Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

3 uren geleden, cinco zei:

 

Doe je meestal specifieke verzoeken of laat je de tekenaars vrij in de keuze van personages?

Er zijn er die echt een plaatje uitzoeken en dan durven vragen om een actiescene of zo over te tekenen, dat doe ik niet. Wel eventueel een personnage als je dat wil hebben. Of als je een Xerox tekenaar hebt die vaste tekeningen heeft per dédi, dan vraag ik wel eens iets wat hij nog niet gedaan heeft. Vooral de minder handige tekenaars durven dan wel eens zweten.

 

Na drie afleveringen van Heden Verse Vis heb ik me wel voorgenomen om de volgende keer bij Cambré, "Wiske in haar bloot gat" te vragen.

 

 

 

Link naar reactie
1 minuut geleden, Ambreville zei:

Er zijn er die echt een plaatje uitzoeken en dan durven vragen om een actiescene of zo over te tekenen, dat doe ik niet. Wel eventueel een personnage als je dat wil hebben. Of als je een Xerox tekenaar hebt die vaste tekeningen heeft per dédi, dan vraag ik wel eens iets wat hij nog niet gedaan heeft. Vooral de minder handige tekenaars durven dan wel eens zweten.

 

Na drie afleveringen van Heden Verse Vis heb ik me wel voorgenomen om de volgende keer bij Cambré, "Wiske in haar bloot gat" te vragen.

 

Bij deze plaat bijvoorbeeld, heb je daarbij specifiek gevraagd om een Mieke of is het gewoon een willekeurige keuze die Conz gemaakt heeft?

 

afbeelding.png.86bc7646cdd18e5cc2dd8c5282e1f916.png

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
1 uur terug, shakeitupguy zei:

Dat zijn idd betalende tekeningen Richard.

a maar dan is er toch een andere topic? niet DEDI dus. I think ya get mi point :)

1 uur terug, Ambreville zei:

Klopt. Van de online versie van Angouleme bij Glenat. Het was snel klikken.

erg mooi hoor!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

In het Frans zijn er al drie verhalen en deel 4 is al voor 80% getekend.

 

Er zijn 10 albums met zo’n tekening verkocht, het is op een los vel, ongeveer A4.

 

Op Ulule loopt dacht ik nog een crowdfunding voor de franstalige delen 1 en 2 met diverse mooie originele tekeningen, ook met Britse sportwagens erbij en zo...

 

Bij de SSZ zijn/waren er gratis mini-albums met een proloog op deel 1.

.....................................................

www.texwiller.nl - www.uitgeverijhum.nl

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...