shakeitupguy Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Euh... 100 euro ?? Verklaar je nader... Hoe was het signeerreglement misschien ?? Je moest gewoon voor 100€ aan Tarquin spulletjes (strips, prints, andere) kopen om die tekening te krijgen. Tja, tekenaar en inkleurder overhalen kosten nu eenmaal geld. Wetende dat hij een paar weken geleden eerder ook al in Brussel was waar men toen gewoon een strip moest kopen en daar ik al een eerdere mooie tekening van Tarquin had heb ik de 100€ signeersessie maar laten voorbij gaan. Maar anders had ik het misschien ook overwogen. Quote Link to comment
Daan Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Hoezo Daan? De scan zit er toch bij??? Dat zal vast maar ik kan helaas weer eens niets zien.... Staat ie op photobucket of een vergelijkbare site? Op de vorige reep zag ik ook heel soms iets niet, veel minder vaak dan op de huidige maar dit terzijde, maar dan kon ik nog de link uit het bericht vissen wanneer ik op quote klikte.... Dat lukt op deze nieuwe reep ook helaas niet. Ik ben toch reuze benieuwd Fons! Quote Link to comment
dutch lines Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Dat zal vast maar ik kan helaas weer eens niets zien.... Staat ie op photobucket of een vergelijkbare site? Zit jouw internetverbinding misschien achter een zwaarbeveiligde proxyserver? Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Daan Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Zit jouw internetverbinding misschien achter een zwaarbeveiligde proxyserver? Ik heb werkelijk geen idee.... Het gebeurt slechts heel soms,... gelukkig maar , maar het blijft irritant. IK WIL FONS Z'N TARQUIN-DEDI ZIEN!!!! Quote Link to comment
lordofindifference Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Hey Daan, helpt onderstaande link ? http://i119.photobucket.com/albums/o156/Fonz_011/tarquinhebus2.jpg Quote Link to comment
Lecram Posted January 6, 2013 Share Posted January 6, 2013 Nog even een uitloopje van Breda en de laatste van 2012 (ai...slecht licht, matige foto). Quote Link to comment
Daan Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Hey Daan, helpt onderstaande link ? http://i119.photobuc...rquinhebus2.jpg Yes! bedankt. Hele toffe Hebus... thank you Lord. Quote Link to comment
Fons van Erp Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Bedankt voor de hulp. Nou heb je m gezien Daan. Tja, ik moest wat dingen aanschaffen, maar gelukkig was er nog een heleboel, wat ik niet had en zo snel zal ik Tarquin niet meer zien. Ik heb er een dagje Brussel met mijn vrouw van gemaakt en dit was een mooi extraatje! Quote Link to comment
Fons van Erp Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Mooie dedis Marcel!! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 wow Lecram!! Die zijn TOP!!! Van wie zijn die afkomstig? Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lecram Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 De eerste David Lopes en de tweede Fabrice Meddour (orde drakenridders). Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Thanks!! Echt.. die David Lopes (of Lopez?) is werkelijk geniaal!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lecram Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Thanks!! Echt.. die David Lopes (of Lopez?) is werkelijk geniaal!! Inderdaad, slip of the tong.....David Lopez. Quote Link to comment
velden8 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Die Lopez tekening is inderdaad prachtig Lecram! Hoe heb je die geregeld? Quote Link to comment
Lecram Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 De eerste twee van 2013............. Quote Link to comment
shakeitupguy Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Mooie commissies. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Thomas Du Caju is GOED!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lecram Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Mooie commissies. Beide geen commissions............al zijn het geen beurstekeningen. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 vertel meer!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Lecram Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 vertel meer!! Lemercier himself verkocht op ebay frankrijk zijn nederlandse uitgave HC van Durandal deel 3, ik denk dat hij die van de uitgever krijgt, maar er geen behoefte aan heeft. Er stond bij met dedi, maar verder niet hoe of wat. Vervolgens vroeg hij mijn naam en heeft hij er zelf zonder te vragen deze dedi met mijn naam ingezet tot mijn grote tevredenheid. De Du Caju tekening is/was een geste van de tekenaar........hetgeen ook zeer gewaardeerd werd. Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 nice! Mooi verhaal! Thanks for sharing! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Suske Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 De Du Caju tekening is/was een geste van de tekenaar........hetgeen ook zeer gewaardeerd werd. Bd Must heeft die tekening gebruikt voor zijn nieuwjaarswensen. Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Lecram Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Ja, dat klopt, die had ik nog niet gezien in het echt. Heeft iemand deze misschien over, dat is leuk bij het origineel?? Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Ik zag hem vandaag (onder het werken. Ik was een lijst aan het maken van alle EU-uitgeverijen) nog idd langskomen! Toen moest ik meteen hieraan denken maar iemand was me voor Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Suske Posted January 13, 2013 Share Posted January 13, 2013 Ja, dat klopt, die had ik nog niet gezien in het echt. Heeft iemand deze misschien over, dat is leuk bij het origineel?? Ik weet niet of er een gedrukte versie van bestaat. De afbeelding komt van hun website. http://www.bdmust.be/index.php Quote Mijn collectie originelen vind je hier: http://www.comicartfans.com/GalleryDetail.asp?GCat=61986 Link to comment
Safetyboy Posted January 15, 2013 Share Posted January 15, 2013 beetje laat - maar ben er best wel trots op: een "eeuwige oorlog" van Marvano - hij had op de Boekenbeurs niks anders dan Grand Prix getekend, en ik was de laatste in de rij die nog een dedi kreeg van de lieve mevrouw van de uitgeverij - ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...: Quote (òÓ,)_\,,/ Schoonheid bestaat slechts bij de gratie van lelijkheid. Link to comment
Lecram Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Dat is een mooie, geweldige serie ook, Eeuwige oorlog Quote Link to comment
Krimson Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Deze had ik gekocht en laten inlijsten. Ik weet niet of de foto geslaagd is Quote Link to comment
Nuwanda Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 beetje laat - maar ben er best wel trots op: een "eeuwige oorlog" van Marvano - hij had op de Boekenbeurs niks anders dan Grand Prix getekend, en ik was de laatste in de rij die nog een dedi kreeg van de lieve mevrouw van de uitgeverij - ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...: Marv' die blij is om een dédi te maken! Niet alleen de tekening, ook dat moment moet je van harte koesteren! Quote Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...: had ik met Charlie Adlard. Die had nergens meer goesting in op het einde van 2 dagen intensief zombies tekenen op FACTS. Toen ik hem vroeg om een Hot Mummy... hij leefde helemaal op Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
dutch lines Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 De eerste twee van 2013............. Prachtige tekening! Mooie aanwinst! Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
dutch lines Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Dean Yeagle: Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 ooo zo mooi!!! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
dutch lines Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Zo'n borsten op zo'n klein lichaam? Arm ding. Ze schijnen echt te zijn. Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
lordofindifference Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Zo'n borsten op zo'n klein lichaam? Arm ding. Ach wat, een kleine dichterlijke overdrijving ten behoeve van de esthetische balans... Laat ons geen kniesoor zijn, dit is een zeer mooie dedi ... Quote Link to comment
Theoak Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Ik heb zo mijn bedenkingen bij de popperigheid van het personage... Quote Link to comment
lordofindifference Posted January 19, 2013 Share Posted January 19, 2013 Ik heb zo mijn bedenkingen bij de popperigheid van het personage... Uit oprechte interesse : mag ik vragen wat die bedenkingen dan zijn? En wat je juist bedoelt met popperigheid? Zelf zie ik gewoon een leuke tekening, met blote borsten :e010: . Ik interpreteer het als 'tongue in cheek', en ik ben er bijna zeker van dat de auteur het ook zo bedoeld heeft. Een of andere Engelse koning zei ooit 'Honi soit qui mal y pense', en ik vraag me af of dat motto ook niet van toepassing is op dit soort artwork.. ?? Quote Link to comment
dutch lines Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Ik heb zo mijn bedenkingen bij de popperigheid van het personage... Je bent niet de enige. Elders op het forum zorgt deze tekening voor discussie, waar ik geen energie in ga steken. http://www.getekendereep.com/index.php?/topic/89-nutteloze-mededeling-van-de-dag/page__st__540 Quote Exclusieve workshops en masterclasses door de beste striptekenaars. Link to comment
Richard Boom-vavavoom Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Lees de strips. Het is allemaal sexy, maar nergens een schijn van `wat er elders genoemt wordt´ En IRL zijn er ook van dit soort dames. Dat wij ze nooit tegenkomen of met ze uitgaan, is bijkbaar een gegeven, maar dat ze er in zulke anatomische heerlijkheid zijn, is ook een gegeven! Quote The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor Link to comment
Johan Posted January 20, 2013 Share Posted January 20, 2013 Mannekes toch, misschien had men gewoon potlood over... Quote Link to comment
Recommended Posts