had ik die verhalen nooit gekocht aangezien ik 130 euro te duur vind....

 

Link naar reactie
52 minuten geleden, eriktex zei:

 ik vind het juist vreemd dat de originele uitgever ze nooit in kleur heeft uitgebracht.

Ik vind het nog altijd een vreemd idee dat men niet eerst nog een einde heeft gemaakt in de reguliere reeks voordat Bono startte!
O well.. ik ga het vrijdag ophalen als het goed is.

Ik heb al vernomen dat het geen hoogstaand verhaal is, maar daar zit ik soms niet zo mee

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 15-9-2016 om 12:43, Michel zei:

 

Een vriend van mij wilde enkel een handtekening in een Rode Ridder album. Claus weigerde dit..

Ik weet niet hoe laat je vriend in de rij stond voor een (hand) tekening, maar ik was er rond twee uur die zaterdag in Veldhoven , en Claus had t niet superdruk. Er waren twee mensen voor me, en Claus nam voor ieder de tijd om een gesigneerde tekening te maken. Persoonlijk een bijzonder goedkope deal, 15 euri en een tekening in een album dat er, zoals reeds hierboven gezegd, anders nooit zou zijn gekomen... Dit kind is er erg blij mee!!!😄

IMG_1561.JPG

IMG_1562.JPG

Link naar reactie
4 uren geleden, Martin zei:

En, wat vinden degenen die deze softcover gekocht hebben ervan?

Persoonlijk vind ik het overprijsd voor een zwart-wit uitgave. Stribbel Strips kiest ervoor om gebruik te maken van het feit dat twee van de drie verhalen in deze bundel nooit verschenen zijn in de reguliere reeks. Misschien dat er een paar andere uitgeverijen zijn die dat ook dermate zouden uitbuiten?

Ik ben vooral blij dat dit nog in softcover is uitgekomen en ik vind dat het strippubliek de uitgever dankbaar zou moeten zijn dat ze deze bundel in een kleine oplage tegen een vrij lage prijs beschikbaar maken. 

 

Het enige punt van kritiek is dat Standaard dit niet in de normale reeks heeft uitgegeven, vooral omdat de auteur jaren voor hun gewerkt heeft. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...