Ga naar inhoud

Inktober Op De Getekende Reep


feli

Recommended Posts

@YnckeNice! Alleen begrijp ik jouw "roof" niet, ten minste de connectie met de prompt zie ik niet.

 

Hierbij mijn deel 14. De tekening is wel oké maar de inkleuring verpest 'm een beetje. Toch eens beter in mijn strips kijken hoe anderen dat doen. Misschien had ik wat witruimte om Frederick's trui moeten laten? Ach, al doende leert men en dat was precies de opzet!

14-TICK.thumb.png.251f24658c21b05c1eecbd78ad6050f4.png

 

 

Link naar reactie

deel 17:

17-COLLIDE.thumb.png.ec716b25ad3dc9a26428254250c3a900.png

We zijn al een paar afleveringen in de nacht bezig en dat was nooit zo'n probleem met bijvoorbeeld de witte muren van het kasteel op de achtergrond. Er was altijd wel een manier om donker te suggereren. Tenzij jullie dat niet opgevallen is, natuurlijk... Deze scène moest echter wel echt donker zijn. Uren ben ik bezig geweest om zo donker uit te komen met gewassen inkt. En eigenlijk is het nog lang niet donker genoeg... Tip: als je met gewassen inkt werkt, geen nachtscènes verzinnen!

Link naar reactie
23 uren geleden, dirk (monsieur toupet) zei:

Weer veel moois.

Mee eens! Ik vind bijvoorbeeld Yncke's Collide erg goed gelukt en Cartoonesk's Compass leuk gevonden. En jouw Russische marktverkoopster is ook een pareltje!

 

23 uren geleden, dirk (monsieur toupet) zei:

Goeie houdingen, Daan.

Bedankt, misschien had ik beter acteur kunnen worden...😄

 

Mijn deel 20:

20-SPROUT.thumb.png.0053e05dc67668b1a618d02a07e776b2.png

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...