mojo Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Op vraag van Krimson. Het is wel niet mijn foto, maar wel de dedi in mijn Criminal Deluxe edition 2 door Sean Phillips. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Daan Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 In de Gallerij (ipv Forum helemaal bovenaan) is ook een mogelijkheid tot het plaatsen van dedi's.... Da's misschien wat verwarrend. Er staat nu een mooie Joker in maar ik zie niet zo zeer wat de meerwaarde van zo'n mogelijkheid tot plaatsing in alleen een Gallerij is. Quote Link to comment
156 Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 ... maar ik zie niet zo zeer wat de meerwaarde van zo'n mogelijkheid tot plaatsing in alleen een Gallerij is. Je kunt er dan naar linken vanuit een thread. Als je in een thread een afbeelding upload, krijg je in de post een thumbnail te zien. Uploaden in de galerij en dan linken ernaar toont de afbeelding op ware grootte. Quote Link to comment
Daan Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Oké, dus die van Alexjodo en Mojo hierboven zijn hotlinks? Thumbnails zijn eigenlijk ook wel handig! Even snel zien of het interessant lijkt en er dan eventueel in het groot naar kijken. Quote Link to comment
Guest Incognito Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Op de vorige, oude site lukte het niet... hier eens proberen Quote Link to comment
Guest Incognito Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Niet helemaal wat ik dacht maar een mooie tussenoplossing lijkt het wel. Geen (enorme) full page maar ook geen download nodig om iets te zien... en een klik volstaat als je echt meer wil zien. Quote Link to comment
Lav Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Hmmm als ik erop klik zie ik maar de helft, de afbeelding is te groot en wilt zich niet schalen naar mijn schermgrootte. Jammer want ze zien er wel heel mooi uit Quote Lav A Fistful of Lines Link to comment
fenip Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 2 van Guibert op de boekenbeurs: http://www.comicartfans.com/GalleryPiece.asp?Piece=955971&GSub=72002 http://www.comicartfans.com/GalleryPiece.asp?Piece=955968&GSub=72002 Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Olsimar Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Je kunt er dan naar linken vanuit een thread. Als je in een thread een afbeelding upload, krijg je in de post een thumbnail te zien. Uploaden in de galerij en dan linken ernaar toont de afbeelding op ware grootte. Waarom zien we die van Alexjodo en Mojo dan wel groot Mask? Zijn dat plaatjes die al op internet staan dan? Quote Link to comment
Olsimar Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Chris test Werkt mooi en makkelijk zo Maar ik vind het hele plaatje gelijk in de draad wel mooier Quote Link to comment
belgiumdog Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 speciaal voor Warson : hehe die 1ste Bec is van Seneffee !!! gisteren mogen ontvangen die 2 de is van Zero Absolu van tijdje geleden . Quote Link to comment
mojo Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Waarom zien we die van Alexjodo en Mojo dan wel groot Mask? Zijn dat plaatjes die al op internet staan dan? Van mij komt idd v internet, heb er nog geen foto van genomen, maar ik heb er net zo een. Quote This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” Link to comment
Campesino Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 Vandaag naar de tentoonstelling van Ken Broeders geweest. In stripwinkel Alex te Antwerpen Berchem hangt divers werk van hem. Apostata, Voorbij de steen, Professor Pluim?, Het ei van oom Trotter, etc.. Ga eens kijken. Entree in de winkel is gratis. Quote A Veces Angel - A Veces Demonia - Pero Siempre Yo ! Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted November 30, 2012 Share Posted November 30, 2012 die thumbnails werken perfect!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lecram Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ladies and gentleman.........I've got him as dedi.............wie kent hem nog, mijn favoriete strip als kind in de kuifjebladen van mijn broers. Quote Link to comment
Dedi Kass Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Ook eens testen... ^o^ Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 die is SICK!!! Geweldig bedacht!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Fons van Erp Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 He Jos! Da's een mooie. Super bedankt! Jouw verrassingen liggen al bij Guido op je te wachten. Tot snel!!!! Quote Link to comment
