Ga naar inhoud

Nieuw Toernooi


nobody

Recommended Posts

En dat is dan de 64ste - en laatste. 

 

Bedankt allemaal. 

Door het onvoorziene ;) succes van indienen, kan het toernooi vroeger beginnen dan 1 december. 

 

We beginnen er mee op 15 november

 

Jullie hebben nog tot en met 9 november de tijd om eventueel jullie afbeelding (beter, groter) of tekstje aan te passen, of, indien we het niet gezien hebben, er ons op te wijzen dat een cover niet aan de regels voldoet. Na 9 november is het indienen helemaal afgesloten, en wordt het toernooi voorbereid. Als jullie iets aanpassen, laat het ons weten, we houden niet alles in het oog, en de afbeeldingen & tekstjes zijn ook elders opgeslagen. 

Link naar reactie

Zie ik nog steeds die '6' niet ergens terug komen?

Ah, die 6.

 

Ik heb een klein programma'tje geschreven om alle inzendingen door elkaar te schudden en zo het toernooi op te stellen, kwestie van de opstelling zo onbevooroordeeld en neutraal mogelijk te maken. Daarvoor heb ik een pseudo-random generator gebruikt. Da's een systeem waarbij je op basis van beginwaarden - in dit geval dus '6' - een hele reeks getallen genereert die willekeurig gedrag vertonen. Dus eigenlijk zie je je 6 opduiken bij elk duel. ;)

Link naar reactie

Ah, die 6.

 

Ik heb een klein programma'tje geschreven om alle inzendingen door elkaar te schudden en zo het toernooi op te stellen, kwestie van de opstelling zo onbevooroordeeld en neutraal mogelijk te maken. Daarvoor heb ik een pseudo-random generator gebruikt. Da's een systeem waarbij je op basis van beginwaarden - in dit geval dus '6' - een hele reeks getallen genereert die willekeurig gedrag vertonen. Dus eigenlijk zie je je 6 opduiken bij elk duel. ;)

Ik had al zo'n vermoeden. Maar het is leuk om te lezen hoe het werkt. En ga je dan bij de volgende ronde de uitkomsten van 1 en 2, 3 en 4 enz. tegen elkaar zetten of gaat dat ook weer via die generator?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...