Ga naar inhoud

Inktober Op De Getekende Reep


feli

Recommended Posts

Ik wou even iedereen feliciteren die aan deze uitdaging heeft deelgenomen. Ik was slechts een occassionele lurker het laatste jaar maar heb deze afgelopen maand toch elke dag eens binnengewipt om jullie kunstwerken te bewonderen. Respect aan iedereen die heeft volgehouden en steeds weer een gedeelte van zijn/haar dag heeft opgeofferd om iets op papier te toveren.

Link naar reactie

Ik heb ook genoten van de werken van de andere forummers.  Grappig hoe iemand soms een thema gans anders interpreteert.   Ook heel vaak sterke staaltjes gezien van tekeningen die wegens tijdsgebrek op originele wijze gekadreerd werden, of veelvuldig van zwart werden voorzien, wat onverwacht mooie resultaten gaf...

 

Zelf heb ik in deze editie geleerd van niet bang te zijn van een beetje witte gouache om weer wit boven het zwart te schilderen.  Dat werkt makkelijker wanneer achteraf blijkt dat er wat diepte in je afbeelding ontbreekt...

Op naar volgende editie zou ik zo zeggen...!

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...