Ga naar inhoud

Vermindering Of Zelfs Afschaffing P@pers


Johan

Recommended Posts

We proberen altijd een mengeling te maken van oude klassieker en nieuwe meesters.

Ik ben blij met de reacties die ik lees en ik hoop dat er dit evenwicht er toch ook voor zorgt dat mensen die ooit afgehaakt hebben zich terug willen inschrijven.

 

2017 is net begonnen dus dit is het ideale moment.

Alle info op: www.brabantstrip.be

 

Done :e005:

Tomorrow  Saturday Sunday Today is my favorite day

Link naar reactie

Voor andere tijdschriften, al dan niet met strips, moet je toch ook jaarlijks je abonnement vernieuwen?

 

Neen, in Nederland loopt alles door. Dat leidde in het verleden wel eens tot gramstorige abonnee's die eigenlijk de spullen niet meer wilden. Dan moest je nog een jaar lid blijven. Nu is dat een stuk verbeterd. Toen ik na de dood van mijn moeder haar vele vele tijdschrift abo's opzegde ging dit quasi op dagbasis.

Link naar reactie

Neen, in Nederland loopt alles door. Dat leidde in het verleden wel eens tot gramstorige abonnee's die eigenlijk de spullen niet meer wilden. Dan moest je nog een jaar lid blijven. Nu is dat een stuk verbeterd. Toen ik na de dood van mijn moeder haar vele vele tijdschrift abo's opzegde ging dit quasi op dagbasis.

 

Jij bent ook niet snel tevreden - je klaagt de twee systemen aan.

 

In Vlaanderen moet je een abonnement verlengen (dat lijkt me de beste formule), vroeger moest je Robbedoes hetzij om de 2 jaar, om het jaar, elke 6 maanden of elk kwartaal verlengen !

It could be worse, it could be raining !

Link naar reactie

Jij bent ook niet snel tevreden - je klaagt de twee systemen aan.

 

In Vlaanderen moet je een abonnement verlengen (dat lijkt me de beste formule), vroeger moest je Robbedoes hetzij om de 2 jaar, om het jaar, elke 6 maanden of elk kwartaal verlengen !

 

Ik ben zeer tevreden met de huidige stand van zaken in nederland. Abo's lopen door tot je opzegt. de opzegtermijn is zeer kort dus je krijgt hoogstens 1 tijdschrift na opzegging.

Link naar reactie

Ik probeer nu al een half jaar een Robbedoesclub abonnement op te zeggen, als ze al de telefoon opnemen spreekt er niemand Nederlands en heb me al 3 keer afgemeld via het automatische systeem maar die pakketten blijven toekomen. Moet er niet aan denken dat ik zo meerdere abbo's heb lopen, wat een bagger.  :e006:

Link naar reactie

Ik probeer nu al een half jaar een Robbedoesclub abonnement op te zeggen, als ze al de telefoon opnemen spreekt er niemand Nederlands en heb me al 3 keer afgemeld via het automatische systeem maar die pakketten blijven toekomen. Moet er niet aan denken dat ik zo meerdere abbo's heb lopen, wat een bagger.  :e006:

 

Aangetekende brief sturen. Lekker ouderwets, maar handigst.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie

Moet je je nog steeds ieder jaar aanmelden ? Dan haak ik af. Ik las de BSM ook wel maar een blad waar je zelf achterheen moet om het te blijven krijgen, dat is toch geen bemoedigend perspectief.

Je moet gewoon jaarlijks betalen. Vroeger was dat bericht ergens binnenin verstopt. Nu hebben ze er een groot blad vooraan bijgestopt waar je niet naast kan kijken :D

Link naar reactie

Neen, in Nederland loopt alles door. Dat leidde in het verleden wel eens tot gramstorige abonnee's die eigenlijk de spullen niet meer wilden. Dan moest je nog een jaar lid blijven. Nu is dat een stuk verbeterd. Toen ik na de dood van mijn moeder haar vele vele tijdschrift abo's opzegde ging dit quasi op dagbasis.

Ik stop gewoon met betalen.

Het probleem is wel dat die verschillen leiden tot een verschillende cultuur in Nederland en België. Daardoor hebben wij het een en ander uit Nederland gekregen dat we gewoon niet meer wilden, en waar we dus ook niet meer voor betaalden. Maar sommige Nederlanders zijn dan flink in hun wiek geschoten. Ik laat me ook niet bedreigen door brieven die betalingen eisen van spul dat ik niet heb gevraagd. Niet gevraagd is niet gevraagd.

Link naar reactie

Je moet gewoon jaarlijks betalen. Vroeger was dat bericht ergens binnenin verstopt. Nu hebben ze er een groot blad vooraan bijgestopt waar je niet naast kan kijken :D

Van Spirou krijg ik doorgaans een brief met de vraag voor de abonnementsverlenging. Ik denk dat als je niet betaald, je gewoon niets meer krijgt.

Maar Robbedoesclub heeft waarschijnlijk niets met Spirou te maken.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...