Imajica Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 Dat is nog eens een leuk idee, zoveel mogelijk tekenaars op 1 vel krijgen. Dat ga ik ook eens proberen. Quote A Funny Thing Happened on the Way to the Forum Link to comment
grim Posted December 2, 2012 Share Posted December 2, 2012 je mag gerust ook het vervolg posten, heb hem al een paar keer live gezien, maar nog nooit echt in detail bekeken. hoeveel pagina's is het ondertussen? Quote Link to comment
alexjodo Posted December 3, 2012 Author Share Posted December 3, 2012 Van mij komt idd v internet, heb er nog geen foto van genomen, maar ik heb er net zo een. is idd een URL Quote Link to comment
marioboon Posted December 4, 2012 Share Posted December 4, 2012 Ladies and gentleman.........I've got him as dedi.............wie kent hem nog, mijn favoriete strip als kind in de kuifjebladen van mijn broers. Bara!! Vorig jaar nog een grote hommagetentoonstelling van gedaan in Brussel. Quote Link to comment
Guest Panoram-X Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 je mag gerust ook het vervolg posten, heb hem al een paar keer live gezien, maar nog nooit echt in detail bekeken. hoeveel pagina's is het ondertussen? Ik zit nu aan 81 tekenaars, ik moet eerst s wat deftige scans maken om de rest te posten...een beetje geduld aub ) Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 Simon Röhrmuller maakte een grapje op mijn HOT MUMMY thema I love it! (PS voor de normale DEDI's zal ik deze topic wel gebruiken en ook de COMIC-variant. Ik geloof dat er een aantal mensen het op prijs stellen dat ik de meer sexy Dedi's in een aparte topic pleuren ) Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Daan Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 heb je klachten gehad boomvavavoom? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 niet recht in mijn gezicht Check http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/131-boom-topic-ja-of-nee/ Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
fenip Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 Uberdoodle van David Petersen: Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted December 18, 2012 Share Posted December 18, 2012 ubercool!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
devilcreator Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 dit is toch geen doodle? Dit tekende hij voor betaling op LSCC, Als je dit gratis gekregen heb, chapeau. Afgezien van het geld blijft dit wel een ongelooflijke tekening. Quote Link to comment
fenip Posted December 19, 2012 Share Posted December 19, 2012 dit is toch geen doodle? Dit tekende hij voor betaling op LSCC, Als je dit gratis gekregen heb, chapeau. Afgezien van het geld blijft dit wel een ongelooflijke tekening. Tis iets intermediair. Petersen noemt het zelf Uberdoodles, vandaar de benaming. Je kan het boek (Mouse Guard Winter 1152 Black & White Limited edition) rechtstreeks bij hem kopen en voor een relatief kleine meerkost krijg je dit erbij. Quote http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=33998 http://www.2dgalleries.com/browse/profile?id=190 Link to comment
Fons van Erp Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Vandaag kwam voor mij een grote wens uit. Ik wilde al lange tijd eens de tekenaar van Lanfeust ontmoeten. Hier het resultaat. Hij was in Brussel, samen met zijn inkleurster Lyse: Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 die is MOOI!!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Daan Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Vandaag kwam voor mij een grote wens uit. Ik wilde al lange tijd eens de tekenaar van Lanfeust ontmoeten. Hier het resultaat. Hij was in Brussel, samen met zijn inkleurster Lyse: Die zou ik ook wel willen zien, heb je een link of zou je 'm hier kunnen uploaden? Quote Link to comment
Fons van Erp Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Hoezo Daan? De scan zit er toch bij??? Quote Link to comment
shakeitupguy Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Supercoole tekening. Ik vond 100€ toch iets te duur om er ook voor langs te gaan. Quote Link to comment
Veto Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Euh... 100 euro ?? Verklaar je nader... Hoe was het signeerreglement misschien ?? Quote Voor al mijn recensies, interviews met striptekenaars, dédicaces en eigen strips en illustraties :http://vetostript.weebly.com Link to comment
Recommended Posts