niemand Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Damnit. Ik vind deze dvd box nergens meer. (ik ben 'm kwijt, dus) Als iemand er een teveel heeft, of iemand wil er van af, ik wil 'm wel. Ik kan niet tegen gaten in mijn collecties. Tussen Batman The Movie en Batman Begins zit een gat. Link to comment
Daan Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Ik zoek ook al tijden naar dvd's of bd's van Batman en Batman Returns. De bd's gaan helaas aan veel te hoge verzamelaarsprijzen. Jij bedoelt toch ook de Tim Burton verfilmingen of ook die van Schumacher, te weten Batman Forever en Batman and Robin? Link to comment
niemand Posted January 9, 2013 Author Share Posted January 9, 2013 The Batman Collection bevat de vier films Batman Batman Returns Batman Forever Batman and Robin. Volgens winkeliers is deze box nog steeds beschikbaar bij Warner Bros, maar bieden ze hem al een tijdje niet meer aan. Of houden ze hem voor speciale acties. Er stond er gisteren nog 1 op 2de hands.be maar die was al verkocht voor twintig euro, verzending inbegrepen. Dat moet dus nog te vinden zijn voor een nomale prijs. Geduld is wel niet mijn sterkste kant wat is een bd ? Link to comment
Daan Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Goed nieuws! wat is een bd ? Een Blue-ray disc. Link to comment
niemand Posted January 11, 2013 Author Share Posted January 11, 2013 Ah een BR, zeggen ze bij ons. Als ik bd zie staan, denk ik altijd aan een strip (het franse bd, dus). Ik heb er één gevonden, op het net, in Nederland. Dus Daan, die boxen worden regelmatig op het net aangeboden, en niet voor verzamelaars prijzen. De dvd's appart, dat is iets anders. Maar op 2de hands be heb ik toch dvd's van Batman en Batman Returns gezien voor normale prijzen ook. Blijven zoeken. Slotje. Link to comment
Recommended Posts