cartoonesk Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 Nog een gefeliciteerd aan Yncke, Dirk en Ivo voor het vervolledigen van deze uitdaging! groetjes. Quote
Yncke Posted November 4, 2019 Posted November 4, 2019 4 hours ago, cartoonesk said: Nog een gefeliciteerd aan Yncke, Dirk en Ivo voor het vervolledigen van deze uitdaging! groetjes. Je bent jezelf aan het vergeten! Quote yncke.be
Daan Posted March 2, 2021 Posted March 2, 2021 Zijn hier ook mensen die Inktober52 dit jaar doen? De 52 staat voor een wekelijkse tekening... De prompts tot nu zijn de volgende: FRESH HOME REFLECTION ANCIENT REMOTE MONSTER DRAGONFLY EGG Quote
ivo Posted April 20, 2021 Posted April 20, 2021 Ermee bezig ;-). Ik ben momenteel aan het inhalen. HIeronder #gift (van 2020) #fresh #home #reflection De rest tot en met #spaceship is al af maar moet ik nog online zetten... Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be
dirk (monsieur toupet) Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 Ik denk dat ik nog eens zal meedoen. Quote
Daan Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 3 uren geleden, dirk (monsieur toupet) zei: Ik denk dat ik nog eens zal meedoen. En ik voor het eerst... Quote
ivo Posted September 20, 2021 Posted September 20, 2021 Ik ben mezelf al aan het voorbereiden :). Quote www.instagram.com/kreativosaurus - www.kreativosaurus.be
cartoonesk Posted September 21, 2021 Posted September 21, 2021 Ik weet het nog niet of ik mee doe. Niet zo productief op het moment. Quote
Daan Posted September 21, 2021 Posted September 21, 2021 1 uur terug, cartoonesk zei: Niet zo productief op het moment. Dan is dit juist een fijne stok achter de deur! Quote
cartoonesk Posted September 21, 2021 Posted September 21, 2021 Dat is wel zo. Ik zal wel zien. (edit : ik heb de lijst in ieder geval geprint) Quote
Wouter Goudswaard Posted October 1, 2021 Posted October 1, 2021 Dan ben ik de tweede Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Daan Posted October 1, 2021 Posted October 1, 2021 En ik vond de mijn toch wat saai dus ik heb 'm van een 'kleurtje' voorzien... Dat is al iets beter. Leuk @dirk (monsieur toupet) en @Wouter Goudswaard! Ik snap dat die tenen van wouter door de sokken komen, niet te vijlen die uitsteeksels! En Dirk, heb je die fantasybabe direct in inkt gezet? Quote
dirk (monsieur toupet) Posted October 1, 2021 Posted October 1, 2021 Daan, wordt het een doorlopend verhaal? Ik zie al een mogelijk bruggetje naar 'Suit'... Ik heb gewerkt met een onderliggende potloodschets. Quote
Daan Posted October 1, 2021 Posted October 1, 2021 Yep! Ik heb bijna alle woorden al kunnen verbinden. Alleen de laatste twee moet ik er nog bij breien... En voorschetsen doe ik ook, ik vertrouw mijn eigen kunnen (nog) niet. Quote
Daan Posted October 2, 2021 Posted October 2, 2021 En voila, deel 2. Heeft iemand tips voor mij om netter met gewassen inkt te werken? Gisteren inkte ik met een fineliner en ging het kleuren goed. Vandaag toch weer gewerkt met een kroontjespen omdat dat meer voldoening geeft. Maar ik merk dat ik telkens inkt van de tekening meeneem met de verdunde inkt. Hoe doen anderen dat? Nog langer wachten? Moet ik een blotter gebruiken? Of iets anders? Quote
Wouter Goudswaard Posted October 2, 2021 Posted October 2, 2021 Mooi, heren! Hmmm, dat weet ik niet Daan… De inkt waar ik nu in m’n schetsboek mee werk is DeAtramentis document inkt, daarmee gaat ‘t prima (wel even wachten…). Met Oost-Indische inkt in combinatie met gewassen inkt (of aquarel) heb ik niet zoveel ervaring. Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Wouter Goudswaard Posted October 2, 2021 Posted October 2, 2021 Suit Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Daan Posted October 3, 2021 Posted October 3, 2021 Leuk heren! En @Wouter Goudswaard, bedankt voor je antwoord, ik zal gewoon voorzichtiger moeten zijn en proberen om minder nat te werken. Tenzij iemand hier nog een goede oplossing weet... Quote
dirk (monsieur toupet) Posted October 3, 2021 Posted October 3, 2021 Eigenlijk nooit echt problemen gehad met nat op Chinese inkt. Niet dat ik dat al erg veel heb toegepast... Quote
cartoonesk Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 En hier ben ik ook! 1. Crystal (of Cristal) 2. Suit 3. Vessel 4. Knot Quote
Wouter Goudswaard Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 Joepie! Fijne tekeningen, Michel! Quote Studio Goudbaard Ridiculand
cartoonesk Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 Dank je, Wouter. Ik zag op facebook een Inktober-tekening van Steve Baker, die een beetje op die van jou leek! Quote
Wouter Goudswaard Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 Die is ook tof! Ik ga die Steve Baker eens opzoeken. (Heb er ook al een gezien met een meer mensachtig figuur waar allerlei kristallen uit z'n rug komen...) Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Daan Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 Yeah, @cartoonesk doet het ook! Heel goed en zoals altijd: leuke tekeningen! hierbij mijn duit in het zakje, deel 4: Quote
dirk (monsieur toupet) Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 Michel, heel dynamisch en vlot, zoals gewoonlijk. Die verschillende steunkleurtjes zijn ook niet mis. Quote
fazerco Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 Goed bezig mensen. Ik volg zoals elk jaar. Quote
SPeeDy Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 1 uur geleden, fazerco zei: Goed bezig mensen. Ik volg zoals elk jaar. Idem hier Quote Tomorrow Saturday Sunday Today is my favorite day
Wouter Goudswaard Posted October 4, 2021 Posted October 4, 2021 KNOT. Maar dan een monsterknot… Quote Studio Goudbaard Ridiculand
cartoonesk Posted October 5, 2021 Posted October 5, 2021 Bedankt, Daan en dirk! Jullie tekeningen zijn ook goed èn origineel. 19 uren geleden, Wouter Goudswaard zei: Die is ook tof! Ik ga die Steve Baker eens opzoeken. Steve Baker heeft nog in Spirou gestaan met zijn strip La vie en slip en ook met puzzelpagina's. Quote
Wouter Goudswaard Posted October 5, 2021 Posted October 5, 2021 Oja, nu je het zegt. La vie en slip heb ik wel eens voorbij zien komen. Quote Studio Goudbaard Ridiculand
Recommended Posts