Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Vervolgens was ik laatste in de rij bij OGER (Gorn en Smaradgridders), fleurige dedi.

Gevolgd door een extraatje van Chan (had al tekening gemaakt in Crossfire, maar deed nog een kopje in zijn schetsboekje).

 

En als laatste, mijn dedi van Malfin, misschien wel mijn favoriet, ben grote fan van Golden City.

post-150-0-39019500-1360872602_thumb.jpg

post-150-0-89645100-1360872608_thumb.jpg

post-150-0-64174200-1360872620_thumb.jpg

Link naar reactie

laatste reeks angouleme:

 

munuera rob & kwab

IMG_4919.jpg

jouvray lincoln

IMG_4923.jpg

bec bunker

IMG_4921.jpg

legrain sisco

IMG_4918.jpg

surzhenko wolvin

IMG_4931.jpg

(het verschil met velden8 is de tekstballon)

 

hier om veto te ontgoochelen:

ik weet niet welk personage rosinki heeft getekend, maar als verzachtende omstandigheid: hij stond recht hield mijn strip tegen de muur en hij had wel al een beetje whisky op

IMG_4932.jpg

libon (niet vertaald : animal lecteur, hilarische grapreeks over een stripwinkelier)

IMG_4927.jpg

 

een franse tekenaar met een gevaarlijke naam : charles masson (toevallig hebben zijn ouders die naam gekozen)

IMG_4928.jpg

ba van umbrella academy

IMG_4926.jpg

augustin in alim de leerlooier

IMG_4934.jpg

ers duivels van alexia (hell school zijn nieuwe reeks is goed gestart maar zal wel niet vertaald worden)

 

IMG_4930.jpg

Link naar reactie

Dit komt voort uit de cameoveiling voor Greenpeace n.a.v. FACTS Gent.

o yes! Dat is erg gaaf!!

 

 

 

ik weet niet welk personage rosinki heeft getekend, maar als verzachtende omstandigheid: hij stond recht hield mijn strip tegen de muur en hij had wel al een beetje whisky op

 

en nog vind ik hem erg gaaf! Duidelijk linework, Lekker sketchy maar evenzogoed inyerface! Lovely!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Even thread gemoved hiernaar toe ivm dedi's. Mijn tekeningen vallen natuurlijk in het niet tussen al deze kanonnen :)

 

 

De scans:

 

susenwis_zps4aed7d58.jpg

 

Oktoknopie

 

okti_zps60af6582.jpg

 

Roodhaar van Mars

 

roodhaar_zps53f58531.jpg

 

Trix van Mars

 

trix_zpsb45b3c35.jpg

 

Roel Dijkstra van Jan Steeman. Mars en ik waren het er over eens dat de versie van Mars stukke beter is.

 

roel_zps6539922b.jpg

 

Originele Kanaal 13 pagina

 

kanaal13org1_zps65167b98.jpg

 

Originele Kanaal 13 pagina

 

kanaal13org2_zpscdde720b.jpg

 

Gekleurde versie met folie

 

kanaal13kleur2_zps7abee3d6.jpg

 

Gekleurde versie zonder folie

 

kanaal13kleur_zps8b77faf9.jpg

A Funny Thing Happened on the Way to the Forum

Link naar reactie

Ik scan niet vaak dédi's (te lui ?) maar 3 van de gescoorde dédi's in Gorinchem wil ik toch wel laten zien :e012:

 

Papazoglakis:

 

post-16-0-93928300-1363004458_thumb.jpg

 

Fructus (ik zag ook dédi's van andere repers enz.; hij maakte vlgs mij de mooiste)

 

post-16-0-71644200-1363004572_thumb.jpg

 

De laatste is van Marissa Delbressine (binnenkort komt 'Ward' uit); ook Nederlandse stripmakers maken fraaie dédi's!

 

post-16-0-19365900-1363004667_thumb.jpg

Link naar reactie

amai........ik stond erbij met Papazoglakis..........en Fructus maakte prachtig werk................en dan Delbressine (gouden tip he :rolleyes: ).

Prachtige dedi, Frans.

 

Ik vrees dat Brussel al ruim op achterstand is gezet, maar misschien komen er nog mooie dedis uit Brussel.............

Link naar reactie

retep

 

Condosta, Evenhuis, Floch, Fructus, Hub en Looky: WWWWOOOWWWzeerrss!!

 

 

Michel

 

Die Looky is zoo mooi!

 

striphooligan

 

Delbressine ... wow. Niet normaal!!

 

Die Hub komt trouwens uit Haarlem. Gorinchem was heel leuk, iedereen kreeg mooie dedi's, de stemming (ook onder de tekenaars) was goed, een geslaagde stripdagen dus.....

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...