Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
10 minuten geleden, sanderg zei:

hele mooie dedi dit! Die Ravard is voor mij de beste nieuwkomer van het jaar. Een tekenaar die in de schoenen kan staan van de grootmeester him self.. (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen 🙂 Waar heb je deze gekregen?

via https://www.labandedu9.fr

Inderdaad.  Heb al wat spijt dat ik niet reactiever was bij de expo van zijn platen.

Link naar reactie
34 minutes ago, fenip said:

via https://www.labandedu9.fr

Inderdaad.  Heb al wat spijt dat ik niet reactiever was bij de expo van zijn platen.

die platen gingen inderdaad over de toonbank alsof ze gratis werden weggegeven!

Nog nooit een verkoopexpo gezien waarbij alles zo snel werd verkocht.. 

 

Ik had de mazzel van tevoren een plaat te kunnen reserveren..  anders had ik ook zeker naast het net gevist 

 

 

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gary Parkin is hoge ogen aan het gooien met zijn JUNGLE CAPTIVE en VAMPOCALYPSE via Kicsktarter en Indiegogo.
En ik kon er een stukkie art van krijgen!

Mocht je zelf nog een stukkie art van hem willen: KLIK HIER voor de komende 50 uur nog!! Lge prijzen vind ik zelf, voor zulk een mooi stukkie art!

 

image.thumb.png.561f377c0dc54129efa15ebe9eebe6d4.png

132841531_307138427305877_5956579288911439237_n.thumb.jpg.43df18fd5efceb1da318f9f00736068c.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...